Pattayan matkailijoiden mielenkiinnot!
PieruPerseRuikkuHomoHuumoria?
9
201
Vastaukset
Aika hyvä aloitus!Pieru ja perse kulkee ainakin meillä perheessä käsi kädessä ja myös ruikuli on ihan perseestä... ikinä ei olla muulla pierenskelty kuin perseen silmällä. homostelussa on tärkeää muistaa että ropeltaa sitä pyppyreikää eikä vahingossa mene pilun puolelle heteroilemaan. meillä poikakin päästelee sellaisia homopieruja ettei mitään rajaa... tosi miehen suoli kaasu maistuu ja haisee palli vahalle.
- Anonyymi
Vaimo jäi meillä kiinni pettämisestä kun se tuli myymästä tonidseja hua hinissa. Tiirasin sitä avain silmästä kun se oli suihkussa ja hahaa kysyin että mikä sulla roikkuu perse silmässä?
Vaimo koetti selittää että se on salaa syömänsä saksalaisen makkaran kuori mutta kyllä minä gondoolin tunnistan kun sellaisen näen! Siksi peruin sen lento lipun ja sanoin että siitäs saat!
Peilin kautta näin kun vaimo sanoi YES!!! ja hymyili leveästi. Sille tuli tekstareita koko illan jossa mukamas se saksalainen makkara kauppias kysyi että oliko hyvää ja tekikö hyvää nannaa?
NumBaII, 63 vuotta uskollisena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo jäi meillä kiinni pettämisestä kun se tuli myymästä tonidseja hua hinissa. Tiirasin sitä avain silmästä kun se oli suihkussa ja hahaa kysyin että mikä sulla roikkuu perse silmässä?
Vaimo koetti selittää että se on salaa syömänsä saksalaisen makkaran kuori mutta kyllä minä gondoolin tunnistan kun sellaisen näen! Siksi peruin sen lento lipun ja sanoin että siitäs saat!
Peilin kautta näin kun vaimo sanoi YES!!! ja hymyili leveästi. Sille tuli tekstareita koko illan jossa mukamas se saksalainen makkara kauppias kysyi että oliko hyvää ja tekikö hyvää nannaa?
NumBaII, 63 vuotta uskollisenaMun Tinderi pyllistää ammatikseen siksi voimme käyttää vuositasolla sellaiset rapiat sata tonnii.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun Tinderi pyllistää ammatikseen siksi voimme käyttää vuositasolla sellaiset rapiat sata tonnii.
2010Meillä menee huonommin, ei kukaan tahdo roiskeläppärintaista, siksi mun täytyy olla yrittäjä jonka palkan maksaa Fasu.
laiffila
- Anonyymi
Ole 2010 toki ylpeä edustamastasi ryhmästä ja maanmiehistäsi.
- Anonyymi
Yksinkertaisella ilta yksinpuhelut.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu jo 2 sääntöjenvastaista viestiä... voe vottonen sentöön.
- Anonyymi
Aivopierujen tekijän tietoja ei saa kommentoida. Mode iskee heti.
- Anonyymi
Otan Pupelta hanuriin.
By NumBalli 63v.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066822- 954241
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463466Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483372- 1793294
- 503289
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242789- 552045
- 341981
- 131684