Niitä näkee tosi paljon.
Globetrotter ja King of the Road suuria kuljetusliikkeitä?
8
443
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, mitä sitten?
- Anonyymi
No, tässä uutta hommaa etsiskelen. Tuo SavoRahti tuskin pystyy kilometreistä maksamaan.
Kilometritehdas siis pitäisi löytää. - Anonyymi
TIR on kans yks iso virma
- Anonyymi
Kiitos tiedosta. Olen luullut, että se on joku venäläinen rahanpesuyhtiö. Täytyypä kysellä sieltäkin.
- Anonyymi
Akvaario lohta tuovat Norjasta asti.
- Anonyymi
Tuttua hommaa. Ajoin Moskovaan joskus Nor-cargon aikaan. Nyt tietty pitää ajaa kalat jostain mustanmeren kautta. Niin ku kamelikuljettajat tekee.
- Anonyymi
Tir= teen itse remontin. Tai tosi iso rekka.
- Anonyymi
Ensinmainittuja oli kaheksankymmentäluvulla solkenaan tienposkessa. Millon oli Kamazista pyörät irki tai hytti kumos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213621- 162452
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3782023Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381890- 271631
- 311607
- 321569
- 141217
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671192- 121081