Onko muut saaneet rahoja takaisin perutuista Kuumalle Hiekalle matkoista?
Kuumalle hiekalle
92
3896
Vastaukset
- Anonyymi
7.6. Olisi ollut lähtö, joka peruttiin, ei ole rahoja näkynyt
- Anonyymi
7.6 olis kans ollu lähtö, ei oo rahoja kuulunu. Kunnon kusettaja firma.
- Anonyymi
Ollaan saatu rahat takaisin harmi että toi konsepti kaatui tän maailman tilanteen takia ollaan oltu aieemmin saman firman kautta ja ei toista oo suomessa!
- Anonyymi
Taidatkin olla ainut..
- Anonyymi
Tais kaatua ihan muuhun ku maailman tilanteeseen…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais kaatua ihan muuhun ku maailman tilanteeseen…
No jos matkat ei mee kaupaksi ja myös isommilla yhtiöillä on haasteita myydä tarpeeksi niin eiköhän konkurssit yleensä johdu vähäisestä myynnistä eli myynti ei kata kuluja. Tuskin kukaan tahalleen vetää 10v vanhaa konseptia nurin.
- Anonyymi
Omistaja ei oo vaihtunut missään vaihees perustaja on ollu omistaja alusta loppuun lopettakaa noi valheiden levittäminen.
- Anonyymi
Toi teoria menee kyl pahasti metsään oon ollu DJnä tuolla kiertueella ja ton koko bilematkan tuotannon takana on ollut yksi ja sama henkilö alusta loppuun. Kyseinen hahmo on tehny suomen suurimmat kiertueet yms niin en puhuis et se on hypänny liian isoihin kenkiin missää vaiheessa todella luova ja osaava tyyppi sillä meni vaan moni bisnes covidin jälkeen päin metsää ku ei oo ollu tarpeeksi myyntiä. Minulle hän on ollut aina reilu ja hommannut mulle tosi paljon keikkaa. Olen ollut myös itse kuumalle hiekalle reissussa ja se on aina ollu kyl vimpan päälle suunniteltu ja toteutettu vaikka itse isäntä on todella inpulsiivinen tyyppi.
- Anonyymi
Höpö höpö olen ollut töissä tuossa lafkassa ja M ja K on olleet vain osakkaita konseptissa eivätkä oo osallistuneet yhtään tuotantoon tai tekemiseen itseasias M tuli vasta loppumetreillä mukaan ja konsepti on tuon A luoma ja suunnittelema ihan alusta asti ja tää A veti konseptia vikat 5v ihan yksin.
- Anonyymi
Oli kans toi 7.6. Lähtö, ei saatu rahoja takasin, mutta onneksi oli ostettu luottokortilla.
- Anonyymi
Ei mitään pahaa sanottavaa olen ollut 3 kertaa kuumalle Hiekalle matkalla ja nykyinen vaimo on myös tavattu reissulla☀️ Harmi et suomen paras bilematkat konsepti on mennyt nurin.. onneksi muistot ei katoa ❤️
- Anonyymi
Onneks maailmassa on isompiakin huolia kun Bulgarian matkat...
- Anonyymi
Melko noloa puida noita asioita tääl keskustelupalstoilla.
Just saying☀️ - Anonyymi
Melko häiriintynyttä vainoamista ku firma on kuopattu jo aikaa sitten ja porukka mesoaa edelleen tääl eikä siit ole mitään hyötyä kenellekkään.
- Anonyymi
Taitaa vaan harmittaa entistä yrittäjää, että porukka ei unohda kuinka firman rahat katosi, asiakkaat jäivät ilman matkoja ja alihankkijoiden laskut jätettiin maksamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa vaan harmittaa entistä yrittäjää, että porukka ei unohda kuinka firman rahat katosi, asiakkaat jäivät ilman matkoja ja alihankkijoiden laskut jätettiin maksamatta.
Tossa sivusta seuranneena eipä taida hirveesti kiinnostaa nää kirjoittelut kyseistä hahmoa.
- Anonyymi
Ei firma näytä olevan kuopattu. Ei ole konkurssissa. Sillä ei näytä olevan vain ketään hallituksessa.
- Anonyymi
Kyl se näyttää olevan varaton ja selvitystilassa vain ajan kysymys ku yhtiö puretaan. Eli case closed..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl se näyttää olevan varaton ja selvitystilassa vain ajan kysymys ku yhtiö puretaan. Eli case closed..
Ei se prh mukaan ole selvitystilassa. Varaton varmasti kun verovelkaa yli 10000e. Ja näköjään aika pitkä UO rekisteri. Kyllähän se konkurssiin varmasti menee siinä samaa mieltä sun kaa. Ja ei ole tilinpäätöksiä hoitanut ajallaan eikä lakisääteisiä edunsaaja ilmoituksia. Kaatuu tod näk hallituksen korvattavaksi kun on vain jätetty olemaan. Mut joo tollasia yrityksiä löytyy missä näyttää kaikki olevan tehty päin sitä itseään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se prh mukaan ole selvitystilassa. Varaton varmasti kun verovelkaa yli 10000e. Ja näköjään aika pitkä UO rekisteri. Kyllähän se konkurssiin varmasti menee siinä samaa mieltä sun kaa. Ja ei ole tilinpäätöksiä hoitanut ajallaan eikä lakisääteisiä edunsaaja ilmoituksia. Kaatuu tod näk hallituksen korvattavaksi kun on vain jätetty olemaan. Mut joo tollasia yrityksiä löytyy missä näyttää kaikki olevan tehty päin sitä itseään
En usko et menee konkurssiin konkka vaatii varoja se todetaan varattomaksi ja yhtiö puretaan. Hallituksella ei ole vastuuta kun siihen saakka kun istuvat hallituksessa eli jos ne on maksanu tilit tyhjiksi laskuista ja hoitanut vikat veroilmoitukset seuraamuksia ei tule. entisellä hallituksella ei ole vastuuta elvyttää firmaa henkilökohtaisesti tai tehdä veroilmoituksia sen jälkeen kun ovat eronneet hallituksesta. Tossa kun katson itse tietoja niin Selkee Covid jälkeinen konkurssi sen takia kun työt on vähentyneet merkittävästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko et menee konkurssiin konkka vaatii varoja se todetaan varattomaksi ja yhtiö puretaan. Hallituksella ei ole vastuuta kun siihen saakka kun istuvat hallituksessa eli jos ne on maksanu tilit tyhjiksi laskuista ja hoitanut vikat veroilmoitukset seuraamuksia ei tule. entisellä hallituksella ei ole vastuuta elvyttää firmaa henkilökohtaisesti tai tehdä veroilmoituksia sen jälkeen kun ovat eronneet hallituksesta. Tossa kun katson itse tietoja niin Selkee Covid jälkeinen konkurssi sen takia kun työt on vähentyneet merkittävästi.
Kyllä siel on hallitus ollu vielä senki jälkee kun olis tilinpäätöksiä ilmottaa ja edunsaajat ilmottaa. Hallituksella on vastuu katsoa, että yhtiöllä jatkaa laillinen hallitus. Mut näitä tulee. Ainahan sen näyttää mitä tässä tapauksessa käy. Luultavasti ei mitään. Mut ei se edellinen hallitus kyllä firman purusta/konkursista ymmärrä mitään. Ei firmoja silleen lopeteta, että rahat katoaa, kirjanpitoa ei ole ja yritys vaan jätetään olemaan. Vaikka jotku niin varmaa luuleekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siel on hallitus ollu vielä senki jälkee kun olis tilinpäätöksiä ilmottaa ja edunsaajat ilmottaa. Hallituksella on vastuu katsoa, että yhtiöllä jatkaa laillinen hallitus. Mut näitä tulee. Ainahan sen näyttää mitä tässä tapauksessa käy. Luultavasti ei mitään. Mut ei se edellinen hallitus kyllä firman purusta/konkursista ymmärrä mitään. Ei firmoja silleen lopeteta, että rahat katoaa, kirjanpitoa ei ole ja yritys vaan jätetään olemaan. Vaikka jotku niin varmaa luuleekin.
Tuolla lukee kyllä YTJssä
Ei rekisteriin merkittyjä puutteita oma-aloitteisten verojen veroilmoituksen antamisessa. Eli verottajalle on annettu tilinpäätökset sekä ilmoitukset ajallaan tai sit ne on nyt korjattu.
Niitä ei oo toimitettu vaan kaupparekisteriin ja se ei oo sellainen instanssi joka hakis yritystä konkurssiin tai entisiä hallituksen jäseniä vastuuseen. Verottaja tai eläkeyhtiö on ainoa taho joka noin tekis ja kun katsoo tarkemmin niin verovelat on syntyneet suurin osa jo Covid aikana ja vanhenee näinä päivinä eläkeyhtiöille ei näy YEL velkaa.
- Anonyymi
Kyllä verottaja tai joku velkoja ton konkurssiin varmasti hakee.
Siinä mahdollisuus vaikka julkisista varoista mennä pesänhoito kun sen verran retuperällä hoidettu asiat. Ei yritystä lopeteta jättämällä sen hallitus. Tehdään konkurssi tai puretaan , jos varat ylittävät velat. Tässä tapauksessa varoja ei ole vaan ne taitaa olla kadonneet ties minne.
Mutta se nähdään sitten ajan kanssa. Ton yrityksen taustan ainakin viihde alalla tuntevat lähes kaikki ja se on yleinen vitsi alalla.- Anonyymi
Olen ollut viihde alalla 20 vuotta ja minusta tuo tekijä ei ole vitsi hän on ollut yksi eniten aikaan saavia tekijöitä koko yökerho alan historiassa tapahtuma kentällä. Kukaan ei oo myyny / tuottanut tollasia määriä keikkoja mitä tuo hahmo on tehnyt aikoinaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut viihde alalla 20 vuotta ja minusta tuo tekijä ei ole vitsi hän on ollut yksi eniten aikaan saavia tekijöitä koko yökerho alan historiassa tapahtuma kentällä. Kukaan ei oo myyny / tuottanut tollasia määriä keikkoja mitä tuo hahmo on tehnyt aikoinaan.
Harva jättänyt ainakaan noin paljon artisteille ja tekniikka firmoille yökerho puolella maksamatta. Onhan sekin tietenkin saavutus.
Ja ihme jos kerta niin kova myymään ja tuottamaan niin miksi ei enään myy ja tuota.
Voiko olla, että yhteistyökumppaneiden ja asiakkaiden saanti on aika vaikeaa tollaisen jälkeen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harva jättänyt ainakaan noin paljon artisteille ja tekniikka firmoille yökerho puolella maksamatta. Onhan sekin tietenkin saavutus.
Ja ihme jos kerta niin kova myymään ja tuottamaan niin miksi ei enään myy ja tuota.
Voiko olla, että yhteistyökumppaneiden ja asiakkaiden saanti on aika vaikeaa tollaisen jälkeen?Johtuiskohan siitä et jos keikkapaikat on vähentynyt yli 70% vuodesta 2020 kyl se jotain vaikuttaa ja onhan tossa muitakin paljon isompia kupruja alalla. Kyl toi on sen verran osaava ja luova kaveri et kyllä se sieltä nousee vielä jos vaan haluaa on sillä sen verran vahvat suhteet oikeisiin ostajiin.
Ei tolla ole edes paljoa velkaa nähden muihin konkursseihin et kyl toi on melkoista liioittelua.
- Anonyymi
Voi kanssa johtua siitä että jätti artisteille ja tekniikan toimittajille maksamatta kymmeniä tuhansia euroja.
Kyllähän siitä alalla keskusteltiin paljon mitä hän oli selitellyt syiksi, että ei maksa. Ja nehän selitykset vaihteli sään ja tuulen suunnan mukaan.
Henkilökohtaisesti en hirveämmin arvosta sellaista käytöstä ja toimintapaa mitä tämä kyseinen yritys harrasti. Onneksi kuitenkin lopettanut toiminnan. Eipä siitä kukaan hyödy kun laskut ja verot jätetään maksamatta. Tehdään vain haittaa.- Anonyymi
No tälleen sivusta seuraajana vielä vähemmän hyötyy ainakaan velkojan asemassa et tekee tollasta mustamaalaus kampanjaa varmistat aina tolla vaan ettet tuu saamaan koskaan rahojasi. Koska uskon et toikin olis selvinnyt noista ilman tietyn ydinryhmän kampanjaa alalla. Itsellä ei oo huonoja kokemuksia tuosta kaverista ja tehnyt sen kans ekan kerran hommia 2015 eli n.10v sitten. Tsemppiä mitä ikinä tekeekin nykyään. Toki jos nauttii muiden kärsimyksestä niin sit ymmärrän kyl miksi kirjoittelee nettiin kaikenlaista.
- Anonyymi
Enemmän mulla sympatiat heidän puolellaan ketkä eivät matkoja saaneet ja kenelle laskut jätettiin maksamatta.
Mutta onneksi meitä on moneen junaan ja sinä ainakin enemmän symppaat epämääräistä yritystä ja sen toimintapoja ennemmin kuin yrityksen toiminnasta kärsineitä. - Anonyymi
Itse uskon, että kupla olisi kasvanut vielä suuremmaksi jos asia ei olisi tullut alan sisällä ilmi silloin kun tuli.
- Anonyymi
Mä en jaksa uskoa tuohon sun teoriaan koska sama kaveri on kuitenkin tehnyt hyvin asiat yli kymmenen vuotta ennen tuota kuprua. Eli jotain dramaattista on selkeästi tapahtunut hänen elämässä et ote lipes hetkellisesti. Nyt sillä näyttää ainakin Somen mukaan olevan elämä hallinnassa täytyykin kysyä mitä miehelle kuuluu. Tosi ikävää lukea tollasta negatiivista ajattelua ja siitä välittyy tosi ikävä ja katkera viba toivottavasti pääset yli vielä tuosta.
- Anonyymi
Hyvä jos voi hyvin. Jännä, että se kiinnostaa sua niin paljon enemmän kuin ton kuprun uhrit. Mua ittee kiinnostaa enemmän ne uhrit voi hyvin.
Ja tämmöset keskustelut on tärkeitä, että porukka ei mee ostelee tulevaisuudessa epämääräisiä matkoja ja alalla olevat onneks jo tietää, että tämmöset yritykset kannattaa kiertää kaukaa. Ei oo hirveen luotettavaa, että ”ote lipsuu hetkellisesti” tarkottaa, että ei makseta laskuja ja ei toteuteta palveluja mitä on myyty esim matkat.- Anonyymi
Kyl toi alkaa kuulostaa jo henkilökohtaiselta katkeruudelta josta et jostain syystä pääse yli. Mä olen tätä mieltä omien positiivisten kokemusten takia eikä ne muutu sen takia et joku mustamaalaa sosiaalisessa mediassa tai et kaveri on epäonnistunut.
- Anonyymi
Ja sä saat olla tota mieltä sun kokemuksien johdosta . Se on hienoa tässä maassa, että jokainen saa olla ihan mitä mieltä vain. Itsellä ei ole positiivisia kokemuksia tästä yrityksestä ja sen takia minun mielipiteeni eroaa sinun.
Tälläisiä keskusteluja ei tarvitsisi käydä, jos firmat hoitaisivat asiansa. Valitettavasti ne eivät aina hoida ja sitten niistä useasti keskustellaan ja ihmiset kertovat positiiviset ja negatiiviset kokemukset.- Anonyymi
Valitettavasti elämä ei ole reilua ja firmat kun menee alas niin aina jää jollekkin luu käteen en ole vielä nähnyt kuprua jossa joltain ei olisi jäänyt jotain saamatta silti elämä jatkuu. Yritä nyt päästä yli ja tsemppiä kesään ☀️
- Anonyymi
Kupruista onneksi tekijöille tulee seuraukset oikeuden puolesta korvauksien muodossa. Mutta niitä odotellessa ja aika näyttää. Toivottavasti sinullakin on hyvä kesä puolustellessa kupruja.
Minä mielelläni varoitan ihmisiä kupruista ja epärehellisestä yrityksistä, jotta he eivät saa aiheutettua enemmän vahinkoa. Jatka sinä heidän puolustelua.- Anonyymi
Eli tuolla perusteella jos jollain on hyviä kokemuksia jostain niitä ei sais kertoa jos joku on sattunut epäonnistuu? Melkoinen ajatusmaailma itse ainakin haluan pysyä tuollaisista Toxisista ihmisistä kaukana ja toivottavasti et vaikuta tapahtuma alalla. Pakko olla jotain pahasti vialla jos toivoo ja näkee toisesta vain pahoja asioita ihmiset ei oo robotteja ja ne epäonnistuu joskus varsinkin ne ihmiset ketkä oikeesti tekee asioita.
- Anonyymi
Saa tottakai kertoa mutta niin saa negatiiviset kokemukset. En iloitse, että joku epäonnistuu. Olen vain sitä mieltä, että on hyvä asia, että tämmöiset yritykset, jotka toimivat epärehellisesti ja eivät hoida velvoiteittaan karsiutuvat pois aiheuttamasta vahinkoa alalla. Jättää enemmän tilaa yrityksille, jotka osaavat asiansa ja toimivat rehellisesti.
- Anonyymi
Kyllä tämä keskustelu antaa 100% sen kuvan että nautit siitä että joku epäonnistuu varsinkin kilpailija tai samalla alalla et olisi muuten kommentoimassa täällä yli vuoden päästä tapahtuneesta.
Sinulla on myös selkeesti vain oma intressi takana ei sua kiinnostais kenenkää menetykset jos olisit itse ollu saajien joukossa.
Oksettaa et meidän alalla on tollasia paskanjauhajia jotka on ainoa syy miksi ala ei kehity.
- Anonyymi
Sinua ei kenenkään menetykset kiinnosta. Sinua vain kiinnostaa, että epärehellistä yritystä ei kritisoida joka on mielestäni outoa. Ei se ole paskanpuhumista puhua siitä kuinka tämä yritys toimi.
- Anonyymi
Kyllä sitä on menetetty tässä matkan varrella en vain koe et niistä huutelu on hirveen ammattimaista toimintaa. Pikkulasten juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä on menetetty tässä matkan varrella en vain koe et niistä huutelu on hirveen ammattimaista toimintaa. Pikkulasten juttuja.
Ammattimainen toiminta on hoitaa velvoitteet mitä yrityksellä on, olla rehellinen ja ei selitellä tekosyitä. Pitää sopimuksista kiinni ja toimittaa tilatut palvelut. Jos näihin ei pysty niin sitten hakea yritys konkurssiin. Tässä tapauksessa mitään näistä ei ole osattu tehdä.
Pääasia tässä tapauksessa, että epärehellinen yritys ei enään saa aiheutettua vahinkoa enempää. Kukaanhan ei rahoja takaisin tule saamaan, eikä koskaan olisikaan saanut. Tuollainen yritys ei yhtäkkiä pysty kuopasta nousemaan, jos yrityksen talouden hallinta on tasoa limonaadiständi.
Ala on parempi ilman tämmösiä säätäjä yrityksiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammattimainen toiminta on hoitaa velvoitteet mitä yrityksellä on, olla rehellinen ja ei selitellä tekosyitä. Pitää sopimuksista kiinni ja toimittaa tilatut palvelut. Jos näihin ei pysty niin sitten hakea yritys konkurssiin. Tässä tapauksessa mitään näistä ei ole osattu tehdä.
Pääasia tässä tapauksessa, että epärehellinen yritys ei enään saa aiheutettua vahinkoa enempää. Kukaanhan ei rahoja takaisin tule saamaan, eikä koskaan olisikaan saanut. Tuollainen yritys ei yhtäkkiä pysty kuopasta nousemaan, jos yrityksen talouden hallinta on tasoa limonaadiständi.
Ala on parempi ilman tämmösiä säätäjä yrityksiä.En nyt puhunu tuon yrityksen ammattimaisuudesta vaan kyseenalaistin teidän ammattimaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ala on parempi ilman tämmösiä säätäjä yrityksiä.Pakko liittyä tähän keskusteluun ja luin sen läpi niin en vieläkään ymmärrä miksi noin kova itku yrityksestä joka on lopettanut yli vuosi sitten toiminnan ja se on varaton? Eikö toi ole hieman ajan hukkaa ja turhaa sekä naurettavaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt puhunu tuon yrityksen ammattimaisuudesta vaan kyseenalaistin teidän ammattimaisuutta.
Sillä ei varmaan mitään merkitystä vaikka olisin amatööri, lapsi tai vanhus, kun keskustelun aiheena on kuinka kuumalle hiekalle matkojen ostajat eivät saaneet perutuista matkoista rahoja takaisin taikka kuinka tuo Livesome Oy ei hoitanut verojaan tai laskujaan.
Olet hirveän loukkaantunut että keskustellaan yrityksestä, joka ei hirveän hyvin kauniisti sanottuna asioita osannut hoitaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ei varmaan mitään merkitystä vaikka olisin amatööri, lapsi tai vanhus, kun keskustelun aiheena on kuinka kuumalle hiekalle matkojen ostajat eivät saaneet perutuista matkoista rahoja takaisin taikka kuinka tuo Livesome Oy ei hoitanut verojaan tai laskujaan.
Olet hirveän loukkaantunut että keskustellaan yrityksestä, joka ei hirveän hyvin kauniisti sanottuna asioita osannut hoitaa.Kuinka moni konkkafirma tai kuprun tehny on hoitanut laskut ja verot 100% vastaus ei yksikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka moni konkkafirma tai kuprun tehny on hoitanut laskut ja verot 100% vastaus ei yksikään.
Kuka niin on väittänytkään, että konkkafirma/kuprufirma hoitaisi velvoitteet. Kysehän on siitä, että tässä tapauksessa ei ole edes konkurssia osattu tehdä. Viety vain asiakkaiden ja artistien rahat. Tämän jälkeen itketty kun muut ei samalla hiekkalaatikolla halua enää leikkiä. Mutta meemiksi tämä koko firma on muodostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka niin on väittänytkään, että konkkafirma/kuprufirma hoitaisi velvoitteet. Kysehän on siitä, että tässä tapauksessa ei ole edes konkurssia osattu tehdä. Viety vain asiakkaiden ja artistien rahat. Tämän jälkeen itketty kun muut ei samalla hiekkalaatikolla halua enää leikkiä. Mutta meemiksi tämä koko firma on muodostunut.
Mä en oo kyl nähny tai kuullu ton hahmon itkevän missään asiasta? Päinvastoin se on noussu jaloilleen ja painaa töitä kovasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oo kyl nähny tai kuullu ton hahmon itkevän missään asiasta? Päinvastoin se on noussu jaloilleen ja painaa töitä kovasti!
Et ilmeisesti ole alan keskusteluissa mukana. Täynnä screenshotteja sen ränteistä, jos joku keskustellut yrityksen tavasta jättää laskut maksamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ilmeisesti ole alan keskusteluissa mukana. Täynnä screenshotteja sen ränteistä, jos joku keskustellut yrityksen tavasta jättää laskut maksamatta.
Kyllä olen ryhmissä enkä ole nähnyt kun ne julkaisut jotka oli 2023 keväältä joissa ei kyl ollu mitää itku muodossa sen jälkeen en ole nähnyt kyllä mitään missä se itkis julkisesti et kukaan ei tee sen kans hommia.
- Anonyymi
Ai nyt itku muuttui uhkailuksi? Mä en taida jaksaa enää edes kommentoida tähän mitään sen verran lapsellista meininkiä. Yrittäkää nyt päästä yli asioista ja elämä jatkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai nyt itku muuttui uhkailuksi? Mä en taida jaksaa enää edes kommentoida tähän mitään sen verran lapsellista meininkiä. Yrittäkää nyt päästä yli asioista ja elämä jatkuu.
Ei sun tarvikkaan mitään kommentoida
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen ryhmissä enkä ole nähnyt kun ne julkaisut jotka oli 2023 keväältä joissa ei kyl ollu mitää itku muodossa sen jälkeen en ole nähnyt kyllä mitään missä se itkis julkisesti et kukaan ei tee sen kans hommia.
Jos tarkotat sitä ketjua missä se yritti puolustella, että miksi on ok, että yritys ei maksanut laskujaan niin sehän puolusteli 5 min ja poisti viestit ja erosi ryhmästä. Siellä ei kukaan ollut yrityksen puolella. Tarkoitinkin niitä screenshotteja mitä yritys lähettelee porukalle henkilökohtasesti. Niitä löytyy tietyistä paikoista tosi paljon. Ja ne on viihdyttävää luettavaa.
- Anonyymi
Täällähän näköjään Livesome Oy saa huomiota 😂
- Anonyymi
Terve kaikille sain tämän keskustelun linkkinä kaverilta ja haluan kommentoida omat havainnot asiasta. Me haimme velkojan roolissa kyseiselle yhtiölle konkurssia ja erityistilintarkastusta jossa kävi näin konkurssi kaatui välittömästi varojen puutteeseen ja erityistilintarkastuksesta selvisi että kaikki yhtiön varat on käytetty yhtiön tililtä kuluihin , asikaspalautuksiin sekä laskuihin sieltä ei ole maksettu palkkoja tai tehty käteisnostoja joten emme voineet viedä asiaa yksityiskanteena eteenpäin kavalluksena kirjanpito sekä veroilmoitukset on yhtiöllä kunnossa ne on vain jäänyt ilmoittamatta kaupparekisterille eli meidän ja monen muun saatava on jäänyt saamatta varojen puutteen takia.
Eli toisinsanoen yritys on kaatunut liian isoon kulurakenteeseen josta se ei selvinnyt kuivin jaloin.
Ilmeisesti yrittäjä on poistanut itsensä hallituksesta eikä toimittanut tilinpäätöstä sen takia et pääsee ilmaiseksi poisto menettelyyn koska selvitystyö tai konkurssi maksaa.
Sellaista se on Siperiassa.- Anonyymi
Mitä satuja sä oikeen selität? Kai tiiät et kaikki toi mitä väitit on julkista tietoa ja tarkistettavissa esim virre, ytj ja asiakastiedosta hetkessä.
Tuota yritystä ei ole kukaan hakenut konkurssiin eikä mitään erityistilintarkastuksia ei ole tehty. Puhut ihan puuta heinää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä satuja sä oikeen selität? Kai tiiät et kaikki toi mitä väitit on julkista tietoa ja tarkistettavissa esim virre, ytj ja asiakastiedosta hetkessä.
Tuota yritystä ei ole kukaan hakenut konkurssiin eikä mitään erityistilintarkastuksia ei ole tehty. Puhut ihan puuta heinää.Kyllä olemme hakeneet konkurssia 15.10.2023 ja se raukesi varojen puutteeseen eli ei mennyt eteenpäin. Teimme myös laajan selvityksen sekä erityistilintarkastuksen koska olimme nostamassa syytettä ja keräsimme siihen aineistoa mutta selvitystyön jälkeen jätimme asian silleensä oikeudessa koska perusteita syytteille ei löytynyt.
Tämä on 100% faktatietoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olemme hakeneet konkurssia 15.10.2023 ja se raukesi varojen puutteeseen eli ei mennyt eteenpäin. Teimme myös laajan selvityksen sekä erityistilintarkastuksen koska olimme nostamassa syytettä ja keräsimme siihen aineistoa mutta selvitystyön jälkeen jätimme asian silleensä oikeudessa koska perusteita syytteille ei löytynyt.
Tämä on 100% faktatietoa.Siis sä et vissii osaa käyttää nettiä. Ton pystyy tarkistamaan ja mikään tosta ei pidä paikkaansa. Mikä motiivi sulla keksiä tommost?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sä et vissii osaa käyttää nettiä. Ton pystyy tarkistamaan ja mikään tosta ei pidä paikkaansa. Mikä motiivi sulla keksiä tommost?
Tietääkseni yritys näkyy konkurssirekisterissä vasta kun se on asetettu konkurssiin jos konkurssi raukeaa se ei näy siellä enää ja erityistilintarkastus ja kanne on yjsityisoikeudellinen prosessi josta ei näe tiedot kun asianomaiset ja oikeustalon seinällä.
Tämä oli meidän kokemus velkojana ja jokainen saa toki laittaa lakimiehelle samaan prosessiin muutaman tonnin mitä toi huvi maksoi mikäli ei usko. Meidän osalta kommentointi oli tässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkseni yritys näkyy konkurssirekisterissä vasta kun se on asetettu konkurssiin jos konkurssi raukeaa se ei näy siellä enää ja erityistilintarkastus ja kanne on yjsityisoikeudellinen prosessi josta ei näe tiedot kun asianomaiset ja oikeustalon seinällä.
Tämä oli meidän kokemus velkojana ja jokainen saa toki laittaa lakimiehelle samaan prosessiin muutaman tonnin mitä toi huvi maksoi mikäli ei usko. Meidän osalta kommentointi oli tässä.Konkurssi näkyisi näkyisi edelleen vaikka raukeaisi varojen puutteessa. Yritys ei olisi enään kaupparekisterissä jne. Yritys ei voisi saada uusia maksuhäiriöitä mitä se saa.
Mitä ihmeen kamaa sä oot vetäny?
Mut kaikist parast että sä et voi poistaa noita keksittyjä juttujas ku oot ne anonyymisti kirjottanu 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konkurssi näkyisi näkyisi edelleen vaikka raukeaisi varojen puutteessa. Yritys ei olisi enään kaupparekisterissä jne. Yritys ei voisi saada uusia maksuhäiriöitä mitä se saa.
Mitä ihmeen kamaa sä oot vetäny?
Mut kaikist parast että sä et voi poistaa noita keksittyjä juttujas ku oot ne anonyymisti kirjottanu 😂Kerros mistä rekisteristä löytyy rauenneet konkurssihakemukset tai silleensä jätetyt yksityisoikeudelliset kanteet.
Vastaus on et ei mistään kyl noi sun jutut on ihan höpö höpöä.
Ollaan täs covid aikana jouduttu hakee niin montaa puulaakia konkurssiin ku rahat ei tuu muuten joten kokemusta asiasta on varmasti enemmän kun siellä päässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerros mistä rekisteristä löytyy rauenneet konkurssihakemukset tai silleensä jätetyt yksityisoikeudelliset kanteet.
Vastaus on et ei mistään kyl noi sun jutut on ihan höpö höpöä.
Ollaan täs covid aikana jouduttu hakee niin montaa puulaakia konkurssiin ku rahat ei tuu muuten joten kokemusta asiasta on varmasti enemmän kun siellä päässä.Mä voin auttaa sua (jotta kuka vaan pystyy tarkistamaan sun ”faktat)
1. Vaihtoehto ilmainen
Mene PRH virre sivulle ja hae sieltä yritys, joka ei ole konkurssissa. Huomaa löydät yrityksen ja paina siitä. Mene alaspäin niin löydät napin ilmainen kaupparekisteri ote. Paina sitä. Kaupparekisteri ote aukeaa. Siinä on yrityksen tiedot ja missä rekistereissä se on.
Nyt tee sama mutta etsi yritystä, joka olisi jo konkurssissa. Joudut valitsemaan näytä myös lakanneet yritykset. Nyt voit etsiä saman kaupparekisteriotteen ja huomaat kuinka siellä yllätys yllätys onkin tiedot konkurssiin alkamisesta ja mahdollisesta loppumisesta, jos konkurssi on lauennut varojen puutteeseen.
2. Vaihtoehto maksullinen
Osta yrityksen maksuhäiriötiedot ja näet suoraan myös mahdolliset konkurssiin asettamisen ja laukeamiset varojen puutteessa jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voin auttaa sua (jotta kuka vaan pystyy tarkistamaan sun ”faktat)
1. Vaihtoehto ilmainen
Mene PRH virre sivulle ja hae sieltä yritys, joka ei ole konkurssissa. Huomaa löydät yrityksen ja paina siitä. Mene alaspäin niin löydät napin ilmainen kaupparekisteri ote. Paina sitä. Kaupparekisteri ote aukeaa. Siinä on yrityksen tiedot ja missä rekistereissä se on.
Nyt tee sama mutta etsi yritystä, joka olisi jo konkurssissa. Joudut valitsemaan näytä myös lakanneet yritykset. Nyt voit etsiä saman kaupparekisteriotteen ja huomaat kuinka siellä yllätys yllätys onkin tiedot konkurssiin alkamisesta ja mahdollisesta loppumisesta, jos konkurssi on lauennut varojen puutteeseen.
Osta yrityksen maksuhäiriötiedot ja näet suoraan myös mahdolliset konkurssiin asettamisen ja laukeamiset varojen puutteessa jne.Muuten hyvä mut tuolta ei löydä yhdenkään rauenneen yrityksen tietoja jotka ulosottomies on todennut varattomaksi ennen konkursishakemusta jolloin pesäselvitys jää silleensä koska siellä ei ole rahaa mistä pesänhoitaja sais omansa. Tuolloin yritys jää kellumaan ilman hallitusta niin kauan ku se menee poistomenettelyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voin auttaa sua (jotta kuka vaan pystyy tarkistamaan sun ”faktat)
1. Vaihtoehto ilmainen
Osta yrityksen maksuhäiriötiedot ja näet suoraan myös mahdolliset konkurssiin asettamisen ja laukeamiset varojen puutteessa jne.Jos oot noin varma asioista ja tiedät et siel on vilpillistä toimintaa niin mikset hae konkurssiin tota yritystä ja vaadi erikoistilintarkastusta ja nosta yksityiskannetta?
Siin on vaan pikkujuttu et se voi tulla kalliiksi jos siel ei olekkaan tehty mitään laitonta ja olet väärässä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten hyvä mut tuolta ei löydä yhdenkään rauenneen yrityksen tietoja jotka ulosottomies on todennut varattomaksi ennen konkursishakemusta jolloin pesäselvitys jää silleensä koska siellä ei ole rahaa mistä pesänhoitaja sais omansa. Tuolloin yritys jää kellumaan ilman hallitusta niin kauan ku se menee poistomenettelyyn.
Muuten hyvä, mutta löytyy.
Useimmitenhan velkojan täytyy ensiksi saada velkansa ulosottokelpoiseksi pl. Esim verot ja työeläkemaksut, jotka ovat suoraan ulosottokelpoisia.
Tämän jälkeen velkoja hakee ulosoton kautta velkaansa. Jos velanperintä ei onnistu ulosottoteitse vaikka varattomuuden vuoksi, voi velkoja hakea konkurssiin firman. Tämän jälkeen pesänhoitaja selvittää onko yrityksellä varoja, joilla kattaa konkurssin kulut. Tarvittaessa soittelee esim entisille hallituksen jäsenille ja kyselee kiusallisia. Jos pesänhoitaja toteaa, että varoja konkurssikulujen kattamiseksi ei ole ja kukaan velkoja ei niitä haluaa kantaa voi konkurssi raueta varojen puutteeseen.
Jos pesänhoitajalla on epäily, että yrityksen toiminta ei ole ollut päivänvaloa kestävä on hän velvollinen tekemään tutkintapyynnön.
Harvinaisissa tapauksissa, jos yleinen intressi on suuri tai vaikka summat suuria saatetaan konkurssi selvittelyt kustantaa valtion piikkiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta löytyy.
Useimmitenhan velkojan täytyy ensiksi saada velkansa ulosottokelpoiseksi pl. Esim verot ja työeläkemaksut, jotka ovat suoraan ulosottokelpoisia.
Tämän jälkeen velkoja hakee ulosoton kautta velkaansa. Jos velanperintä ei onnistu ulosottoteitse vaikka varattomuuden vuoksi, voi velkoja hakea konkurssiin firman. Tämän jälkeen pesänhoitaja selvittää onko yrityksellä varoja, joilla kattaa konkurssin kulut. Tarvittaessa soittelee esim entisille hallituksen jäsenille ja kyselee kiusallisia. Jos pesänhoitaja toteaa, että varoja konkurssikulujen kattamiseksi ei ole ja kukaan velkoja ei niitä haluaa kantaa voi konkurssi raueta varojen puutteeseen.
Jos pesänhoitajalla on epäily, että yrityksen toiminta ei ole ollut päivänvaloa kestävä on hän velvollinen tekemään tutkintapyynnön.
Harvinaisissa tapauksissa, jos yleinen intressi on suuri tai vaikka summat suuria saatetaan konkurssi selvittelyt kustantaa valtion piikkiin.Miksi et sitten hae konkurssiin tätä yritystä jos olet niin varma vilpillisestä toiminnasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et sitten hae konkurssiin tätä yritystä jos olet niin varma vilpillisestä toiminnasta?
Tässähän on just puhuttu siitä kuinka yritys olisi haettu konkurssiin jonku toimesta kuin näin ei ole. Mun pointti oli osoittaa, että tää konkurssiin hakijan puheet on valhetta.
Emmä ite ainakaan tuhlaus penniäkään tommosen varattoman firman konkurssiin hakemiseen, kun ei sieltä tämmöseltä firmalta ikinä mitään takas tule.
Verottaja viimeistään hakee konkurssiin velkojien puolesta.
Ja siinä olit oikeassa, että yksityiset kanteet tietää vain osapuolet/käräjän seinällä. Tämän firman tapauksessa ei kukaan edusta firmaa niin ei kukaan tiedä muuta kuin kanteiden nostajat, jos kanteita on tehty.
Rikosilmoituksista ja tutkinnoista tässä vaiheessa todennäköisesti tietää myös vain niiden tekijät. 😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässähän on just puhuttu siitä kuinka yritys olisi haettu konkurssiin jonku toimesta kuin näin ei ole. Mun pointti oli osoittaa, että tää konkurssiin hakijan puheet on valhetta.
Emmä ite ainakaan tuhlaus penniäkään tommosen varattoman firman konkurssiin hakemiseen, kun ei sieltä tämmöseltä firmalta ikinä mitään takas tule.
Verottaja viimeistään hakee konkurssiin velkojien puolesta.
Ja siinä olit oikeassa, että yksityiset kanteet tietää vain osapuolet/käräjän seinällä. Tämän firman tapauksessa ei kukaan edusta firmaa niin ei kukaan tiedä muuta kuin kanteiden nostajat, jos kanteita on tehty.
Rikosilmoituksista ja tutkinnoista tässä vaiheessa todennäköisesti tietää myös vain niiden tekijät. 😉Eli tästä voi päätellä että sun saatava ei ole iso eikä siel ole tapahtunut oikeesti mitään rikollista joten turhaa itkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tästä voi päätellä että sun saatava ei ole iso eikä siel ole tapahtunut oikeesti mitään rikollista joten turhaa itkua.
Siitä voi päätellä mitä haluaa onko saatavia vai ei jne. Mua vaan nauratti tää valheellinen tarina konkurssiin hakemisesta velkojan toimesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä voi päätellä mitä haluaa onko saatavia vai ei jne. Mua vaan nauratti tää valheellinen tarina konkurssiin hakemisesta velkojan toimesta.
Siitä en tiedä mut kyl säkin aika naurettava olet ja ilmeisesti jotenkin pakkomielteinen asiasta kun katsoo kommentointi tahtia🤣
- Anonyymi
Jännä, että kun kumotaan valheellisen tiedon levittämistä niin ollaan naurettavia.
- Anonyymi
Kyllä toi pakkomielle asiasta on naurettavaa mee hoitoon 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä toi pakkomielle asiasta on naurettavaa mee hoitoon 🤣
Enemmän olisin huolissani satusedistä ja heidän konkurssiin haku jutuista. Mut näköjään sua ei kiinnosta pätkääkään mikä on totta ja mikä ei kun ihme haukkumista kun puhutaan vain tosiasioista. Miten konkurssi toimii jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän olisin huolissani satusedistä ja heidän konkurssiin haku jutuista. Mut näköjään sua ei kiinnosta pätkääkään mikä on totta ja mikä ei kun ihme haukkumista kun puhutaan vain tosiasioista. Miten konkurssi toimii jne.
Tässä ketjussa on tuskin mikään oikea totuus kaikki päästä keksittyjä spekulaatioita eikä kukaan uskalla kommentoida omilla nimillä mut mitä muuta voi odottaa Suomi24.fi porukka vaan unohtaa et jos ne levittää väärää tietoa ja se toinen osapuoli tekee vaikka rikosilmoituksen niistä niin tää alusta antaa kaiken tiedon IP osoitteineen poliisille. Kyl ihmiset on tyhmiä ja eletään 2025 lukua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ketjussa on tuskin mikään oikea totuus kaikki päästä keksittyjä spekulaatioita eikä kukaan uskalla kommentoida omilla nimillä mut mitä muuta voi odottaa Suomi24.fi porukka vaan unohtaa et jos ne levittää väärää tietoa ja se toinen osapuoli tekee vaikka rikosilmoituksen niistä niin tää alusta antaa kaiken tiedon IP osoitteineen poliisille. Kyl ihmiset on tyhmiä ja eletään 2025 lukua.
Tämä on täysin totta! Väärää tietoa ei kannata ikinä levittää.
- Anonyymi
Myös vainoaminen on tuomittava rikos ja vainoajan tiedot saa kyllä suomi24.fi heti kun poliisi pyytää.
Vainoamiseksi voidaan katsoa pitkäaikainen tahallinen nettikirjoittelu jolla haetaan asianomaisille haittavaikutuksia.
Ihmettelen et ihmiset viittii vielä kirjoittaa tollasia nettiin? Miksi eivät hoida niitä asianomaisten kanssa.- Anonyymi
Kyl tää keskustelu rönsyilee ja pahasti. Puhutaan kuinka kuumalle hiekalle matkan ostaneet eivät ole saaneet rahojaan takaisin, puhutaan jotain yrityksestä joka niitä teki tms, joku selittää jotain että firma on konkurssissa ja kun näin ei olekaan niin keskustellaan siitä mitä konkurssi tarkoittaa, nyt puhutaan vainoamisesta?
Siis oikeesti. Eiköhän kaikki toivo, että tän matkojen/yrityksen uhrit saisivat rahansa vain takaisin. Mut tuskin tulee tapahtuu. Olkoon tää hyvä muistutus siitä mistä ostaa matkoja ja mitkä firmat vaikuttaa luotettavalta ja mitkä ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl tää keskustelu rönsyilee ja pahasti. Puhutaan kuinka kuumalle hiekalle matkan ostaneet eivät ole saaneet rahojaan takaisin, puhutaan jotain yrityksestä joka niitä teki tms, joku selittää jotain että firma on konkurssissa ja kun näin ei olekaan niin keskustellaan siitä mitä konkurssi tarkoittaa, nyt puhutaan vainoamisesta?
Siis oikeesti. Eiköhän kaikki toivo, että tän matkojen/yrityksen uhrit saisivat rahansa vain takaisin. Mut tuskin tulee tapahtuu. Olkoon tää hyvä muistutus siitä mistä ostaa matkoja ja mitkä firmat vaikuttaa luotettavalta ja mitkä ei.Kaikki kortilla maksaneet on saaneet rahat takaisin ainakin meille tuli ja meidän ystävä pariskunnalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki kortilla maksaneet on saaneet rahat takaisin ainakin meille tuli ja meidän ystävä pariskunnalle.
Mites ne ketkä ei maksanu kortilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä on ilmeisesti tosi vähän koska se mahdollisuus ei ollut auki kun muutaman viikon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie sain rahat takas vaikka maksettu verkkopankin kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä on ilmeisesti tosi vähän koska se mahdollisuus ei ollut auki kun muutaman viikon.
Onneks ASPA auki perjantaisin pari tuntii…
Top10matkojen kauttahan tuli kaikki suojat mut toi loppuajan sivusto oli kyl erikoinen.
- Anonyymi
Saatiin rahat takas mut vasta viime joulukuussa.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224504- 203635
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052397- 272101
- 341994
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151668
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191487- 121351