Ovatko Papit pysyneet reviirillänsä, eikä ole tunkeutuneet samaan paljuun alaikäisten kanssa runkkaamaan?
Mitenkä Rippisleirillä on menntt)
3
228
Vastaukset
Papit paastoavat ja eivät anna siemeniänsä, vasta sitten kun pääsevät RIPPISLEIRILLE samaan paljuun, runkavat mällit vedenalla salaa tytöiltä.
- Anonyymi
Olen itse pappi kyseisellä leirillä ja kun oikein jumalansanaa sanoo ja kun oikein ujot tytöt tuntee olevansa vain "anteeksiannon" antamana ja syyllinen ns. syntiin -ne on helppoja tapauksia meille papeillemme, heh, heh.
"Tuletko illalla käÿmään "synaagossani" (sännkyygini), anna sulle synninpäästön (spermalaukaukseni) sissääsi. - Anonyymi
Ohos, olin kylläkin jo silloin isoinen vuonna 1998, mutta se sillonen pappi joka oli jo 50v sai nuoren tytön ylipuhuttua, sisään heti äijä työnsi teltassaan - voi sitä kipua, mutta salasin silloin kaikki - olinhan saanut PAPIN kullia sisääni ja jopa melkein leuhkin sillä.
No, Pappi on jo kuollu,,,,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174