Palma Pizzeria Jurvassa

Anonyymi-ap

Oletteko käyneet?

Mielestäni Hirsigrilli on parempi.

12

1174

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valitettavasti hirsikrilli on auki sangen mielivaltaisesti ja tunnetilojen mukaan. Joku rahantarvitsija olisi parempi grillinpitäjä olis vähän enemmän motiivia pitää kioskia auki,

• Anonyymi

Eikö tuo grilli juttu rupea olemaan läpi suomen jo vähän menneen talven lumia?

• Anonyymi

Perinteiset grillit elää uutta nousukautta joku GS Ilmajoella tosi suosittu.

• Anonyymi

Samoin Koskenkorvalla. Pirusti jonoa jos ei tajua mennä heti kun aukeaa.

Ei oo grillit mihinkään kuolleet.
        Jurvassa oleva vaan on niin myöhään auki, ja vain sen muutaman tunnin — niin en ihmettele jos asiakkaita ei riitä.

Ite käyn Jurvassa sellaisissa paikoissa jotka on auki päivisin. Siinä olisi ihan kiva napata grilliltä ruokaa kotiinpäin lähtiessä. Vaan kun grilli on vasta iltakuudelta auki, niin eipä siinä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin Koskenkorvalla. Pirusti jonoa jos ei tajua mennä heti kun aukeaa.

Ei oo grillit mihinkään kuolleet.
        Jurvassa oleva vaan on niin myöhään auki, ja vain sen muutaman tunnin — niin en ihmettele jos asiakkaita ei riitä.

Ite käyn Jurvassa sellaisissa paikoissa jotka on auki päivisin. Siinä olisi ihan kiva napata grilliltä ruokaa kotiinpäin lähtiessä. Vaan kun grilli on vasta iltakuudelta auki, niin eipä siinä mitään.

Ei oo tullu käytyä palmassa,onko sielläkin niitä verottomia 4e roiskelläppiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo tullu käytyä palmassa,onko sielläkin niitä verottomia 4e roiskelläppiä

Kerro toki kun käyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro toki kun käyt.

Joku tuos sanoo että pirusti jonoa,mä oon käsittäny että oli ny grilli,pizzeria ym ruokapaikka sinne mennään sillon kun mieli tekee eikä tuumata mitä muut ajattelee.? Minkä maalainen se palman lätynpaistaja muuten on?

• Anonyymi

14€ vähän ranskalaisia ja kebabia, ei salaattia ei kastiketta, yks huonoimmista kebabeista mitä oon syönyt. Hirsikrillilä 7.50, halvempi ja parempi. Ei Palma ennen ole noin huono ollut, ne nuoret jätkät ei ne viitsi panostaa mihinkään. Voisivat mennä takaisin kamelin perseitä rassaamaan jos eivät oo oppinu ees rasvakeitintä käyttää.

• Anonyymi

Se ehkä vaan jurvan hunttajussista tuntuu kuoriperunan ja voin jälkeen niin eri makuiselta

• Anonyymi

Pakastepizza Coop maksaa vain 2,10 € ja hyvää on. Ananas sopii.

• Anonyymi

Eikai grilliä ja pizzeria tavata verrata keskenään? eri asia? vähä niinkun korvapuusti ja sämpylä

• Anonyymi

Kuinkas tämä Hirsigrilli on ylipäänsä auki

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3534
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      254
      3505
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1241
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe