Miten menee jos tulisi yli 10 pv kestävä sairasloma joutuuko pois etuudelta ja hakemaan kelasta ? jos on esim koulutuksessa tai te toimenpiteessä siis tai entäs muutoinkin jos ei ole missään?
jos työtön sairastuu
7
163
Vastaukset
- Anonyymi
Jos jossain palvelussa niin yli 10pv jälkeen joutuu sairauspäivärahalle...muussa tapauksessa voi olla vaan hiljaa
- Anonyymi
Jos ei ole työkykyinen loppuu myös työttömyyskorvauksen maksaminen siihen asti kun on taas työkykyinen ja valmis ottamaan työtä vastaan.
- Anonyymi
Ei lopu, jos ei itse mene ja vaadi sellaista. Ketä kiinnostaa jos työtön sairastaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lopu, jos ei itse mene ja vaadi sellaista. Ketä kiinnostaa jos työtön sairastaa?
Isot lomat auttaa eläkkeeseen ?
- Anonyymi
Itse olin työkyvytön korona-aikana yli puoli vuotta. Työttömänä olin koko ajan. En asiasta (sairaudesta) huudellut, niin homma rullasi vanhaan malliin. TE-eukko soitteli yhden kerran tuossa välissä. Olin silloin juuri tullut leikkauksesta, en maininnut asiasta. Niitä näitä juteltiin ja moikat lopuksi heitettiin.
- Anonyymi
Kuntouttavan työtoiminnan Kapo huolissaan omasta suojatyöpaikasta.
- Anonyymi
Laittavat Kuntouttavaan työtoimintaan (Sosiaalinen palvelu), jossa ei todellakaan parane vaan sairastuu entistä pahemmin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573575
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 432238
- 492235
- 162226