Minun päiväni alkaa Pasasella ja seuraavassa tänään ja näin.
Olen niin kiinnostunut Pasasesta että olen alkanut lukemaan myös joka aamu Hankasalmen sanomia.
Pasanen ei voi mennä Hankasalmella metsään. Siellä on nähty susi tammikuussa.
https://www.hankasalmensanomat.fi/paikalliset/6980024
Susen lisäksi Pasanen muistuttaa hirvikolareista, punkeista, mäkäräisistä ja hirvikärpäsistä.
Siksipä Pasanen on asettanut itselleen ikärajan Hankasalmen metsiin ja ei poistu kotoaan kuin linja-autopysäkille matkalla Jyväskylään keskussairaalaan.
Päivän Pasanen.
2
178
Vastaukset
- Anonyymi
Muuten poimisin marjoja mutta turvonnut maksa selässä on tiellä ja Hankasalmen metsät ovat todella vaarallisia... jokin on todella siellä pielessä... pahasti... susia... kusiaisia... kettuja rapieksella... rapies kettu jos puree diapeetikkoa, silloin tulee kusiset paikat... todella ja se on aivan varmaa mikä on varmaa... voin vakuuttaa mutta vakuutus ei korvaa jos metsään haluan mennä nyt...
https://www.youtube.com/watch?v=ajjg2HQm-QA&ab_channel=Kipparikvartetti-Topic
By NumBaII 63 vuotta marjassaSama aimolla. Sitä on kielletty menemästä metsään ja toisinaan sitä on kielletty tulemasta sieltä pois. Aimolla on marja kammo ja siksi se käy metsässä pelottelemassa marjastajia kurpitsa päässä. Ei se mikään hullu ole, ihmisillä on erilaisia kammotuksia. Aimo oli kerran marjassa ja siitä se sai neljän vuoden tuomion. Marja sanoi että aimo tuli kuin puun takaa pyytämättä ja kävi mättähältä mättähälle. Aimo itse kertoi että marja kerjäsi sitä vaikka olikin piessyt aimon marja poimurilla pahan päiväisesti. Niuvaan ne sitten aimon pani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066822- 954241
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463466Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483372- 1793294
- 503289
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242789- 552045
- 341981
- 131684