Voiko tähän mieheen luottaa ....https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010574581.html
Donald Trump
106
1886
Vastaukset
- Anonyymi
No eipä taida olla kovin luotettavaa sanottavaa kyseisellä herralla.
- Anonyymi
Yhtä paljon voi luottaa kuin persuihinkin.
- Anonyymi
Trump on yhtäkuin persu.
- Anonyymi
Kaikki muutkin suurimmat puolueet ihan yhtä luotettavia.? Kaikki ihan samaa oman edun tavoittelija porukkaa?
- Anonyymi
Nyt sanoit sen kuin minäkin olisin sanonut. Mutta saammehan taas nauraa hömelöille.
- Anonyymi
Saanut kahdesviikos aikaan enemmän kun Suomi 20v.
- Anonyymi
Niinpä eikä rikollisiin voi luottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trump on yhtäkuin persu.
Voiko kukaan luottaa punikkeihin jotka ovat tappaneet sata miljoonaa ihmistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko kukaan luottaa punikkeihin jotka ovat tappaneet sata miljoonaa ihmistä?
Kuka voi heittää ensimmäisen kiven tässä mielessä? Punikitko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka voi heittää ensimmäisen kiven tässä mielessä? Punikitko?
Trump ei ole tappanut yhtään ihmistä, mutta punikit ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trump ei ole tappanut yhtään ihmistä, mutta punikit ovat.
Sata miljoonaa kuollutta on vasemmistoaatteen saldo.
- Anonyymi
Kaikki kunnon perussuomalaiset ajavat Mersulla. Demokraatit Toyotalla.
- Anonyymi
Vihreät polkupyörällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreät polkupyörällä
Saastuttavalla sähköpyörällä jonka raaka-aineet tuotetaan Kiinalaisessa kaivoksessa orjatyövoimalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreät polkupyörällä
Tämän kun vielä näkisi x)
- Anonyymi
Hahhaa. Työtön persu ajaa onnikassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreät polkupyörällä
Ja Jussipussi
- Anonyymi
Minä olen Persu ja ajan Mersulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen Persu ja ajan Mersulla.
Oikeasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti
Olen myös aika-ajoin kalju ja möhömaha. Oikeasti.
Tämä ei kuitenkaan merkitse mitään minun poliittisia näkemyksiä ajatellen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen myös aika-ajoin kalju ja möhömaha. Oikeasti.
Tämä ei kuitenkaan merkitse mitään minun poliittisia näkemyksiä ajatellen.Muutan kantaa riippuen mikä touhu maailmassa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutan kantaa riippuen mikä touhu maailmassa on.
Ei ihmisen poliittinen kanta tarvitse olla kiveen hakattu jos asia vaatii tarkistusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihmisen poliittinen kanta tarvitse olla kiveen hakattu jos asia vaatii tarkistusta.
Mutta oikeistolainen olen loppuun asti. En kannata sata miljoonaa ihmistä tappanutta aatetta milloinkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta oikeistolainen olen loppuun asti. En kannata sata miljoonaa ihmistä tappanutta aatetta milloinkaan.
Enkä perkeleen natsismia. Siunaan juutalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistoaate on siis murhannut sata miljoonaa ihmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistoaate on siis murhannut sata miljoonaa ihmistä.
Olen sanonut että ihminen ei tarvitse mitään perkeleen aatetta elääkseen hyvää elämää. Aatteet ovat aiheuttaneet vain hävitystä ja kuolemaa ihmiskunnan historiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sanonut että ihminen ei tarvitse mitään perkeleen aatetta elääkseen hyvää elämää. Aatteet ovat aiheuttaneet vain hävitystä ja kuolemaa ihmiskunnan historiassa.
Natsismin perkele murhasi 20 miljoonaa ihmistä ja vasemmistoaate murhasi sata miljoonaa ihmistä. Vain piru voi kannattaa näitä.
- Anonyymi
Mietityttää... https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010574680.html
- Anonyymi
Trumpista keskustellaan Suomi24 Kotkan kuntafoorumilla. Meinaatko ihan käydä äänestämässä?
- Anonyymi
Katsotaan . Trumpilla karkaa kohta mopo käsistä.
- Anonyymi
Itse kaikessa huvittaa Trumpin tyyli hyökätä aina vastustaja kimppuun välillä miten sattuu, jolloin hän näyttää lapselliselta. Hyökkäsi sitten Harrisin etnisyyteen, että onko hän musta vai mikä?? Harrisin olisi ehdottomasti muistuttaa raukkamaista Trumpia, ettää 2020 oli hän itse KELLERTÄVÄ eli mihin etnisyyteen hän itse kuuluu?
Oli tekorusketus tai ei, hän näytti Venäjänkin televisiossa Maksakirroosin terminaali potilaalta. Miettinyt myös jos hän voittaa ja diktatoori kausi alkaa, on vakoojat helppo jatkossa tunnistaa Trumpin mallisesta hiustyylistä ja keltaisesta ihosta. ( P-Korean Kim vaati kansalle aikoinaan kaikille saman kampauksen ) Voi tarkistaa. No Nero mieheksi! Idiootti ihmiseksi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kaikessa huvittaa Trumpin tyyli hyökätä aina vastustaja kimppuun välillä miten sattuu, jolloin hän näyttää lapselliselta. Hyökkäsi sitten Harrisin etnisyyteen, että onko hän musta vai mikä?? Harrisin olisi ehdottomasti muistuttaa raukkamaista Trumpia, ettää 2020 oli hän itse KELLERTÄVÄ eli mihin etnisyyteen hän itse kuuluu?
Oli tekorusketus tai ei, hän näytti Venäjänkin televisiossa Maksakirroosin terminaali potilaalta. Miettinyt myös jos hän voittaa ja diktatoori kausi alkaa, on vakoojat helppo jatkossa tunnistaa Trumpin mallisesta hiustyylistä ja keltaisesta ihosta. ( P-Korean Kim vaati kansalle aikoinaan kaikille saman kampauksen ) Voi tarkistaa. No Nero mieheksi! Idiootti ihmiseksi!Kamala on puhunut ja haukkunut trumphia koko vaalikamppanian ajan . Populistin sama kaava kuin Suomessa
Ensin populisti sitten rasisti ja fasisti ja sitten natsi . Sama kaava toistuu ja kertoo todella huonosta tiedosta asioihin ja vasemmiston talousosaaminen kilpistyy ideologiaan , Marxin periaatteisiin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli tekorusketus tai ei, hän näytti Venäjänkin televisiossa Maksakirroosin terminaali potilaalta. Miettinyt myös jos hän voittaa ja diktatoori kausi alkaa, on vakoojat helppo jatkossa tunnistaa Trumpin mallisesta hiustyylistä ja keltaisesta ihosta. ( P-Korean Kim vaati kansalle aikoinaan kaikille saman kampauksen ) Voi tarkistaa. No Nero mieheksi! Idiootti ihmiseksi!Onneks muut ei tätä hyökkäävää tyyliä käytä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamala on puhunut ja haukkunut trumphia koko vaalikamppanian ajan . Populistin sama kaava kuin Suomessa
Ensin populisti sitten rasisti ja fasisti ja sitten natsi . Sama kaava toistuu ja kertoo todella huonosta tiedosta asioihin ja vasemmiston talousosaaminen kilpistyy ideologiaan , Marxin periaatteisiinMutta kun valtamediat on hänen puolellaan niin eihän hänestä vastaavia kirjoitella juurikaan :)?
- Anonyymi
Ja siitä kärsii kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli tekorusketus tai ei, hän näytti Venäjänkin televisiossa Maksakirroosin terminaali potilaalta. Miettinyt myös jos hän voittaa ja diktatoori kausi alkaa, on vakoojat helppo jatkossa tunnistaa Trumpin mallisesta hiustyylistä ja keltaisesta ihosta. ( P-Korean Kim vaati kansalle aikoinaan kaikille saman kampauksen ) Voi tarkistaa. No Nero mieheksi! Idiootti ihmiseksi!Trumpin nahka on kuin parkittua. Ei näytä ihmiseltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamala on puhunut ja haukkunut trumphia koko vaalikamppanian ajan . Populistin sama kaava kuin Suomessa
Ensin populisti sitten rasisti ja fasisti ja sitten natsi . Sama kaava toistuu ja kertoo todella huonosta tiedosta asioihin ja vasemmiston talousosaaminen kilpistyy ideologiaan , Marxin periaatteisiinVoi pikkuista
Etkö ole huomannut että oranssi haukkuu törkeästi kaikki ellei hän Kiitä ja silitä tätä lapsen asteelle jäänyttä penistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneks muut ei tätä hyökkäävää tyyliä käytä :)
No persut käyttää. Aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli tekorusketus tai ei, hän näytti Venäjänkin televisiossa Maksakirroosin terminaali potilaalta. Miettinyt myös jos hän voittaa ja diktatoori kausi alkaa, on vakoojat helppo jatkossa tunnistaa Trumpin mallisesta hiustyylistä ja keltaisesta ihosta. ( P-Korean Kim vaati kansalle aikoinaan kaikille saman kampauksen ) Voi tarkistaa. No Nero mieheksi! Idiootti ihmiseksi!Politiikka perustuu alistamiseen
Sodalla uhalla veroilla joka on 80%etkö osaa laskea.
- Anonyymi
Mikä puolue suomessa on lähimpänä jenkkien republikaani puoluetta arvoiltaan. Onko kenties kristillisdemokraatit ?
- Anonyymi
Trumpin tiedonpuute ihmetyttää entisiä työntekijöitä – ”Hän kysyi, onko Suomi yhä osa Venäjää”
- Anonyymi
Eihän se tiedä osavaltioitakaan
.
- Anonyymi
Bolton kertoo, että Trump ei juuri kiinnittänyt huomiota tiedustelutietoihin, joita hänelle kerrottiin. Tilannekatsauksissa Trump oli usein itse äänessä eniten ja vaikutti puhuvan asioita, joita hänen mieleensä juolahti.
- Anonyymi
Kysely: Kamala Harris meni jo Trumpin ohi
Uutistoimisto Reutersin julkaisemassa mielipidemittauksessa Kamala Harris sai Donald Trumpia kaksi prosenttiyksikköä vankemman kannatuksen. - Anonyymi
Kamala voi heittää Trumpin telkkien taakse kun tulee valituksi.
- Anonyymi
Eipä valittu :)
- Anonyymi
mitä häh....https://www.facebook.com/reel/3649917805259585
- Anonyymi
Vahvistus tuli: Kamala Harris ohitti Trumpin kannatuksessa
- Anonyymi
Jokohan se Trump alkaa pikku hiljaa ymmärtämään että sen aika on jo ohi.
- Anonyymi
Tää ei vanhentunut hyvin.....
- Anonyymi
Purra on outo.
- Anonyymi
Asuuko Truppp Kotkassa tai Suomessa kun Suoli24Votkassa aiheuttaa ulostuksen tänne?
- Anonyymi
Yhtä paljon kuin kokoomuslainen nuohooja kertoo 'tosiasioita'.samalla palstalla......
- Anonyymi
Kamala Harrisin päätös voi olla lottovoitto Suomelle
- Anonyymi
Miljardien alijäämään ei lottovoitto auta mitään.
Varsinkaan 4+vara - Anonyymi
Ai että saadaan vietyä ihmisiltä valta päättää omasta kehostaan? (uusi pandemia sopimus on tekeillä ja sitä ei juuri valtamediat puhu, eikä varsinkaan sen sisällöstä).
Ajetaan rokote/digipassi maailmalle jolla eriarvoistetaan ihmisiä rankalla kädellä ja saadaan ihmiset tiukkaan seurantaan?
Jatketaan rokote testauksia ihmisiin hyödyttömillä "rokotteilla"?
Saadaan sodat leviämään että ase teollisuudella saa eliitti tienata lisää?
Ei kiitos. Minä arvostan vapautta! Vaikka Sananvapaus on jo lähes viety :(
- Anonyymi
Yhdysvaltain demokraattipuolueen presidenttiehdokkaan Kamala Harrisin valitsema varapresidenttiehdokas Tim Walz on sosiaali- ja ympäristöpolitiikkaa ajava luterilainen kuvernööri suoraan Yhdysvaltain ”kymmenentuhannen järven maana” tunnetusta Minnesotasta.
- Anonyymi
Kyselytutkimus: Harrisilla viiden prosenttiyksikön johto Trumpiin
Kysely tehtiin 2.–7 elokuuta. - Anonyymi
Capital hässäkkä tuli, koska Trumpilla jo tuolloin Presidentin allekirjoitusta vailla oleva dokumentti, joka poisti vaalit jatkossa ja salli hänen täyttää kongressin väki marioneteilla ja erottaa vastarinnan kiisket eli hän saisi vapaat kädet. Nyt sama lakiesitys taas tässä mukana, eli sitä hän puheillaan tarkoitti. Vierailu p-koreaan ja Putinin ylistys osa tätä, kun narsisti näkee mitä voi saada ja miten Putin teki Stalinit Demokratian nenän edessä ..Onko Venäjällä Demokratia vai uskovatko kaikki Putinin vastustajat osaavansa lentää ikkunoista? Trump lopettaa soda kun sodan kuten ilmoitti tosin hän tekee sen eroavansa NATOSTA, lopettavavn kaiken tuon NATOON ja asettuvansa Putinin puolelle kutsumalla tämän ensitöikseen vieraakseen.
- Anonyymi
Republikaanien presidenttiehdokas Donald Trump oli heinäkuussa Pennsylvanian Butlerissa tapahtuneen salamurhayrityksen jälkeen monien silmissä jo kruunattu Yhdysvaltain presidenttikisan voittajaksi.
Butlerin tapahtumista tuli keskiviikkona kuukausi täyteen, ja tilanne presidenttikisassa onkin kääntymässä päälaelleen. Trumpin valtava etumatka katosi kuin tuhka tuuleen, kun demokraatit vaihtoivat ehdokkaakseen Kamala Harrisin. - Anonyymi
taistele,taistele Tump. Laita käsi nyrkkiin. Vai luovutatko jo nyt ja annat demokraattien voittaa vaalit. On heikkoitta antaa periksi ja hävitä vaalit. Ei taida Trumpista presidenttiä tulla. Kamala voittaa Trumpin positiivisuudellaan.
- Anonyymi
Sakut luottivat Hitleriin, kamalin seurauksin.
- Anonyymi
Ja luottavat edelleen. Ehkä vielä kiihkeemmin nyt.
Putinista heille uusi antikristus, jota palvoa.
Tai isosti jo palvovat.
Agressiivinen kansa.
- Anonyymi
Trump joutui myöntämään että Kamala on kaunis nainen :)
- Anonyymi
Pennsylvaniassa Wilkes-Barren pikkukaupungissa järjestetyssä kampanjatilaisuudessa Trump muun muassa syytti Harrisia inflaation lietsomisesta, mutta vajosi myös henkilökohtaisempiin loukkauksiin pilkaten esimerkiksi Harrisin naurua ja kutsuen tätä kommunistiksi ja mielipuoleksi.
Trump myös vakuutti olevansa paremmannäköinen kuin Harris.
– Ihmiset pyytävät minua olemaan käyttämättä huonoa kieltä, olemaan kutsumatta ihmisiä tyhmiksi. Olemaan kutsumatta häntä mielipuoleksi. Mutta sitä hän on, hän on mielipuoli, Trump sanoi Harrisiin viitaten. - Anonyymi
– Mutta minä sanon, että olen paljon paremman näköinen. Olen paremman näköinen henkilö kuin Kamala. sanoi trumppi. tämän tasoinen mies on kyseinen henkilö :)
- Anonyymi
Eli tälläinen kaunis mies tulossa presidentiksi. TOIVOTAAN ETTÄ ONNISTUU. PS MEILLÄ SUOMESSA NÄILLE "ns KAUNIILLE". Varattu oiken OMA PIKKU HUONE, MISSÄ TOIMII PRESSANA. Tosin ovet lukittuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tälläinen kaunis mies tulossa presidentiksi. TOIVOTAAN ETTÄ ONNISTUU. PS MEILLÄ SUOMESSA NÄILLE "ns KAUNIILLE". Varattu oiken OMA PIKKU HUONE, MISSÄ TOIMII PRESSANA. Tosin ovet lukittuna.
Tarttis varmaan varata toisellekin paikka samaan huoneeseen, niin olis juttu seuraa, että kumpi kauniimpi.Putte/Botox vai vaan muuten kaunis
- Anonyymi
Oletteko kuulleet Trumpin puhetta, se on hullun puhetta.
- Anonyymi
Missä puolueessa suomessa on eniten Trumppi mielisijä kannattajia ?
- Anonyymi
pirustako trumpin sukujuuret tietää ,kun pakkelia naamassa pari milliä on siinä sekopää ! kyllä ameriikka on kehitysmaa eurooppalaisiin verrattuna . pelkään pahoin ,että jenkeissä on ainekset sisällis sotaan ! trumppi on kautta aikain tyhmin päämies maailman historiassa!
- Anonyymi
Rebuplikaanit hylkää trumpin heti vaalitappion jälkeen.
trump tuomitaan vankilaan. Joutuu hoitokotiin tai arestiin jonnekin golfkentälle. Siellä sitten puttailee putinin kanssa.
Rebuplikaanit ja demokraatit jatkavat eloaan sovitellen trumpin aiheuttamaa poliittista kuilua.
Pitkä prosessi, mutta kummallakin puolella on kuitenkin jo paljon halua seesteisempään ilmapiiriin.
trumpin natsi-kannattajat vähitellen häviävät kuvioista. Siis juovat itsensä hautaan, tai muuten päättävät päivänsä. Osa ampuu tai räjäyttää mukanaan muitakin.- Anonyymi
Valitettavasti täällä suomessakin on natsi Trumpin kannattajia, jotka toivovat että Trumppi voittaa vaalit.
- Anonyymi
Perussuolaisten presidentti ehdokas kun Jussi Pula-ahosta ei tullut
- Anonyymi
Jos Trump voittaisi, hän armahtaisi liudan ystäviään, jotka ovat joutuneet tai joutumassa vastuuseen rikoksistaan, Ehkä kautensa puolivälissä toteutuisi tärkein. Trump eroaisi jollain tekaistulla syyllä ja kuinka ollakaan, varapresidentti päättäisi entis töikseen armanhtaa Trumpin kaikesta mnahdollisesti, Tämä on Trumpin kampanjoinnin ainoa todellinen tavoite. Kyynisistä kyynisin, pahimman luokan valehtelija.
- Anonyymi
Rikolliset pois Amerikasta ja Trump sen laivan keulaan
- Anonyymi
Tottakai minä luotan kissaburgeri donnie vaariin 78v. Jos minä saisin valita niin kissaburgeri donnie sasi päättää kaikista minunkin asioista vaihtasin aleksin ja petterin heti kissaburgeri donnieen ja teksin hänestä suomen keisarin sitten ei tarvii enään suomessakaan koskaan äänestää.
- Anonyymi
En ostaisi käytettyä autoakaan Trumpilta. On narsisti, ja idän marionetti. Lisäksi liian vanha presidentiksi
- Anonyymi
Niinpä on! ja miksi hän osoittelee sormellaan ihmisiä jokapaikassa huonoa käyttäytymistä.
- Anonyymi
Muijat sill on ollut Tsekkoslovakista, Sloveniasta ja ties mistä. Venäjänkielinen kääntäjä omasta takaa, hoituu ihan kotona tulkattuna. Kyllä pidän lähinnä Trumpia mieleltään sairaalta. Miettikää nyt aikuisenoikeasti, onko hänen käytös normaalia.
- Anonyymi
Ei voi, olisihan se järkyttävää, jos amerikkalaiset valitsisi Trumpin. Mutta amerikkalaisten kahtiajakaituminen saa tyhmät ja köyhätkin toimimaan vastoin itseään
https://www.washingtonpost.com/elections/interactive/2024/presidential-polling-averages/ - Anonyymi
Jos uusi maailman järjestys alkaisi näyttää päätään ,Venäjä Kiina pohjois-Korea ja Iran alkaisivat ottaa määräysvaltaa Euroopassa.Amerikassa Trump ja hänen kannattajansa saattaisivat siirtyä pahan puolelle.Kohta Amerikassa olis venäläisiä ja kiinalaisia joukkoja antamassa apua.Kohta koko maailmanjärjestys olisi muuttunut.Alkeellisessa kulttuurissa Trump on jumala.Hitler oli saksassa jumala ihmisille.
- Anonyymi
VOIKO TRUMP.....iin LUOTTAA.
KYLLÄ TRUMP.....iin VOI LUOTTAA.- Anonyymi
97 % yritysjohtajista Suomessa ei luota Trumpiin. Vain 3 %, jotka persujen pienyrityksiä ja joilla ei ole mitään vientitoimintaa mihinkään, kannattaa Trumpia.
Vain se on ilmiselvää, että Trump on ennalta arvaamaton käytökseltään ja jo hänen puheista paistaa hulluus, häikäilemättömyys ja ylimielisyys. - Anonyymi
Jees on jo soittanut putinelle ja sopinut .Saat pitää ukrainan ja minä otan Grönlannin.
- Anonyymi
Et sitten tajunnut, että uutisoitsija sinua johdattelee????
- Anonyymi
Donald Trump on jo kulissien takana myynyt Suomen Putinille. Väistämättä tulee mieleen Molotov-Ribbentrop sopimukset. Silloinkin olimme liitossa fasistien kanssa ja kävi ilmi ettei fasistiin voi luottaa.
- Anonyymi
Faktan tarkistuksen pääviestit heittää .
Esim1 kaikissa usan vaaleissa on vaalivilppiä koska henkilöpapereita ei kysytä ja sama äänestäjä voj äänestää useammin . On osavaltioita joissa tarkastajina toimivat ainoastaan demokraatit ja ääniä todella hävisi . Vaslivilppiä joka tapauksessa mutta sitä ei tiedä vaikuttiko lopputulokseen
2. Trumphin aikana ei aloitettu yhtään sotaa ja lähihistoriasta ei todella löydy yhtään pressaa USAsta jonka kaudella olis näin käynyt .
3 inflaatio ja kuluttajien hintataso on todella noussut bidenin kaudella esim ruokatarvikkeet kallistuneet esim maito kolminkertaistunut . Jne nämä keltaisen lehdistön väitteet ei pureudu koko Trumphin haastelun ytimeen ja muutama käännösvirhe matkassa täytyy olla . Talous Trumphin kaudella oli parempi ja ostovoima selvästi parempi kuin bidenin kaudella ja tämä on fakta kun kysyn täältä ihmisiltä keneltä vaan , hintataso on nuossut . Laitonta maahanmuuttajaa on bidenin kaudella tullut ennätysmäärä liki 8milj ja se on tuonut ongelmia useampaan osavaltioon . Suomen mediaa on kauheaa lukea . se on täältä katsottuna venäläistä aivopesua . Trumph voittaisi vaalit mennen tullen jos hänen persoonasta pidettäisi , mutta voittaa nytkin vaalit . - Anonyymi
Tottakai voi luottaa.
- Anonyymi
Joku kirjoitti, että jos Trump häviää meidän tulee olla peloissamme.
Myös joku toinen kirjoitti, että jos Trump voittaa meidän tulee olla peloissamme.
En kyllä kauan jaksais, eli ollaan vaan normaalisti.- Anonyymi
Olet oikeassa .On vaaka kaksi kusipäätä T ja P .P haluaa Uk jatkeT haluaa Kanadan Meksikon kiinan Eun .ps onko jotain mitä ei halua ?
- Anonyymi
Eikös kaikki kansanedustajat ja muutkin presidentit ihan samanlaisia valehtelijoita? Trumpilla ei ole vain valtamediaa puolellaan niin siksi hänestä näitä juttuja kokoajan tehdään ja mustamaalaus jatkuu kokoajan? Suurin osa vielä uskoo kaiken mitä valtamediat suoltavat :/
Liikaa valheita, kun tutkit asioita muistakin lähteistä huomaat sen... - Anonyymi
Voi
- Anonyymi
Ei tietenkään.
Donald Trump. Kunnollinen tullimies.
- Anonyymi
Mikä tulli Nyt KOKURSSI KYPSÄ USA .VALTION VELKA JOKAISTA AMERIKKALAISTA KOHDEN 60.000e Ja L KAIKKI RAHA LAINATTU KIINASTA .NYT SITTEN NUOLLAAN kiinalaisten PERSETTÄ .TULLIT KAIKILLE MUILLE 25 PROSSAA .MUTTA SE SUURI JA TOSI SUURI (pieni kiinalainen) NO OTIMME VAHINKOSSA 10 PROSSAN KOROLLA 68 BILJOONAA.NO EI HÄTÄ,KUN MEILLÄ PASKAT HOUSUSSA.TEILLE TULLIMAKSU VAIN JA VAIN TEILLE 10 PROSSAA.PS TOSIN VOIDAAN ALENTAA,KUN NYT OLAAN PA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tulli Nyt KOKURSSI KYPSÄ USA .VALTION VELKA JOKAISTA AMERIKKALAISTA KOHDEN 60.000e Ja L KAIKKI RAHA LAINATTU KIINASTA .NYT SITTEN NUOLLAAN kiinalaisten PERSETTÄ .TULLIT KAIKILLE MUILLE 25 PROSSAA .MUTTA SE SUURI JA TOSI SUURI (pieni kiinalainen) NO OTIMME VAHINKOSSA 10 PROSSAN KOROLLA 68 BILJOONAA.NO EI HÄTÄ,KUN MEILLÄ PASKAT HOUSUSSA.TEILLE TULLIMAKSU VAIN JA VAIN TEILLE 10 PROSSAA.PS TOSIN VOIDAAN ALENTAA,KUN NYT OLAAN PA
SUOMI HYVINVOINTI VALTIO JOKA IHMISELLÄ SUOMESSA VAIN 30.000e
VELKAA PER NUPPI.
- Anonyymi
Tottakai ,jos vain vaimo muistaa tyhjentää kusipullon joka YÖ..MUUTEN AAMULLA NIIN PALJON KUSTAA PÄÄSSÄ.ETTÄ OSAA KIRJOITAA TIKKUKIRJAIMILLA OMAN NIMENSÄ.JA OSAA VIELÄ NÄYTTÄÄ SEN TVHEN.OI KATTOKAA NYT AMERIKAN KISSAT EI ENÄÄ SAA KUSEA MUN KIRJOITUS KÄTEEN
- Anonyymi
En koskaan luota poliitikkoon, oli kuinka hyvä tahansa, hänen eläessään. Vasta kuoleman jälkeen voi olla varma, että takki ei enää käänny ja sitten voi sanoa oliko hyvä vai huono.
- Anonyymi
Jos jotain hyvääkin odotellessa niin ainakin se että jos Trump saa tuhottua EU:n 💩liittouman siten että se viimeinkin hajoaisi osiin ja valtiot saisivat oman autonomiansa takaisin olisi se kaikkien suvereenisten valtioiden etu. Ei se unioni ole tuonut maillensa muuta kuin köyhyyttä, massamaahanmuuttoa, talouden syöksykierrettä ja jne. Mitä Ukrainaan tulee on se hävinnyt jo sodan siitä lähtien kun venäjä aloitti invertion tai miksi sitä halutaan nimittää.
- Anonyymi
Paskaa jauhat. Samanlaista valetta, kuin trump ja putin.
Taidat olla persesuomalainen?
Muistellaan aikaa ennen EUta....konkurssia pukkasi, itsemurhia, oltiin ryssän eessä kontallaan...
Joku unohtanut menneet!
- Anonyymi
Ryssälle Ei Tuumaslaan Ukrainasta
Venäjä maksaa sotakulut ja korvaukset kaikille
Muuten Häpeä tukuoille tappamalla voittaa
Rauhanteossa muutkin synnit hoitoon - Anonyymi
Trump meni ansaan.
Kiina tekee Ukrainalle paremman tarjouksen mineraaleista.
Kiina antaa Ukrainalle ja Euroopalle turvatakuut.
Venäjän pakotteet puretaan.
Kiina saa hyvän keskuksen keskelle Eurooppaa.
Rakentaa Ukrainan uuteen loistoon.
Yhdysvallat romahtaa. Uusi maailmanjärjestys siinä.
Kylmäsota päättyy Yhdysvaltojen häviöön.
Eivät ymmärrä shakista hevon... - Anonyymi
Trumpiin voi luottaa täysillä ja 100 % : sti . Trump ei edes osaa valehdella , vaan kertoo aina silkan totuuden. Hänen huuliltaan ei ole koskaan kirvonnut valheen sanaa !
- Anonyymi
Kolme ilosta rosvoa ryöstää maailman.
Kasper, Jesper ja Joonatan. (USA, Venäjä, Kiina)
Nämä eivat ota vain mitä välttämättä tarvitsevat, vaan kaiken.
Ps. Kuka heidän johtajista saa ensimmäisen napin?
Donald jo meinasi saada. Ihan järjetön tyyppi!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007