Hei. Vois vielä kokeilla täältä josko löytäisi etsimänsä? Eli haluaisin ostaa käytetyt navetta/lypsyhaalarit, eli jos täälä joku emäntä tai lomittaja sattuu tämän lukemaan, niin saa ilmoittautua🙂. Mieluisin ois sellaiset Snellmannin sinivihreät tai kokonaan vihreät haalarit tai sinivihreät pelmat(jotain vanhempaa mallia). Muitakin voi tarjota🙂 Jos jollain on,niin kommentoi niin koitan laittaa spostin niin ettei sitä ehditä poistaa😄
Navetta haalarit
5
712
Vastaukset
- Anonyymi
Saako ne olla pesun jäljiltä, vai haluatko likaisena? Uudetko ei käy, niitä parhaiten joutaa jos on tullut hankittua väärän kokoiset?
- Anonyymi
En aio laittaa Sinulke minkäönlaisia haalareita. Koetin vaan kartoittaa, mikä on tarpeesi luonne. Ei vakuuta, kun et kerto mihin tarkoitukseen tulisivat.
Anonyymi kirjoitti:
En aio laittaa Sinulke minkäönlaisia haalareita. Koetin vaan kartoittaa, mikä on tarpeesi luonne. Ei vakuuta, kun et kerto mihin tarkoitukseen tulisivat.
Käy uudetkin jos sopivia löytyy. Ihan omaan käyttöön tulee. Voi olla myös pesemättömiä. Ei oo niin justiinsa minulle. Lähinnä se, että löytyykö yleensä joltain? Sitä koitin itse kartoittaa.
jussi.pasi kirjoitti:
Käy uudetkin jos sopivia löytyy. Ihan omaan käyttöön tulee. Voi olla myös pesemättömiä. Ei oo niin justiinsa minulle. Lähinnä se, että löytyykö yleensä joltain? Sitä koitin itse kartoittaa.
Lisäämpä tähän vielä, että siis ihan osto aikeissa, eikä vain kartoittamassa😄
Hiljaista kommentointi tuntuu olevan😅 Katselijoita nyt kuitenkin muutama.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117181Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594777- 954731
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493899- 513838
- 2173807
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263383- 512741
- 382721
- 392317