jos tanssilippu makassa keskimäärin 15e niin se tekee 30000e ja matkoille en laske hintaa, yksi matka keskimäärin 100km.
Minulla on takana noin 2000 vikkoa tanssia, 1- 3 tanssi-iltaa viikko
12
252
Vastaukset
- Anonyymi
Olet löytänyt toimivan harrastuksen. Tai sitten olet ns. välittäjäainekoukussa josta seuraa pakonomaista toimintaa ja riippuvuutta. Vertaa viinan juonti. Pakko saada lisää. Kuinka muut elämän osa-alueesi, talous ja pari/ihmissuhteesi voivat?
- Anonyymi
Ihmissuhteita on pilvinpimein juuriki lavalla. Tunnen kymmeniä naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmissuhteita on pilvinpimein juuriki lavalla. Tunnen kymmeniä naisia.
Jos tanssituttavat ovat ihmissuhteiden kärkipäässä silloin voi olla että ei ihan näe metsää puilta. Mutta harva sitä itse tosiaan pitää ongelmana jos tanssipaikka on se mistä ammentaa suhteensa illasta toiseen.
- Anonyymi
MINUN SOME ON KOTINI ULKOPUOLELLA.
- Anonyymi
Sinkkubiisejä tähän väliin
https://youtu.be/Lx4DZqc_VU4?si=C2PPB4javTHqQudt
https://youtu.be/57FxIUzOTzA?si=3v73FB6qwDFqTE8k - Anonyymi
Kaverini osti auton, että pääsee pilkille. Harrastuksille ei lasketa hintaa silleen.
- Anonyymi
Hyvä harrastus, mun veljet kalastaa ja metsästää.
- Anonyymi
Tanssi on edelleen todella edullinen harrastus vaikka nykyään vingutaan kovista lippujen hinnoista. Jos ei ole rahaa tanssilippuun tai ei ole rahaa ostaa kahviosta mitään niin sitten kannattaa jäädä kotiin.
- Anonyymi
Juurikin niin, nuorille voisi olla 5-10e liput.
- Anonyymi
Silloinpa 40 vuotta sitten tanssiharrastuksesi alussa tanssilippu maksoi ehkä juuri ja juuri 1 snt (0,01 €).
- Anonyymi
Otin sen huomioon laskelmassa, liput oli euroissa noin 2e ja pks sitten kalliinpia.
- Anonyymi
Minulla on tanssituttuja varmaan 200 ja kiva aina nähdä heitä, siis naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453290
- 402899
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391990