Vihreän liikkeen perustaminen - "Atomkraft, nein Danke"

Anonyymi-ap

Tuossa otsikossa on se miksi puolueemme on olemassa. Kaikki alkoi, kun saksalaiset halusivat pelastaa elinympäristömme vaaralliselta ydinvoiman energiakäytöltä.

5

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kotimaisen vihreän puolueen ydinvoimakanta on tehnyt täyskäännöksen vuosien saatossa. Vuonna 2002 vihreät jätti maan hallituksen ydinvoiman lisäämisen takia.
      Nykyään Suomen vihreät katsoo, että ydinvoima on hyvästä ja sitä tulee käyttää myös tulevaisuudessa.

Mikä on se kanta tällä hetkellä ja mikä se on huomenna?

• Muistan tuon ajan. Olin silloin nuori teknikan opiskelija.

Meillä oli labrassa yksi ihmeellinen pistorasiaan liitettävä kotelo jossa oli pistorasia.
      Se oli saksalainen laite jonka avulla pystyi sulkemaan siihen liitetyn laitteen kun pistorasiasta tuli ydinvoimalla tuotettua sähköä.
      Oltiin ekan tai tokan vuosikurssin opiskelijoita ja jokainen tiesi, että mahdotonta.
      Saksan vihreissä ei ollut vihreiden insinöörien pitämää ääntä joten kyseistä laitetta myytiin valtavasti.
      Laitteen kehittänyt ihminen lopetti yrityksensä ja tämän ihmelaitteen myynnin parin vuoden kuiluttua. Hän sitten jäi alle 30v iässä eläkkeelle multimiljonäärinä.

• Anonyymi

Vihreissä on porukkaa, jolla on täysin epätieteellisiä mielipiteitä ja ovat ns. syvävihreitä, usein lähellä antroposofeja ja steineriläisiä hörhöjä.

Ei kiitos!

• Anonyymi

Äly ja Vihreät eivät kuulu samaan asiayhteyteen.

• Anonyymi

Äänetä tänään, pety huomenna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4740
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1314
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      86
      1289
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1084
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1026
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe