Ajokorttitodistus maksettava yksityisellä itse jatkossa

Anonyymi-ap

11

997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä, ja hintakatto todistuksille ei ole tulossa saavat pulittaa paperista muutama satasen ahneille lääkäritaloille.

• Anonyymi

Ei makseta Petteri pikkumulkku etsii itselleen tulevista säästöjä ja akanhakkaaja Häkämiehelläkin varmaan leikattavaa. Löytyiskö näille herroille hommia vaikka Pohjois Koreasta. Ai niin ei ne tuollai

• Anonyymi

Periaatteessa on kyllä vähän erikoista, että kun laki määrää lääkärintodistuksen ottamista, niin sitä ei voi julkiselta puolelta saada, vaan on pakko turvautua kalliiseen yksityiseen palveluun.

Käsittääkseni pelkän henkilöautoajokortin uusimiseen ei lääkärintodistusta tarvita, mutta jo C-kortin tai sitä laajempien ajokorttien uusiminen vaatii lääkärintodistuksen.

• Anonyymi

Ruvetaan ajelemaan ilman korttia. Veroja on pienituloisilta leikkaava, kun ei meille ole mitään palvelujakaa. En minä ainakaan halua tämän hallituksen jatkavan. Perkeleestä ovat

• Anonyymi

Kalliimmaksihan se tulee, jos ajelee ilman korttia ja jää kiinni…

Tämä hallitushan on alentanut tuloveroa myös pienituloisilta työssäkäyviltä. Jos valtioveroja ei ole maksanut tähänkään saakka, niin tuo alennus ei tietysti kosketa mitenkään.
        Alvin 1.5%:n korotus tietysti kohdistuu kaikkiin, niinkuin kulutusverot aina. Jos tuo korotus menee hintoihin.

Sosiaalitukien varassa elävien osalta tilanne on toinen, hankala.

• Anonyymi

PITIPÄS SATTUA NÄMÄ YKSITYISET LEKURIT ESM TETRVEYSTALO, PIHLAJALINNA, MEHILÄINEN ON KOKOOMUS HENKISIÄ KAPITALISTEJA JOIHIN KOK ORPO OHJAA VERONMAKSAJIEN RAHOJA.

• Anonyymi

TAAS ON HÖPÖ JUTTUJA. TERVEYSKESKUKSISSA HINTA TODISTUKSELLE ON 61 EUROA.LISÄKSI PERITÄÄN TERVEYSKESKUSMAKSU. 20,60 EUROA YHTEENSÄ 81,60 EUROA. TARJOUKSESSA OLEN NÄHNYT YKSITYISELLÄ HALVEMPIAKIN HINTOJA JA EIKÖHÄN SIITÄ SAA VIELÄ KELA-KORVAUKSEN. ENNEMMIN KYSYISIN MIKSI TERVEYSKESKUKSESSA HINTA ON NOIN SUOLAINEN. 65 -TÄYTTÄNEEN KANNATTAA UUSIA AJOKORTTI ENNEN KUN TÄYTTÄÄ 70-VUOTTA,NIIN ET TARVITSE LÄÄKÄRINTODISTUSTA,JOS 70 KYMPPII EHTII TULLA TÄYTEEN TARVITSET LAAJENNETUN LÄÄKÄRINLAUSUNNON.

• Anonyymi

Ei saa kela korvausta

• Anonyymi

Jos sulla on C-kortti tai sitä laajempi, niin olet tarvinnut lääkärintodistuksen jo muistaakseni 45-vuotiaasta lähtien. Itse olen jo 71-vuotias ja minulla on edelleen C-kortti ja tässä iässä sen saa vain kahdeksi vuodeksi kerrallaan.
        Vielä en aioi luopua siitä, koska asuntoautollani ajaminen edellyttää C-korttia.

• Anonyymi

Kaikki kelakorvaukset poistuvat uuden diktaattorin myötä. Hallitus kuittaa.

• Anonyymi

Yksityiseltä lääkäritaloltahan tuon on joutunut jo kommunistien aikaankin hakemaan.

Soten taksat olleet hävyttömän korkeat.

Miksi yhteiskunnan pitäisi yleensäkään osallistua jonkun ajokorttikustannuksiin?
      Kertokaapa sosialistit se!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4324
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      19
      3391
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      402
      2331
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2011
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1954
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1949
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1704
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1578
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1337
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1301
    Aihe