Hei vaan,
Uutena (erittäin tyytyväisenä) Powermac G5 käyttäjänä on minulle eteen tullut pari pientä pulmaa:
Probleema nro 1: Onko tosiaan niin että powermacissä ei ole yhtään vanhan mallista mikrofonisisääntuloa, vaan ainoastaan optinen sisääntulo ja tavallinen linja sisääntulo. Joudunko siis ostamaan USB headsetin, jotta voin käyttää esim. Skypeä.
Probleema nro 2: Minulle jäi vanhasta PC:stä yli toinen littunäyttö jota olen nyt käyttänyt Macin oman näytön rinnalla, nyt kun esikatselen kuvia ja laitan slideshown päälle, niin kuvat näkyvät vanhalla PC näytöllä ja uusi hieno Mac näyttö on pimeä, kun haluaisin mielummin katsella kuvia Mac näytöltä. Mitäköhän asetuksia minun tulisi vaihtaa?
Kiitos etukäteen vastauksista
Mikrofoni ja Näyttö ongelma
Drainbamage
1
1013
Vastaukset
analogista mikkisisäänmenoa. Logitechin USB-headsetit toimivat erinomaisesti ja ovat ehkä se kokonaistaloudellisin ratkaisu.
Oletko tutkinut huolellisesti Järjestelmäasetukset->Näytöt? Kyllä sieltä pystyy valitsemaan mieleisensä näkymät kahdelle näytölle. Mulla on tässä valitettavasti vain yksi, jolloin Näytöt-asetus näyttää hieman eri asioita kuin sulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272451
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164