Parhaat lämpörullat?

*tahtoo kiharat*

Ajattelin tässä ostaa lämpörullat.. mites on, mikä olisi paras merkki? Kaupasta katselin Babyliksen, Remingtonin ja Vidal Sassoonin lämpörullia, mutta ainakin jälkimmäiset vaikuttivat ihan leluilta. Hinta varmaan pyörii siinä 50€-, olen kyllä valmis laittamaan rahaakin..

Onko siis kokemuksia? Kiitoksia paljon! :)

7

8484

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on!!!!!!

Babylissin on suunniteltu ammattikäyttöön.Itsellä ovat kestäneet 10v.ja edelleen on hyvät. Kampaamotarvikekapassa maksaa n.70e (ainakin meillä)

• NIMI?!?!?!?!?!?!?

Ja mikä oli kampaamokaupan nimi ja missä sijaitsee?!?!?? Kyllä täällä saa sanoo!!!! JULKISTA TIETOA!!!!

• *tahtoo kiharat*

Siis Babyliss.. mulla nimetkin menny jo hieman sekaisin..

• jiau9nyra
        *tahtoo kiharat* kirjoitti:

Siis Babyliss.. mulla nimetkin menny jo hieman sekaisin..

ei todellakaa tarvi mitää 70e maksaa kunnon lämpörullista!!!! ite ostin minimanista babylissin rullat ja makso reilut 30e. ja on hyvät.

• sanna

Mulla on Babylissin Rapid -lämpörullat. Lämpeävät nopeasti, samettipinta on hyvä ja toimiva ja rullat ovat helppoja laittaa päähän. Ainoana miinuksena on rullien paino, ne tuntuvat melko painavilta päässä. Onneksi niitä ei tarvitse pitää kuin 15-30min ja saa hienot kiharat.

Ostin nuo Anttilasta, hinta oli siinä himpun alle 50e. Gigantista nuo olisi saanut 40 eurolla, tosin sitten en olisi saanut plussapisteitä ;)

• *tahtoo kiharat*

Taidanpa sitten päätyä Babyliss-rulliin. Anttilassa ne maksoi ainakin nyt 55€.. nyt alkaakin sitten tarjousten etsiminen ;)

• Anonyymi

Remingtonin ioniset rullat sain joululahjaksi. Hyvät on. Annan olla päässä kyllä reilu 30 min, jos aikaa vaan..tiedä häntä vaikuttaako lopputulemaan. Alle muotovaahtoa reilusti, lämpösuojaa unohtamatta. Kun avaa kiharat, kannattaa laittaa hiuslakkaa avattuun kiharaan. Lakan liiallista käyttöä kannattaa välttää, ettei hiuksista tule liian "koppuraiset". Mietin jumborullia, mutta olemassa sitä varten 6 kpl tavallisia muovisia isoja rullia, joskus ostettu H&Mltä ja yhä toimivat. Latvat voi kihartaa puoleen väliin vaikka kiharrusraudalla. Lämpörullat ovat ihan suosikki, voi antaa vaan olla ja tehdä sitä mitä voi kotona samalla. Jos juhlat edessä, kannattaa tosiaan kampaukseen varata hyvä hetki. Nämä on varmaan kokijasta kiinni, mikä paras tapa tehdä kiharat, mitä hakee ja kesto, sekä hiuslaatu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3584
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      255
      3532
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      388
      1247
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe