Reiälliset kukkaruukut ?

Anonyymi-ap

Kaupoissa on nykyään erittäin pieni, jos ollenkaan, valikoima reiällisiä kukkaruukkuja. Tarvitsisin sellaisen, kun viherkasvi (viirivehka) on taas kasvanut. Ennen ainakin Arabia ja Kerman Savin tekivät hyviä savi/posliini ruukkuja, nykyajan kaupat ovat täynnä muovisia tai pelkästään suojaruukuksi tarkoitettuja, ulkomailta tuotuja. Olisiko vinkkiä, tekeekö kukaan Suomessa tai ulkomailla reiällisiä isoja ruukkuja sisäkäyttöön ?

5

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Kiitos linkistä. Paljon näyttää Plantagenillakin olevan ruukkuja. Pitääpä mennä katsomaan lähikaupunkiin, missä niissä olisi reiät. Tuossa verkkokaupan luettelossa ei varsinaisesti taideta kertoa, mitkä ovat reiällisiä. Lähikaupoissa on toki saviruukkuja, joissa kaikissa on reiät, mutta haluaisin nyt jotain muuta.

• Anonyymi

Ei ole reiällisiä kaikki. On työlästä klikata 490 ruukkua auki tietääkseen onko reikä
        vai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole reiällisiä kaikki. On työlästä klikata 490 ruukkua auki tietääkseen onko reikä
        vai ei.

Miksi ne kaikki pitäisi katsoa, itse katsoisin koon ja ulkonäön mukaan. Eiköhän niissä niin paljon ole reiällisiä että voi mennä liikkeeseenkin katsomaan ellei tilaa. Momissa muissakin kaupoissa, Tokmannilla esimerkiksi.

• Anonyymi

Nyt on Tokmannillakin saviruukut 20% alennuksessa, ostin harmaita kun soilikit viihtyy parhaiten saviruukuissa. Lämpimässä varmaan muuten kuolisivat, mutta pidän vihreinä koko talven, sitten kukkivat taas keväällä ahkerasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7615
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      64
      2541
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51