Perjantaina ja varsinkin juhlapyhinä Pikku Possolle tulee mahtipontinen olo ja hän matkustaa Qatarin illuusiokoneella mielikuvitusmatkalle Chiang Maihin, jossa kitaranmuotoinen vaimo jo uimahyppyjään virittelee ja pakoputket ne vaan paukkuu laatupyörissä, aiheuttaen outoja väristyksiä.
Monikansallinen prätkäpoika hymyilee ratapyörää kiillottaen ja ihan pientä sikaria tuprutellen. Isällään on iso ja paksu sikari suussaan ja joka kerta kun hän ottaa sikarin pois suustaan, savupilven keskeltä kuuluu sellaista naurua kuin miten rikkaat nauraa kun niitä naurattaa köyhät.
Jeff Bezos näyttää mallia!
https://youtu.be/sfCIVVm7CYU?t=17
Viinapäivä ja Chiang Mai
5
147
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään, huomenna ja loppuelämäsi.
- Anonyymi
Jos Pikku Posso ja Iso Posso ovat eri henkilö, niin tämä Pikku Posso on ollut laitoshoidossa jo vuosia. Tästä voin lyödä vaikka tonnin vetoa!
- Anonyymi
Joo vedonlyöntiesityksiä on monenlaisia ja jopa toimintatonneja, internetissä anonyyminä kaikki on mahdollista.
- Anonyymi
Tämä sai minut nauramaan
"Rakkaiden välispiikkeri turpansa aukoja on ammattitaidoton työtön" , pitääpä todeta että melkoinen on seurakunta. Aimo oli kerran laittanut mun kuksaan hurmaus tippoja.. havahduin siihen kun minut on sidottu saha pukkiin kiinni ja aimon kaveri Kalle Kohtupora jyystää minua takaa kuin vanhaa sikaa karsinassa.. Aimo tarjosi siinä edessäni minulle kalpeata brat wurstiaan poskeeni.. olin tuohtunut tilanteesta ja Kallen kalleus kairasi minua kuin chileläinen kaivos pora, jolla ne kaivos miehet saatiin sieltä ulos.. vaikka ensin meinasin tulla hulluksi, hotkaisin aimon fagotin nielurisoihin saakka ja sitten meinasin tulla hulluksi.. nyt aimo on simonkylän sarja hurmaajan haaremissa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238459Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056667Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783840- 863629
- 1663034
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432959- 472937
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412809Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222486Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962084