Onko ok ja ketä jatkossa jätetään hoitamatta? Kenen elämä on arvokas?
Siili2
Mitä mieltä HUS:n yt-neuvotteluista
5
665
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti irtisanotaan sairaanhoitajaksi koulutettuja, jotka ovat saaneet jonkin hallinnollisen homman. Palaavat sitten koulutustaan vastaavaan työhön, olen ymmärtänyt että heistä on vieläkin pulaa. Vaikuttaa että hallinto on paisunut liian isoksi. Ja johtajien palkkoja pitäisi alentaa, toki tiedän jo kirjoittaessani että niin ei voi tehdä, kunhan toivoin. Myös ne ovat järjettömiä rahareikiä.
Joo kyllä pitää opetella ompelemaan haava itse niin kuin Rambo elokuvassa. Tosiasiassa itsehoidolla alkaa olla vielä isompi merkitys kun tähän asti. Jos tähän pukkaa vielä apinarokko niin ollaan lirissä.- Anonyymi
Sairaanhoitajat eivät ole pelinappuloita joita voidaan mielivaltaisesti irtisanoa ja klikata hiirellä takaisin hoitotyöhön.
Ettei vaan nyt käy niin että hus:sta lähtee hoitajia muihin hommiin.
Vai onko tämä hus:n toiminta yritys vaikuttaa päättäjiin?
Siili2
- Anonyymi
Mitä väliä kenenkään mielipiteellä, jos raha vaan ei riitä köyhän hoitoon. Vain varakkaan, itse hoitonsa maksavan, elämä on "arvokas".
- Anonyymi
Köyhän hoitamatta jättäminen se vasta kalliiksi yhteiskunnalle tuleekin. Ja aiheuttaa inhimillistä kärsimystä..
Siili2
- Anonyymi
ihan samalla laella kun muuvallakkii suomessa, ootellaan lääkäriä ja kuolllaan ja taas säästy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748