Kuinkahan yleinen probleema on suuttimien vuoto 300tkm ajetut bensakoneet. Short term fuel trim arvot vaeltaa, pääasiassa enemmän miinuksella - 27%..-5% eikä päästömittaus menny läpi. Vaihdettiin pakoputki jossa oli reikä, vaeltaa vielä mutten ole käynyt uudelleen katsastuksessa mittauttaa vielä.
Suuttimien vuotaminen bensamoottori
8
310
Vastaukset
- Anonyymi
Laita polttoaineen joukkoon polttoainejärjestelmän puhdistusainetta. Hyvä tuote moiseen on esim. Red Line SI-1. Jos ei tepsi ovat suuttimet loppu. Voithan ne suuttimet käyttää jollain ruiskupajalla, joilla on hyvät testilaitteet.
- Anonyymi
Tuotakaan vikaa ei koskaan esiintynyt kaasutinmalleissa.
Eikö olekin ihmeellistä, mihin kaikkeen uusi uljas tekniikka kykeneen ja kehitys johtaa? - Anonyymi
Ei ne kaasaritkaan ilman huoltoa pelaa. Kohon neula vaatii istukoineen uusimista, Osa suuttimista olisi syytä uusia reilun 100 000 km:n välein. Polttoainevirtaus kuluttaa niitä. Ajan myötä kaasereista väljistyy myös läppäakselit.
Terveisin usean kaasarikoneen omaistaja.- Anonyymi
Nyt käytössäni olevassa autossa ei ole uusittu kohon neulaa eikä sen istukkaa eikä suutin ole kulunut, ajettu vasta 560 000 km. Mennä kesänä tein testiajon, 1150 km nopeudella 80 km/h (todellista nopeutta) ja tuloksella 4,33 l/100 km. Näitten suuttimien ja neulaventtiilien läpi virrannut siis jo ainakin yksi tankkiautollinen 98 oktaanista bensaa. Samoin se bensaputkessa oleva suodin on alkuperäinen, Ranskassa asennettu eikä ainakaan tukossa. Ja se kaasutin on merkkiä Solex.
Niin, että siinäpä sinulle oppia valehtelustasi.
Läppäakselit ja niitten laakerit kuluvat vain Weber -kaasuttimissa. Muissa merkeissä en ole kuullut esiintyvän kyseistä tekovikaa, mutta Weberhän lieneekin italialainen ja Italian laatu on tunnetusti Italian laatu. Sopii makaroonien poraukseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt käytössäni olevassa autossa ei ole uusittu kohon neulaa eikä sen istukkaa eikä suutin ole kulunut, ajettu vasta 560 000 km. Mennä kesänä tein testiajon, 1150 km nopeudella 80 km/h (todellista nopeutta) ja tuloksella 4,33 l/100 km. Näitten suuttimien ja neulaventtiilien läpi virrannut siis jo ainakin yksi tankkiautollinen 98 oktaanista bensaa. Samoin se bensaputkessa oleva suodin on alkuperäinen, Ranskassa asennettu eikä ainakaan tukossa. Ja se kaasutin on merkkiä Solex.
Niin, että siinäpä sinulle oppia valehtelustasi.
Läppäakselit ja niitten laakerit kuluvat vain Weber -kaasuttimissa. Muissa merkeissä en ole kuullut esiintyvän kyseistä tekovikaa, mutta Weberhän lieneekin italialainen ja Italian laatu on tunnetusti Italian laatu. Sopii makaroonien poraukseen.Aika hyvä satusetä.:-DDD
- Anonyymi
Käsittääkseni suuttimien pitääkin vuotaa muutenhan ne olisivat tukossa, että olisikohan joku tiivisteongelma, jos vuotaa muualta kuin pitäisi.
- Anonyymi
Myös pakoputkessa on syytä olla reikä keskellä, että pääsee pakokaasut sitä pitkin ulos.l
- Anonyymi
testiviesti ...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264677
- 282681
- 342324
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241380- 171364