Motorola E365?

Minä

Elikkä mitä mieltä olette motorolan E365 puhelimesta kun olen harkinnut vaihtoa sellaiseen että kannattaakohan?

10

2683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostaa

uusia myydään jo alle 100e näin hyvää puhelinta ja näillä ominaisuuksilla tuskin muita löytyy, tässä toimii jopa true tonet eli aidot soittoäänet vaikka sitä ei oo missään mainittu.

• teroxe

toimiiko oikeesti true tonet?????

• toimii
        teroxe kirjoitti:

toimiiko oikeesti true tonet?????

buumilta ja maffilta ei saa, mutta jambalta kyllä ja ilmaiseksi netistä imuroimalla ja datapiuhalla siirtämällä esim. näin hauksi googleen "truetone filetype:mmf" tai truetonen tilalle mikä vaan äänen/piisin hakusana.

• Suututtaa
        toimii kirjoitti:

buumilta ja maffilta ei saa, mutta jambalta kyllä ja ilmaiseksi netistä imuroimalla ja datapiuhalla siirtämällä esim. näin hauksi googleen "truetone filetype:mmf" tai truetonen tilalle mikä vaan äänen/piisin hakusana.

Tässä puhelimessa ei ole mitään hyvää. Saatuja tekstareita ei voi säilyttää, tekstaaminen on todella hankalaa, soittoäänten tilaaminen ei onnistu...tässä vain muutama esimerkki. Tein Saunalahden asiakasneuvojan kanssa puoli tuntia duunia, että saatiin ne hemmetin wap-asetukset laitettua ja homman piti olla kunnossa kaikin puolin. Vaan ei onnistu soittoäänten tilaaminen eikä kuvien lähettäminen...

Seuraava puhelimeni on ehdottomasti Nokialainen.

• rieta
        Suututtaa kirjoitti:

Tässä puhelimessa ei ole mitään hyvää. Saatuja tekstareita ei voi säilyttää, tekstaaminen on todella hankalaa, soittoäänten tilaaminen ei onnistu...tässä vain muutama esimerkki. Tein Saunalahden asiakasneuvojan kanssa puoli tuntia duunia, että saatiin ne hemmetin wap-asetukset laitettua ja homman piti olla kunnossa kaikin puolin. Vaan ei onnistu soittoäänten tilaaminen eikä kuvien lähettäminen...

Seuraava puhelimeni on ehdottomasti Nokialainen.

mulla ainaki voi säilyttää tekstarit...oon tilannu soittoääniä ja ei se tekstaaminen oo hankalaa ko on kärsivällisyyttä...ko on aina käyttäny jotaki muuta puhelinta ni kyllä se aluksi tuntuu ouolta...ei mulla onnistu kuvien lähettäminen, mutta pittää muuttaa nuita asetuksia

• Suututtaa
        rieta kirjoitti:

mulla ainaki voi säilyttää tekstarit...oon tilannu soittoääniä ja ei se tekstaaminen oo hankalaa ko on kärsivällisyyttä...ko on aina käyttäny jotaki muuta puhelinta ni kyllä se aluksi tuntuu ouolta...ei mulla onnistu kuvien lähettäminen, mutta pittää muuttaa nuita asetuksia

Voihan niitä tekstareita säilyttää saapuneissa, mutta puhelimessa ei ole mitään "0mat tekstiviestit" kansiota, kuten on Nokialaisessa. Ja onhan se hauskasti sanottu: pitää muuttaa asetuksia. Mitä asetuksia ja miten?

• jdlo
        Suututtaa kirjoitti:

Voihan niitä tekstareita säilyttää saapuneissa, mutta puhelimessa ei ole mitään "0mat tekstiviestit" kansiota, kuten on Nokialaisessa. Ja onhan se hauskasti sanottu: pitää muuttaa asetuksia. Mitä asetuksia ja miten?

Ainakin Elisan liittymissä. Ei mitään ongelmia. Ja lisäksi kuvat on koht. hyviä vrt Nokia 6610i.

• huoltoon

Vietiin just E365:n huoltoon syystä että tulevat soitot ja tekstarit ei yhdisty.
      Elisan wappi-asetukset onnistuivat hyvin, mutta tuo muu toiminta ontuu, onko sitten yksilö vika sitä en tiedä.

• rieta

nii että asetukset ei oo kunnossa jos ei voi kuvia lähetellä! en jaksa alkaa selitteleen mitkä...! puhelin on minusta ihan tarpeeksi hyvä! nyt etsiskelen datakaapeelia tähän! sattuisiko kukaan tietämään mistä saisin sellaisen?

• kukka

enpä suosittele.itselläni on se ja olen hyvin pettynyt siihen. sitten se johto jolla ladataan kännykästä tietokoneelle ne kuvat on mielestäni aika kallis. :( jotenka mielestäni nokian kännykät on parhaita tähän mennessä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6963
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2919
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2696
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe