Paras side

Janina.

Mikä on teidän mielestä paras side? Tykkäättekö siivellisistä vai ilman?

Vastauksenne auttaa minua valitsemaan omani.
Kiitos vastauksista jo etukäteen!

10

2774

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Angela

Hei!!!
      Mun mielestä paras side ehkä on Always mutta en tykkää niistä siteistä missä on ne läpinäkyvät siivekkeet ku ei pysy millään alushousujen reunoilla joten mä olen joka kerta joutunut repimään irti ne läpinäkyvät siivekkeet jotta ne siteet pysyis alushousuissa kiinni ja hyvin on sit pysynyt kiinni ne siteet alushousuissa.

• Himpsi

Tykkään Hilivinksis ja Igu*nelly -siteistä. Siivet niissä toki on :)

• Ohi vuotaa!

Kuppi on keksitty!

• Janita
        Ohi vuotaa! kirjoitti:

Kuppi on keksitty!

Paras side on Vuokkosten yöside. koskaan ei ole päästänyt läpi. Kuppia en tule koskaan käyttämään enään.

• ^mie vaan...
        Janita kirjoitti:

Paras side on Vuokkosten yöside. koskaan ei ole päästänyt läpi. Kuppia en tule koskaan käyttämään enään.

anteeksi tyhmyyteni mutta mikä on kuppi?:D

• Diva
        ^mie vaan... kirjoitti:

anteeksi tyhmyyteni mutta mikä on kuppi?:D

Kuppi on kuukautiskuppi, kuukautissuoja siis. Lisätietoa http://kuukuppikunta.net

• alisa

Kysymykseesi on varmaan yhtä monta mielipidettä, kuin on vastaajaakin. Viime kädessä jokaisen kannattaa itse kokeilla, mikä on itselle se paras side.

Se riippuu paitsi omista mieltymyksistä myös esimerkiksi vuodon määrästä ja siteen käyttötarkoituksesta (esim. käyttääkö samaa sidemerkkiä ja -kokoa päivällä ja yöllä vai ostaako erillisen yösiteen, käyttääkö siteen kanssa tamponia, pääseekö vaihtamaan siteen usein jne.).

Itse käytän enimmäkseen siivekkeellistä Libresse Invisible Super Clip -sidettä. Joskus käytän kotimaisia Vuokkoset-siteitä, sillä niissä lienee aika hyvä hinta-laatu-suhde.

Käytän siteen kanssa usein tamponia, sillä kuukautiseni ovat aika runsaat. Alwaysiä vuosia sitten kokeillessani ongelmana oli, että tamponin naru hiersi helposti rikki siteen ohuen harsomaisen pinnan. Siksi luovuin sen käytöstä.

• capsilapsi

Kannattaa ite kokeilla, mikä on itelle paras side. Koska kaikki ei tykkää samoista. Joillakin kuukautisvuoto on runsasta, joillakin niukkaa.

Ite käytän Libressen yösidettä, koska kuukautiseni on niin runsaat.
      Joskus käytän tampaxin regular tamponia.

• Anonyymi

Always tai libresse maxi long wings parhaat ilman niitä en selviäisi kuukautisista

• Anonyymi

Nippuside

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7516
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      75
      6402
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5234
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4555
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4246
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      228
      4130
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4035
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3918
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      58
      3070
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48