Tatuoinnit ja rikollisuus

Anonyymi-ap

Tatuoinnit ja rikollisuus kytkeytyvät yhteen.
Huomattavan suurella osalla tatuoiduista on jokin rikostuomio.
Tästä syystä tatuituihin suhtaudutaan varauksella tai heitä jopa pelätään.
Itsensä lähes kokonaan tatuoidut ovat todella arvaamattomia. Tällaiset syyllistyvät jopa raakaan väkivaltaan ja tappoihin. Heidän sairas mieli vaatii kipua ja kun oma keho on pistelty kivuliaasti täyteen, tyydyttävät he sairasta mieltään kiduttamalla muita.

3

452

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitää paikkansa ainakin sen hullun ex-vaimonsa puukottaneen kohdalla, joka pyyteli ensin anteeksi ja sitten puukotti ja viilteli 20 kertaa.

• Anonyymi

Vissiin meidän insiitoimistolla johtaja ympäri tatuoitu on sitten epäkelpo ihminen...heppu on dippainssi ja suurin osa amk insseistä tatuointeja omaavia.Tuttu töissä sairaalassa ja siellä suurella osalla sairaanhoitajista on tatuointeja sekä monella lääkärillä..vissiin ovat rikollisia kaikki??

• Anonyymi

Oon näitä naamasta varpaisoon tatuoituja sairaanhoitajia ja lääkörwitä nähnyt usein kun vieraillut paikattavana tmv. Siellä pidetään ihme äijä-meininkiä kuin missäkin sivistymättömässä mp-kerhossa. Vittua hoetaan ja tehdään työn lomassa jatkuvasti treeniä ja kisoja, vaikka minökin siinä oaikattavana olin.
        Ei herättänyt luottamusta.
        Entö jos oltaisiin naamatatutointien kanssa koulussa vetämässä samaa settiä. Äijäilemässä ja leveilemäs ruloksista ja kisaamassa kula vetää punnerruksia /leukoja eniten. Oppilaat kyllä hiljaa varmasti twhtäviä siinä tekisivät.

On turkittu tosiaankin eträ se holla enwmmän kuin yksi vai kaksi tatuointia, mielenterveyden ongelmat korewloivat merkitsevästi tatskojen määrään.

Itse en ollut innoissani tästä (varsinkin) enaihoitajien lesoilemisesta. Toki duuni rankkaa ja johonkin purkaa, mutta työpaikalla asiakkaan ollessa siinä pidetään asiallista linjaa.

Huomautan vielä että payk.puolella puolet pöydän toisella puolella työskentelevistä tulisi vaihtaa pöydän puolta asiakkaaksi. Siellä on sosiopaatteja suunissa jotka nauttivat henkisen ja fyysisen kärsimyksen aiheuttamisesta. Omaa kokemusta on sen verran että sanoa voin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4594
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3745
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      407
      2449
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2181
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2034
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      36
      1809
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1738
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1507
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1371
    Aihe