2000 vuosimallin 2.0 DTI Zafira aloittaa nykimisen n.3000 kierroksen kohdalla.Joskus kovassa kiihdytyksessä syttyy moottorielektoniikan valo kojelautaan ja kone hyytyy. Joskus hyytyy vaikkei valo syttyisikään. Palautuu vasta kun käynnistää uudelleen. Kävin luetuttamassa vikakoodit, jotka eivät syytä ilmaisseet. Tietääkö joku mikä mahdollisesti vikana ja mitä maksaa??
Nykii ja hyytyy
Zafiira
2
829
Vastaukset
- se on tyyppivika
Minulla on samanlainen ja -ikäinen Zafira.
Siinä kävi niin, että kone kiersi hienosti 3000 asti, mutta sitten hyytyi kuin seinään.
Ilmamassamittari vaihdettiin ja taas löytyi koneesta potkua. Toi Boschin ilmamassamittari vihoittelee muissakin merkeissä (esim VW), ei van Opelissa.
Sikäli hankala vika että ei näy testeissä ja ainoa keino testata on vaihtaa uusi tilalle. - never opel again
minulla on samanlainen auto ja sama vika. Vika löytyi johdosta joka hankasi runkoon kiinni ja veti sieltä maihin. Johto on sulakerasian takana (isot sulakkeet) kandee stekata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411