Niissä niin paljon turhia antureita ja ohjaimia, että ongelmia tulee sata varmasti jo 100 tkm paikkeilla. Etenkin M270 ja M274 bensakoneita kannattaa välttää. Yksi murheen aihe on muuttujapaineisen öljypumpun solenoidi, joka herjaa koodia ja sytyttää vikavalon. Täysin turha ominaisuus, liekö tarkoitus alentaa bensankulutusta yksi promille mutta kallis korjaus. Osa on halpa, johto tai solenoidi mutta korjaus on työläs Öljypohja täytyy poistaa ja sitä ennen iso määrä muuta osaa. Jos kuitenkin himoitsette Mersua tuolla koneella, niin ottakaa selvää onko korjaus jo tehty.
Vikakoodi on P06da tai P06da00
Pysykää erossa käytetyistä Mersuista
1
307
Vastaukset
Et siis ymmärrä, ettei kysymys ole pelkästään MB:stä?!
Kaikki autot on suunniteltu Keski-Euroopan ajo-olosuhteisiin ja näin ollen Pohjoismaat ovat liian pieni markkina-alue, että meitä - muutaman
tuhannen markkinoita varten kannattasi luoda erillistä "Polar-versiota".
Uudehkoja diesel E-Mersuja on vuodesta 2015 myyty sinänsä upealla 9v-automaatilla, mutta Suomen olosuhteissa moottori nokeentuu, koska
vaihteisto vaihtaa vahvan väännön turvin ysiin jo kierrosluvulla 1300 r/pm
- n. 110 km/h.
Olen autollani paljon ajanut Saksassa. 160 mittarinopeudessa pannu kiertää
ysillä vasta 2000 rpm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467605
- 334193
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons602534- 542388
- 512358
- 402329
- 162276