Löyty aiheesta ihan uutinen https://yle.fi/a/74-20101219
Tuo syyhy leviää tehokkaasti koirien omistajien avulla joten kohta on SYYHY EPIDEMIA täällä!
Tuolta löytyy järvisyyhystä tietoa https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00572
Ei tee mieli edes lähteä hillaan tänä vuonna, koska syyhyn voi saada myös jängältä!
Järvisyyhyä on Inarin kunnan vesissä.
10
444
Vastaukset
- Anonyymi
Kantaako koirien omistajat vastuut, kun heidän koirien avulla leviää järvisyyhy ympäri kuntaa?
Kantaako he vastuun jotka mökeiltään saa syyhyn, kun uivat matalissa vesistöissä joissa vesi ei virtaa vaan seisoo paikallaan?
Ivalon uimarannalta voi myös saada järvisyyhyn, koska ei vesi siellä rannassa virtaa!
Ei tee mieli hakea laitoshuoltajan työpaikkaa, koska SYYHY EPIDEMIA voi olla syksyn ENSIMMÄINEN PROJEKTI jota pääsee UUSISSA KOULUISSA HOITAMAAN!
Jos et saa hoidettua järvisyyhyä heti niin sehän muuttuu normi syyhyksi joka leviää kosketuksen kautta ihan oven rivasta ja vessasta, koska ei LAPSET OSAA PESTÄ VESSOJA saati suojata itseään niin eivät levitä syyhyä!
En kyllä koe, että tuo minun TEHTÄVÄ SIIVOOTA SYYHYSSÄ OLEVIEN JÄLKIÄ PASKALLA PALKALLA varsinkaan jos kyseessä EI OLE EDES MINUN LAPSET JOTKA SYYHYÄ LEVITTÄISI! - Anonyymi
Sen takia holo ollu viltissä😁
- Anonyymi
Yritän KUNNIOITTAA kaikkia eli olla aiheuttamatta turhaa HÄIRIÖTÄ.
Nyt olen yrittänyt pysytellä SOMESTAKIN pois niin ei tarvi POLIISEJA, KUNTAA sekä KÄRÄJÄOIKEUTTA minun olemassa olon takia turhaa HÄIRITÄ!
En ole häiriintynyt siitäkään vaikka yks ajelee mönkijällä josta kuuluu kauhea meteli vaikka joka ilta ajaa noin klo 22.00, koska ei hänen koirat sentään hauku aamu klo 7 ilta klo 22.
Ei sekään minua haitannut vaikka joku kuunteli äsken VOLUMET KAAKOSSA autossa Satu Pentikäistä ja Virve Rostia, kun ajeli ilmeisesti ns KUNNIA KIERROSTA tämän asuin alueen ympäri!
Kilpailu on kovaa, mutta kyllä olen päättänyt IVALOON KUNNIA KULTAA tuoda koska olen sentään SYNTYNYT sekä SYNTYMÄNI jälkeenkin asunut Ivalossa ennen, kuin muutettiin vähäksi aikaa Ruotsiin josta palattiin takaisin MINUN SYNNYINSEUDULLE! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän KUNNIOITTAA kaikkia eli olla aiheuttamatta turhaa HÄIRIÖTÄ.
Nyt olen yrittänyt pysytellä SOMESTAKIN pois niin ei tarvi POLIISEJA, KUNTAA sekä KÄRÄJÄOIKEUTTA minun olemassa olon takia turhaa HÄIRITÄ!
En ole häiriintynyt siitäkään vaikka yks ajelee mönkijällä josta kuuluu kauhea meteli vaikka joka ilta ajaa noin klo 22.00, koska ei hänen koirat sentään hauku aamu klo 7 ilta klo 22.
Ei sekään minua haitannut vaikka joku kuunteli äsken VOLUMET KAAKOSSA autossa Satu Pentikäistä ja Virve Rostia, kun ajeli ilmeisesti ns KUNNIA KIERROSTA tämän asuin alueen ympäri!
Kilpailu on kovaa, mutta kyllä olen päättänyt IVALOON KUNNIA KULTAA tuoda koska olen sentään SYNTYNYT sekä SYNTYMÄNI jälkeenkin asunut Ivalossa ennen, kuin muutettiin vähäksi aikaa Ruotsiin josta palattiin takaisin MINUN SYNNYINSEUDULLE!12 päivän manifestointi haasteen otin ja tänään on 6 päivä menossa.
Manifestoinneissa sanottiin, että alkaa ihmeitä tapahtumaan ja kyllä tuo FACEBOOK ei ole ihmisten paikka, koska yks kunniansa loukannut näky haukkuvan kaikki Saariselän asukkaat ihan turisteja myöden ja vaatii minua naapurinsa kanssa kunnioittamaan heitä!
- Anonyymi
Syyhyn voi saada sopivalla tuulella myös. Pienet elukat kun lentelee kepiästi tuulessa.
Ai hitto sitä rapsetta sen jälkeen. - Anonyymi
En mene uimaan. En kyllä osaakaan.
- Anonyymi
Ei ole ihmisten hommaa tuo vedessä uiminen enää nykysin, koska siellä ui nykysin kaikki SATIAISISTA lähtien ja koirien omistajat EI KANNA VASTUUTA vaan lääppivät sekä hinkuttavat niitä koiriaan ja näin levittävät kaikkia tauteja!
Kyllä nuo KOIRIEN OMISTAJAT on JUMALAAKIN KORKEAMMASSA ARVOSSA!
Pirun kepissäkin on KOIRAN PÄÄ, mutta minä en onneksi omista edes koiraa enkä YSTÄVIÄ, KAVEREITA saati NAAPUREITA!
Asun vain olosuhteiden pakosta vanhempieni kotona ja heillä kyllä naapureita on, mutta en minä vanhempieni ja heidän naapureiden asioihin puutu!
Ei ole mikään KUNNIANLOUKKAUS asua kotona omien vanhempien luona! Jos on niin HEITTÄÄKKÖÖT PENTUNSA sekä ELUKKANSA KODEISTANSA PIHALLE, koska heidän lapset, kissat, koirat sekä muut eläimet jotka kotia tarvii LOUKKAA MYÖS KUNNIOITA!
Jos eivät loukkaa niin SYRJIVÄT AINAKIN MINUA!
Jumalan LAPSIA OLLAAN KAIKKI! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ihmisten hommaa tuo vedessä uiminen enää nykysin, koska siellä ui nykysin kaikki SATIAISISTA lähtien ja koirien omistajat EI KANNA VASTUUTA vaan lääppivät sekä hinkuttavat niitä koiriaan ja näin levittävät kaikkia tauteja!
Kyllä nuo KOIRIEN OMISTAJAT on JUMALAAKIN KORKEAMMASSA ARVOSSA!
Pirun kepissäkin on KOIRAN PÄÄ, mutta minä en onneksi omista edes koiraa enkä YSTÄVIÄ, KAVEREITA saati NAAPUREITA!
Asun vain olosuhteiden pakosta vanhempieni kotona ja heillä kyllä naapureita on, mutta en minä vanhempieni ja heidän naapureiden asioihin puutu!
Ei ole mikään KUNNIANLOUKKAUS asua kotona omien vanhempien luona! Jos on niin HEITTÄÄKKÖÖT PENTUNSA sekä ELUKKANSA KODEISTANSA PIHALLE, koska heidän lapset, kissat, koirat sekä muut eläimet jotka kotia tarvii LOUKKAA MYÖS KUNNIOITA!
Jos eivät loukkaa niin SYRJIVÄT AINAKIN MINUA!
Jumalan LAPSIA OLLAAN KAIKKI!Mistä nuo koirat ovat syyllisiä kun vesilintujen kerrotaan tuota syyhyä levittäjän!
Tai sitten on lentäviä "vesilintukoiria", uusi laji joka ei liene sudelle sukua, onko noin?
- Anonyymi
Holo sitä levittää.
- Anonyymi
Säkässä on aivosyyhyä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457332
- 324058
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512265
- 372258
- 432238
- 162236