Beau Rivage

Jorma_a

Onko kenelläkään kokemuksia otsikon hotellista?
Onko liian hieno? Luin jostakin reviewistä, että buffetista ei saa itse kantaa lautasta pöytään tai henkilökunta olisi koko ajan käsi ojossa odottaen tippiä jne?Itäpuolta on sanottu tuulisemmaksi, häiritseekö tuuli vai onko se vain mukava vilvoittaja? Kaikenlaiset kokemukset ko.hotellista ovat tervetulleita.

3

986

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NasuPuh

olimme mauritiuksella viime elokuussa. ja itärannalla pienessä trou d'eau doucen kylässä hotellissa le tropical. tuulta ei ollut liikaa vaan se vilvoitti hieman. isäntä kävi sukellusreissulla beau rivagesta käsin ja sen reissun ajan minä oleilin rivagen allasalueella. hotelli oli TODELLA luksusta. kaikkialla oli palvelijoita ja kättä heilauttamalla sai mitä halusi. vessaan ei uskaltanut mennä kun pelkäsi rikkovansa jotain. liian hieno hotelli minun makuuni. mauritiuksella taitaa tuo palvelu kyllä olla muutenkin hieman parempaa tason kun euroopassa. meidänkin hotellissamme (***) lautaset kannettiin pöytään jopa aamiaisella. vajaa lasi vietiin pois ja tuotiin uusi tilalle tai se täytettiin. kyllä siihen tottuu. en tiedä mikä on muualla tapana mutta ainakin le tropicalissa jätettiin tippi koko hotellille lähteissä erilliseen tippilaatikkoon.

hyvää matkaa!

• Shandrani

Tulimme juuri Mauritiukselta ja kun valitsimme hotellia, toinen vaihtoehto oli juuri Beau Rivage, mutta koska meitä oli kolme, päädyimme Shandraniin hinnan ja liikuntamahdollisuuksien takia. Shandrani oli ihan kiva, perus-5 *-hotelli (upeat, kolme hiljaista rantaa). Mutta valitkaa ihmeessä BR, jos voitte! Päätin, että seuraavaksi valitsemme kunnon luksusvaihtoehdon!

• Shandrani

Niin, tuulesta. Shandrani on kaakossa, mutta ei siellä näin talvellakaan tuullut liikaa, vaan juuri sopivasti ja vivoittaen (lämpötila oli 25-30).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7065
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3401
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2968
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2088
    Aihe