Kia Stonic (2018) vaihteiston remontti

Hei käytin juuri Kiani 130t huollossa, kävi ilmi että edessä piakkoin olisi vaihteiston remontti! Apua, kuulostaa kalliilta… En ole vielä saanut tarjousta. Sitä vaan mietin että onko ihan yleistä tämän ikäiseen (6v) ja 130000 ajettuun tulla jo vaihdevika? Kaikki huollot olen ajallaan Kia merkkihuollossa teetättänyt. Luulin että tämä on vanhojen autojen vaiva…😲. Mitäs se Kian 7v/150000 takuu, ei menis siihen???
Kiitos vastauksista jo etukäteen!

16

1038

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

EI MENE TAKUUSEEN

• Anonyymi

menee takuuseen.

• Anonyymi

Kannattasko sitä takuuasiaa kysyä suomi24:sen sijaan vaikka vauva.fi:stä?
      Sieltä saa paremmat vastaukset.

• Anonyymi

Vähä ajettu naisen käytössä ollut turbo.🥳

• Anonyymi

automaatti vai manuaali...

• Anonyymi

No jo on ! Minulla on ollut useampi Toyota yli 50 vuoden aikana, enimmillään kilometrejä oli Carinassa jotain 320 000 km. Nykyisellä Corollalla on vajaat 300 000 km, ikää yli 20 vuotta. Koskaan ei ole vaihteistoille tarvinnut tehdä mitään.

• Anonyymi

Kerro lisää tojotista.
        Paljon oli keskikulutus ja pitikö renkaita vaihtaa?

• Anonyymi

" Sitä vaan mietin että onko ihan yleistä tämän ikäiseen (6v) ja 130000 ajettuun tulla jo vaihdevika?"

Ei ole yleistä.

• Anonyymi

Menee takuuseen jos on ajallaan huollettu...itse käytän joka vuosi hieman ennakkoon etteivät pääse valittaan et on mennyt huolto myöhäseksi...yli vuoden...sitä vaan ihmettelen miksi eivät heti korjausaikaa. vaan annetaan mennä laatikko romuksi...sitten valittavat ettet ole aikoinaan korjauttanut...heti Mars markkaihuoltoon kyseleen .??

• Anonyymi

Onko autosi manuaali käsivaihteinen vai automaattilaatikolla....ainakaan manuaalissa ei pitäisi olla ongelmia..jos on automaatti niin onko öljyt vaihdettu ajallaan.?

• Manuaalivaihteinen ja joo kaikki huollot tehty Deltassa ajallaan…

• Anonyymi

Manuaalin saa kyllä käyttäjä rikottua jos käsi/jalka synkka ei toimi ja vaihdekeppi raahaa jatkuvasti asfalttia. Näitä nykyisiä kaksoiskytkin ja vastaavia laatikoita on hajonnut kaikilla merkeillä noissa kilometreissä ja kannattaa vääntää takuuseen.

• Anonyymi

Taitaa olla kaksoiskytkinlaatikko.

Pikaisella googletuksella näyttää sille että kytkinpakat kuluu noissa. Jollakin on alkanut oireilla jo 30tkm ajolla.

Kytkinpakkojen vaihto kaksoiskytkinlaatikkoon merkkiliikkeessä..... 2000 euroa ?

Autoilu on ihanan kallista.

• Anonyymi

Eikö tuo ole sama päivittää vanhempaan kytkimen tai laatikkoon..ovokolta saa laatikon muutamalla satasella..?

• Krista24

Apua…🥴😲

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4504
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3635
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2397
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2101
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1994
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1959
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1668
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1487
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1351
    Aihe