Foxdo - mitä mieltä?

Anonyymi-ap

Nyt pyörii telsussa mainokset. Ollaan joskus käytetty noita putkitöihin, mutta mietittiin toimisko vähän isompaan tapetointihommaan, jossa tarvii telineitä. Onko kenelläkään kokemuksia?

12

1307

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa kysyn myös terassihommiin? Eli onko jollain kokemusta?

• Anonyymi

Mikä on tämän foxdon ansaintalogiikka jos eivät ota siivua tekevältä yritykseltä?

• Anonyymi

Meinaatko, että yritys ei laske omaan katteeseen sitä maksua muissa remppajutuissa? Eiköhän sen me asiakkaat maksa niissäkin. En itse usko, että remonttifirma hyvää hyvyyttään ottaa vaikkapa 6% takkiin, kun toimii urakkamaailman kautta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko, että yritys ei laske omaan katteeseen sitä maksua muissa remppajutuissa? Eiköhän sen me asiakkaat maksa niissäkin. En itse usko, että remonttifirma hyvää hyvyyttään ottaa vaikkapa 6% takkiin, kun toimii urakkamaailman kautta

Niin muuta kysymys oli millä Foxdo tekee rahaa ei itse tekijä? Foxdo nimenomaan ilmoittaa, että yrittäjä saa maksun vähentämättömänä.
        Jostain Foxdo:n pitää ansaita. Se voi olla joku jippo joka pitäisi tietää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se vaan niin on, että se yritys ottaa takkiin sen 5,8% välityspalkkiota. Jos laskee välityspalkkion urakkaan, niin ei pärjää kilpailussa. Välitysfirmojen kautta muutenkin halvat hinnat ja niistä maksetaan vielä välityspalkkio..niin se ikäväkyllä menee..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se vaan niin on, että se yritys ottaa takkiin sen 5,8% välityspalkkiota. Jos laskee välityspalkkion urakkaan, niin ei pärjää kilpailussa. Välitysfirmojen kautta muutenkin halvat hinnat ja niistä maksetaan vielä välityspalkkio..niin se ikäväkyllä menee..

En tiedä miten foxdo:lla menee, että onko välityspalkkio laskettu tilaajan hintaan, jolloin tietty on tekijälle "reilumpi" vaihtoehto..työntilaajalle luonnollisesti kalliimpi.. Mutta jos foxdo pystyy seisomaan työntekijöiden takana, niin tämä on tekijälle todella reilu kauppa ja tilaaja maksaa vähän extraa siitä että saa varmasti hyvän tekijän.. rakennusalalla on kaikenlaista.. en tiedä käytäntöä, mutta itse yksinyrittäjänä harmittaa, kun välitysfirmat lypsää kokoajan enemmän ja enemmän välitys- ja lisää kk-kuluja alustoihinsa, tuntuu ettei mikään riitä..jostain se heidänkin pitää raha saada, mutta ahneus iskenyt ja pienyrittäjällä ei vaan tällähetkellä ole varaa/pysty maksamaan ylimääräisiä juoksevia kk-kuluja..

• Anonyymi

Me ollaan käytetty Foxdota monta kertaa pintaremppoihin kotosalla, useampia seiniä tapetoitu, monta huonetta maalattu (kahdessa eri kämpässä), väliovia vaihdettu, tasoituksia teetetty yms. on toiminut kyl tosi hyvin aina. Onhan siellä vaihtoehtoja tekijöiksi aika paljon, varmaan tollaiseen vaativaankin tapetointihommaan luulis löytyvän.

• Anonyymi

Olen tuolta myös tilannut useamman isomman ja pienemmän homman. Erona noihin urakan kilpailutuspalveluihin että Foxdo hoitaa koko prosessin, eli laskutuksen ja muut. Yhdessä tilauksessa oli vähän häikkää, mutta hoitivat korjaukset hyvin eikä tarvinnut tapella sen tekijän kanssa.

• Anonyymi

Kauankohan on firma pystyssä ? Finderistä kun katsoo, niin ei kovin menestyvältä vaikuta. Ärsyttävä toi mainos.

• Anonyymi

Pyysin yksiön maalaukseen ja listoitukseen tekijää Foxdoolta, mutta niiden tuntihinta oli kallis, arvioivat että noin 1500€. Sain paremman urakkatarjouksen Remppakamun kautta ja maksoin 1200€ maalien kanssa.

• Anonyymi

Onko muilla tullut vastaan ettei sähköpostin avulla voikaan seurata työtunteja esim. Outlook ei toimi?

• Anonyymi

Törkeitä hintoja ottavat. Ymmärrän toki että jotain 2-3 tunnin käyntejä ei voi tehdä samaan hintaan kuin jos teet samassa paikassa jonkin päiviä tai viikkoja kestävän suuremman työn kokonaishintaurakkana, mutta silti. Vaikuttaa sellaisten ihmisten, joilla ei ole juurikaan suoria kontakteja tekijöihin, lypsämiseltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5494
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4810
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2731
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2354
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1647
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1601
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1472
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1449
    Aihe