Tykkään tisseistä, Minulle saa laittaa kuvaa rinnoista, paljaana tai liveissä. Tietenkin jos olet likikään Turkua , niin livenä haluaisin nauttia.
M57 0403647586
Tissit tissit
20
694
Vastaukset
- Anonyymi
Omasta numerosta en tuntemattomalle viitsi kuvia lähettää… Mutta haluaisin tutustua. Olen sua muutaman vuoden nuorempi nainen Turun suunnalta.
- Anonyymi
Hae Ärrältä prepaid-liittymä, sillä pystyy viestittelemään anonyymisti. Prepaid tuo minunkin (aloittaja) numero on. Simkortti maksaa vitosen paikkeilla. Siihen voi sitten ladata lisää puhe/viestiaikaa. Latauksenkin voi ostaa Ärrältä lipukkeena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hae Ärrältä prepaid-liittymä, sillä pystyy viestittelemään anonyymisti. Prepaid tuo minunkin (aloittaja) numero on. Simkortti maksaa vitosen paikkeilla. Siihen voi sitten ladata lisää puhe/viestiaikaa. Latauksenkin voi ostaa Ärrältä lipukkeena.
No maksa mulle se prepaid sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mille tilille maksan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro tilinumerosi mille maksaa niin maksankin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyykin käydä hakemassa prepaid ja viestitellä sulle! Ja voin ostaa sen ihan itse. T. Ensimmäisenä aloittajalle kommentoinut
- Anonyymi
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
- Anonyymi
Niinhän sulla vajakilla sitten niitä sulle riittää. Mitäs olet navetta utare vajakki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sulla vajakilla sitten niitä sulle riittää. Mitäs olet navetta utare vajakki.
Sää mää ja bää on nyt utarevajakki buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää on nyt utarevajakki buaahaa
Ole vaan kukaan ei kiellä.
- Anonyymi
Sulle vajakille ne onkin sopivat hyväiltäviksi 😂😂
- Anonyymi
Upeat naisten perseet voittaa tissit mennen tullen. Mitä mieltä muut?
- Anonyymi
Eipä voita rinnat ovat paljon tärkeämmät.
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Tissit on lapsia varten. Perse saa lastin liikkeelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Tissit on lapsia varten. Perse saa lastin liikkeelle
Mielipide on kuin persreikä jokaisella on omansa 😁
- Anonyymi
Tissejä olisi kiva hyväillä ne on kiihoittavat olipa vaikka pienemmätkin 😋
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä: https://yandex.com/images/search?text=small tits
Tämä toimi:nee paremmin: https://yandex.com/images/search?text=small+tits
- Anonyymi
Tissit kiinnostaa lapsia, perseet panomiehiä kuten minua ja kyllä on vehkeessä kokoa ja mälli lentää
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467455
- 324098
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432268
- 372268
- 162246