Muistatko? Tältä 80-luvun tähti Nisa Soraya näyttää nyt - Mukana Rikkaat ja rahattomat kohusarjassa

18

2569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vieläkö Puputti menisi hänen kanssa huoneeseen 105 ?

• Anonyymi

Minä ainakin juoksisin karkuun tuollaisen ilmestyksen nähdessäni !

• Anonyymi

On mennyt huonon näköseks, vaikka vasta 67 vuotias.liikaa aurinkoa.

• Anonyymi

No nuorempana vähän Botoxia piikitelty. Vanhempana näyttää sitten tuolta.

• Anonyymi

Toi on hyvä huomio. Kaikenlaiset ihmisen biologiaan kuulumattomat mönjät vaan tuhoaa ihmistä. Iho alkaa näyttää karmealta ja vanhemmalta kuin jos olisi jättänyt tekemättä koko toimenpiteet. Rahaa meni kankkulan kaivoon ja naama pilalla.

• Anonyymi

Kamalat bulldog posket.

• Anonyymi

Niin ja ankkahuulet, puoli naamaa huulia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja ankkahuulet, puoli naamaa huulia.

Nokassa on kuitenkin pituutta.... tuolla on "vahvat" kansalliset piirteet..... se Dubaissa nykyisin asuva missintekeleellä on nenä lyhennetty 5 senttiä suun yläpuolelta ja sitten on ankkahuulet pakattu, on aivan kamalan näköinen, joten löytyy noita kyllä nuoremmiltakin...

• Anonyymi

Kunhan itse olette kyseisessä iässä niin laittakaa kuvia jakoon....
      Laitakaa myös saavutuksenne!

Nisa Soraya oli aikansa legenda josta tykättiin 100% ja harvasta tykätään 100%!

• Anonyymi

Hannele Lauri päihittää Nisan rumuudessa, näyttää olevan aivan karmean näköinen.
        Paljonkohan on tullut hintaa tuolle hirvitys lookille.

• Anonyymi

Niin että ulkonäkö on just fine, koska laulanut?

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Hauskan tuntuinen ihminen ulkonäöstä huolimatta.

• Anonyymi

Kumpi oli rikas ja kuka oli rahaton?

• Anonyymi

105 laulaja on rahaton. Kanarialla sen tietää moni.

• Anonyymi

Rikkaat ja rahattomat 👎!

• Anonyymi

Kaunis Nisa Soraya. Markku Aron kappale Hyvännäköinen kuvastaa hyvin minun tuntemuksiani kauniista Nisasta. Käykääpä kuuntelemassa. Onko Nisa sinkku? Ottaisin vaimokseni, vaan ei taida kaunis Nisa minua huolia☹️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3534
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      254
      3505
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1241
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe