Piereminen on taitolaji ja tässä esittelen eri pierujuttuja

Anonyymi-ap

Semmonen pieru kuin tuhnupieru ja haju on paha

semmosta ukko noaan melodiata kulkevaa piereskelyä

ukkosen jumalan pieru eli kun ukkosmyrsky iskee niin ukkosen jumala päästää valtaisan räjähtävän pierun

raemainen pieru eli tunne että paskaa tulee housuun ja sellaista raemaista ja pieru on sellainen , ei mikään tuhnu eikä mikään terävä

terävä pieru, kuiva sellainen, joka sattuu peräaukkoon

voimakas pieru jolla naapurien päät saa kääntymään

ilmava pieru eli peräaukosta tulee ilmaa samalla + voimakas pieru

paskomishetkellä on myös eri paskalaatuja

kova paska joka ei haise paitsi ellei se paska ole ummetuksen kautta tullutta monta päivää vatsaontelossa ollutta paskaa

liejumainen, iljettävän koostumuksen omaava paska, joka on merkki terveestä paskasta koska on tullut syötyä paljon hiilareita, kuten esim leipää &kuituja

raemainen paska jonka koostumus on kamala

paskan kokoon vaikuttaa ehkä myös se, että mitä isompi ukko tai nainen , niin sitä isompi paskakääkylä

4

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mukavimmat miehet ja naiset pieree! Minä äsken vittuilin isälleni kun isäni alkoi valittaa minulle pikkuasiasta niin minä vittuilin siten että pieraisin sen lähellä oikein pahanhajuisen kananmunatuhnupierun. Mulla on tapana ilmaista noin.

• Anonyymi

Isäni nillittäminen &valitus myös saattaa vatsani sekaisin kun on totta että jos stressaantuu toisesta kun esim isäni usein valittaa niin vatsa voi mennä sekaisin siitä kun iskee stressivatsa mikä voi ilmetä pieruna, että alkaa pierettää paljon tai vatsa menee kovalle. En nyt tiedä oliko se ihan vittuilupieru vastaukseksi isän ärjymiselle, kun se pieru saattoi tulla vain kun heti stressivatsa iski mut mie en ujostele päästellä pieruja. Toki en ihan ihmisten ilmoilla piere, mut täällä kotona pieren ihan vappaasti kun tää on kuitenki oma kotini. Ruokapöydässä ei kovin fiksua piereä mut on joskus käynyt niinkin että ruokapöydässä tulee pieru.

• Anonyymi

Eilen saadessani ejakulaation, pääsi pieru ja kakkaakin hiukan lirahti lakanalle. Onko tämä epänormaalia?

• Anonyymi

Ei se kyllä ole täysin epänormaalia. Mutta todennäköisesti normaalia, jos paska on luistanut!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5324
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4508
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2038
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1968
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1307
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe