Vaimon halut

Anonyymi-ap

Neuvokaa nyt hyvät ihmiset mitä pitää tehdä kun vaimo, 86 vuotias, kertoo haluavansa vierasta kyrpää. Olemme olleet naimisissa yli 60 v. ja olemme erittäin hyvisssä väleissä ja rakastamme edellee toisiamme.

8

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuon ikäinen valmistautuu kuolemaan. Ei tarvii enää mitään.

• Anonyymi

Lähetä Gambiaan.

• Anonyymi

Onko sen nyt oikeasti enää tuossa vaiheessa niin hirveästi väliä, jos vieraissa kävisikin? Haluaa kerran elämässään kokeilla jotain toistakin. Jos kyse olisi minun miehestäni tuossa samassa elämäntilanteessa, niin samoisin, että anna mennä vaan.

• Anonyymi

Kerran elämässä? Mitä jos polte onkin jatkuvaa ja kasvaa vaan koko ajan? Seksi on ihanaa omassa avioliitossani, olen kuitenkin ollut se, joka on aktiivisesti tehnyt alotteita seksin suhteen. Tälläkin hetkellä haluaisin tyydyttää naiseni kaikki halut ja tiedän, että vaimoni siitä pitäisi.

Parasta suhteessamme on kuitenkin ollut henkinen yhteys. Erosimme, kun tämä yhteys päättyi ja koitimme elämäämme erillään. Suhteemme lämpeni kuitenkin äskettäin uudelleen ja olen vielä hyvinkin epävarma, mihin olemme menossa. Ei sitä kai olekaan tarve vielä tietää. Toisaalta tiedostan, että olen herkkä mies ja olen saanut useasti pettyä parisuhteissa, eikä tämäkään suhde ole ollut poikkeus, vaikken vaimoni kohdellutkaan minua huonosti suhteemme aikana.

Tiedostan, että rakastuminen näkyy minussa voimakkaana seksuaalisuutena ja olen huolissani siitä, että saan näpeilleni taas. Kun suhde syvenee, niin tunteet vaan kasvaa ja tiputus korkealta pelottaa. Miten siitä enää selviäisin, kun muutenkin elämässä paljon epävakautta? Tällaisia mielessä täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerran elämässä? Mitä jos polte onkin jatkuvaa ja kasvaa vaan koko ajan? Seksi on ihanaa omassa avioliitossani, olen kuitenkin ollut se, joka on aktiivisesti tehnyt alotteita seksin suhteen. Tälläkin hetkellä haluaisin tyydyttää naiseni kaikki halut ja tiedän, että vaimoni siitä pitäisi.

Parasta suhteessamme on kuitenkin ollut henkinen yhteys. Erosimme, kun tämä yhteys päättyi ja koitimme elämäämme erillään. Suhteemme lämpeni kuitenkin äskettäin uudelleen ja olen vielä hyvinkin epävarma, mihin olemme menossa. Ei sitä kai olekaan tarve vielä tietää. Toisaalta tiedostan, että olen herkkä mies ja olen saanut useasti pettyä parisuhteissa, eikä tämäkään suhde ole ollut poikkeus, vaikken vaimoni kohdellutkaan minua huonosti suhteemme aikana.

Tiedostan, että rakastuminen näkyy minussa voimakkaana seksuaalisuutena ja olen huolissani siitä, että saan näpeilleni taas. Kun suhde syvenee, niin tunteet vaan kasvaa ja tiputus korkealta pelottaa. Miten siitä enää selviäisin, kun muutenkin elämässä paljon epävakautta? Tällaisia mielessä täällä.

En puhunut kirjaimellisesti yhdestä kerrasta, vaan siitä että on ollut joko koko ikänsä uskollinen ja ehkä mennyt nuoren naimisiin sen ensimmäisen tarjokkaan kanssa. Jos runtuu, että on jäänyt jotain paitsi, niin mitä ihmeen välliä sillä enää yli kasikymppisenä on, jos käy kokeilemassa? Tietenkin toisellakin pitää olla sama lupa, jos sellaista itselleen pyytää.

P.S. Minun on hyvin vaikea uskoa, että 80+ kirjoittelisi tuollaisia, jotain suhteen syvenemisestä. Kuulostaa nuoremman kipuilulta.

• Anonyymi

Tuolla ikää saa jo vieraissa käydä, jos löytyy tarjontaa

• Anonyymi

Autoin usen vanhaa noin 70 vuotiasta pariskuntaa raskaimmissa töissä Reetta on kuivakka nainen ei liikoja rasva kerroksia, Viljo joutui sairaalaan tulehduksien takia kävin Reetan luona useaa päivänä, yhtenä iltana lämmitin ulkosaunan Reeta toi saunalle Viljon viinapullon juotiin sievästi ja puhuttiin silloin kertoi että Viljo ei ole pannut anakaan vuoteen ja nauroi sitä menee pilalle sauna oli valmis kysyin tuleeko pesemään selkää katsoin hymyillen uskaltaako sitä nänin vanha nauroin eihän meillä ole kuin kaksikymmentä vuotta eroa.

Menin saunaan tein vesiä valmiiksi Reeta tuli katsoin vaaleat karvat ja roikkuvat tissit mutta aika pulleat nauroi tämmöinen minä olen autoin lauteille kun vanhat lauteet aijka korkeat näin pillun huulet läheltä kalu alkoi nousemaan nousin viereen otettiin vähän löylyjä ja mentiin ulos Reeta istui penkillä pyyhe päällä näytti pilluaan koko ajan kun nousin Reetta ojensi kättään nauroi nämä penkit pitää uusia että pääsee ylös kun vedin ylöspäin pyyhe tipahti Reeta huokasi on sinulla komia. Katsoi ihan läheltä sanoi pidä pyyhettä edessä ja tarttui kaluun naurahti osaa sitä vanhakin ja imi kivasti sanoi mennään nyt sisään kun oli menossa lauteelle tulin taakse kuiskasin osaako sitä muuta väpsähti kun kalu koski pyllyyn ja odotti heilutin kovaa kalua haaroissa ja löysin pillun työnnyin kuiskasi pane vaan hapuilin rintoihin pillu oli kuin muillakin naisilla liukas ja lämmin panin ja panin työnnyin niin kuin voin syvälle kuiskas laske sisään kun laukesin pidin lujasti kiinni Reetta kääntyi ja halasi oli kiva tunne. Pestiin ja kuivailtiin Reeta kuivasi kalua kunnlla sisällä juotiin sauna kahvit olin lähdössä ja halasi sanoin haluan uudestaan nauroi kivasti ja veti kädestä nyt panin edestä halasi ja kuiskas tulee nuoruus mieleen kysyin annoitko paljon suukotti Viljo ei ole saanut kuin murto osan. Reeta nosti jalkoja ylemmäs imin nännejä nosteli tissejä sanoin näistä pojat tykkäsi varsinkin kun olin paksuna ne oli komiat ja annoin paljaalla ja hieroi pilluaan ja sai orgasmin ja pyysi että tulen kun llaukesin halasi kunnolla. Reeta jäi makaamaan sanoi annan olla.
      Laitoin vaatteet ja lähdin.
      Seuraavana päivänä menin uudelleen Reetalla oli joku vanha mekko ja huivi päässä menin sisään oli tosi iloisena kuiskas ei oikein tullut uni kysyin haluatko lääkettä hieroin rintoja huokasi ei kai sitä jatkuvasti työnsin laverille nostin helmat Reetta nauroi en odottanut mutta ei ollut housuja otti halukkaana kumminkin kuiskas aamullakin oli ihana tunne ja nyt vielä ihanampi naitiin rauhassa ja tein saunalle korkeampaa penkkiä Reeta tuli huutelemaan syömään tuli saunalle kuulitko sinä vedin kädestä sisään nauroin naapuritkin kuuli vein lauteelle istumaan nosti itse helmoja ja antoi taas halukkaana kertoi , kerran annoin kolmelle pillua tulee nytkin sama tunne haluan koko ajan. Reeta sai viikon aikana joka päivä ja joskus myöhemminkin harvakseen. Jäi kiva tunne kun ruskeat silmät katsoo kosteana ja ryppynen kasvo muttuu hymyksi ja kuiskaa muutuin nuoreksi jaksan pitkään.

• Anonyymi

Keksisit jotain hiukan älykkäämpää aikasi kuluksi kuin tuollaista roskaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      251
      3364
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3294
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1974
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      267
      1672
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1376
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      384
      1225
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1129
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      997
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe