Vydura migreenilääke kokemuksia

Anonyymi-ap

Minulla oli ablaatiosta jäänyt migreeni päälle kolmeksi viikoksi. Miranax vei aurat pois tullakseen uudestaan. Sain candesartan ns. estolääkkeen. Sitä söin vajaan viikon ja sitten vydura tuli uutena.

Otin yhden vydura 75 mg ja tuntui että sillä lähti migreeni.

8nko muilla kokemuksia?

8

4574

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jahaa...

• Anonyymi

Krooninen migreeni jota on hoidettu botox pistoksin lähtee täysin reiluksi 2 vuorokaudeksi vyduralla. Nopeasti ja täysin, hämmentävää.

• Anonyymi

Hmm..

• Anonyymi

Kandesartaani (kauppanimellä Atacand) on angiotensiinireseptorin salpaajiin lukeutuva verenpainelääke. Lääke rentouttaa ja laajentaa verisuonia, mikä saa verenpaineen alenemaan.

• Anonyymi

Sain Vudyran kokeiltavaksi päivystyksessä, seuraavana päivänä tuli kamala allerginen kohtaus, koko kroppa kuumana ja täynnä punaisia sutivia läiskiä. Lisäksi syke 118 levossa aamusta, toinen päivä jatkuu jo. Verenpaineet matalina 90/7. En suosittele, minulla vaikeutti omaa heikkoa oloa ennestäänkin. Ja täytynee kai uudestaan lähteä päivystykseen edellisen päivystysrumban lisäksi.

• Anonyymi

Tuotwselosteessahan lukee että 1/100voi saada allergisen reaktion jolloin tulee lopettaa käyttö välittömästi ja mennä lääkäriin

• Anonyymi

Minulla Vydura teki vaikeahoitoisen migreenin oireettomaksi edellyttäen että otan joka päivä yhden tabletin, hämmentävä olo sillä tähän saakka olen kärsinyt lähes jokapäiväisestä migreenistä yli kymmenen vuotta ja nyt se on vihdoin kurissa 🙂

• Anonyymi

Joka päivä?? Estolääkkeenä se neurologin mukaan saa mennä joka toinen päivä. Kohtauslääkkeenä tarvittaessa, mutta jos joutuu koko ajan popsimaan pitäisi vaihtaa lääkettä? Mulla kuukauden kokeilujakso, 20pv migreeniä ollut kuukauden aikana. Jos toimii, jatketaan, jos ei toimi, uusi lääke käyttöön, joka on taas pistoslääke.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6842
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4311
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      46
      3556
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3442
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      180
      3333
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      50
      3329
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2869
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      64
      2441
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      42
      2383
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13