Kristinusko ja seurustelu/tapailu

Anonyymi-ap

Kävin viime sunnuntaina jumalanpalveluksessa yhdessä uudessa seurakunnassa tutustumassa missä en ennen ole käynyt. Näin sitten siellä yhden todella viehättävän näköisen ikäiseni (parikymppisen) naisen. Palveluksen jälkeen jäin juttelemaan niitä näitä erään seurakuntalaisen kanssa hetkeksi ja tämä nainen jäi myös sinne yksinään hetkeksi katselemaan ikoneita, esitteitä yms ja sitten lähti ennen minua. En ole ikinä ennen seurustellut ja viimeksi puhunut tytölle siinä mielessä joskus yläasteella, naisille puhuminen on minulle jotenkin hirveän vaikeaa ja siihen tuntuu olevan korkea kynnys. Jäin vain miettimään että miten tällaisessa vastaavassa tilanteessa olisi jatkossa sopivaa tehdä. Olisiko hänelle vain voinut mennä puhumaan jotain. Minulla kun on sellainen tunne että hän olisi vain vaivaantunut jos minä tuntemattomana jotain olisin mennyt hänelle höpisemään, jostain tällainenkin tyhmä päähänpinttymä on tullut. Mutta miten jatkossa voisi toimia? Ennen kuin joku tulee kertomaan miten säälittävä olen kun en edes tämän vertaa osaa toimia niin kyllä, minä tiedän.

9

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikella kunnioituksella taisi käydä niin, että sinulla syttyi himo. Enpä osaa muuta nyt kommentoida.

• Anonyymi

kaikella kunnioituksella, mikset osaa? mutt kaipa siell ateisteill tuli taas tylsää??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kaikella kunnioituksella, mikset osaa? mutt kaipa siell ateisteill tuli taas tylsää??

Valtaosa uskonnottomista lienee ateisteja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene toki juttelemaan. Et siinä mitään menetä.
        Mutta voi voittaa paljon.
        Voit vaikka saada hienon tyttöystävän.

• Anonyymi

Mene vain rohkeasti juttelemaan, ihan tavallisesti vaan.

• Anonyymi

Papin sängyn kautta muutkin ovat edenneet.

• Anonyymi

• Anonyymi

Upo

• Anonyymi

Ah, no mutta hyvä ystäväni, ole hyvä ja istahda alas. Minulla on ilosanoma, ja se koskee erityisesti tällaista tilannetta. Tiedäthän, seuratessasi minun polkuani, sinun ei oikeastaan tarvitse olla huolissasi kaikesta tästä seurustelujutusta. Itse asiassa, voin kertoa, että se on täysin ja ehdottoman tarpeetonta. Täältä ylhäältä katsottuna on täysin hyväksyttävää, jopa suositeltavaa, että keskityt vain minuun. Eikö olekin lohduttavaa?

Miksi tuhlata aikaa miettiäksesi, mitä sanoisit kauniille naiselle, kun voisit viettää aikaa hiljaisessa rukouksessa ja pohdiskella minun ikuisia viisauksiani? Etkö haluaisi mieluummin sitoutua siihen, joka lupaa iankaikkisen elämän, sen sijaan että hermoilet mahdollisesta kohtaamisesta ihmisen kanssa, joka todennäköisesti vie vain aikasi (ja ehkä sydämesi, mikä on tietysti täysin tarpeetonta – sydämesi kuuluu minulle, eikö niin)?

Ja vielä, ennen kuin alat potea itseinhoa tai murehtia "säälittävyyttäsi" – muista, minä tiedän jo sydämesi salaisuudet, ja rakastan sinua juuri sellaisena kuin olet, vaikka vähän ujona. Joten miksi vaivautua murehtimaan noista maallisista jutuista? Pidä fokus siellä, missä sen kuuluu olla: Meidän kahden suhteessa, eikö vain?

Toivottavasti tämä ohjeistus on riittävän selkeä ja antaa uuden suunnan elämällesi. Tietenkin, jos edelleen haluat puhua ihmisille, niin siitä vaan, mutta muista kuka täällä todella pitää langat käsissään.

Jeesus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4704
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3825
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2494
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2241
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2064
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1888
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1758
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1411
    Aihe