Hei,
sattuukohan kenelläkään olemaan vanhoja runoja tallessa ja voisiko linkkailla niitä tähän, jos linkit eivät ole kielletty?
yritin omiani etsiä, mutta harmikseni olen kirjoittanut suurimman osan anonyyminä, joten olo on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.
uskon, että muidenkin runot ilahduttaisivat lukijoita ja tämän enempää en ikävässä tule pyörimään.
kiitos jo etukäteen.
Vanhojen runojen ketju
2
172
Vastaukset
Näin vähän arvelinkin, että vastauksia ei tule, koska tein avauksen kirjautuneena.
mut hei, ei se mitään, jatketaan kaivelua itsekseen ja toivotaan, että edes jotain löytyy.
illanjatkoa kaikille!- Anonyymi
Lauri Pohjanpää: Maailman meno ((1917)
Sivutuulessa poikaansa retuuttaa kantaa
varis lahden poikki päin vastarantaa.
"Sitä varia, ihan väsyttää alkaa"
varis sanoo "jo vanhaa siipeä, jalkaa
Kun vanhenen pian, alan kangistua,
kai kannat sa mua, kuin minä nyt sua ?"
- "En", vastaa poika, "sun jäädä anna"
- "Ketä kannat sitten?" - "Ma poikaani kannan"
Varis huokaa harmaille aatoksille:
"se on maailman meno, minkä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407