suihkuun sammumine

Anonyymi-ap

tulipas taas..
kuinkahan suuret vahingot aiheutin...
menin suihkuun, vierin lattiakaivon päälle. herään noin 3 tuntia myöhemmin ja eteisessä on sentin kerros vettä joka on aloittanut matkansa olohuoneen puolelle. niin huono eristys ovessa että rappukäytävässä oli pieni lätäkkö kans.
alakerran naapuri ei oo tullu soittelee kelloa että onkoha vedet päätyny sinne asti?

kai se on pakko alkaa kerätä kaikki rohkeus ja soittaa vuokranantajalle..

tää on taas sitä pohjallakäymistä. viimeks loppu juominen useeks vuodeks kun kämmäsin vakavasti mut vähä eri asialla.

nyt ahdistaa hävettää ja vituttaa. kuinka voi ihminen olla niin tyhmä. tää tapahtu jo to-pe yönä. nyt oon näää päivät vältelly kaikkia ja kaikkee paniikissa. vaikla tiedän että mitä kauemin oottaa sitä kusisemmaks menee

6

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mä olen aina ihmetellyt miten ihmiset sammuu suihkuun.Mä ite en edes mahtuis mun suihkun lattialle makaa. Mutta näkäjään nää suihkuun sammujat on tosi hoikkija kun mahtuvat maa siellä lattialla.

• Anonyymi

On sinulla ainaski omatunto tallella. Oikeassa olet, kannatta nielaistaa häpeä ja nöyrästi heti kertoa. Ja ottaa myös oppiksen tulevaisuuden varalle. Ainaski osaat ottaa vastuuta. Se on iso asi se. Tekijällä sattu. Jospa tämä tapahtuma auttakin sinut oikealle polulle takaisin. Ratkaise ongelmat, ole sinut itsensä kanssa, sitten ei tarvi pullosta löytää ystävää. Silloin olet ystävä ja ystävällinen itsellesi, ilman pullon apua. Voimia, rohkeutta, tsemppia!

• Anonyymi

en saanut tänään soitettua. ahdistaa ja pelottaa sen verra että saanko huomennakaa. pelkään ja oon täysin toimeton.
      eniten pelkään että menikö vettä alakerran naapuriinkin. en uskalla poistua kotoa

ap

• Anonyymi

Minun osakkeellani, jonka vuokrasin taas, on kovat vakuutukset. Niiden pitäisi kattaa vahingot

• Anonyymi

Suosittelen soittamaan mahd.pian jotta vältyt kauheilta korjaus vaatimuksilta. Mitä nopeammin toimit niin sitä vähemmän tulee maksettavaa tuhosta.
      Eihän sinun tarvitse kertoa että sammuit suihkuun. Keksit jonkun muun tarinan.

• Anonyymi

Valheesta jää aina kiinni !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2834
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      2040
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2027
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      34
      1920
    Aihe