Da Max Konkurssiin, mitä taustalla?

Anonyymi-ap

Kantakaahan rahanne, ,epämääräisiin paikkoihin.

Muuten SIMSEKin pizzamaafiakin toimii edelleen, vaan nimet taustalla erit, että silleen.

Muuten, santa marian entinen omistaja nappasi itselleen 300 tuhatta hyötyä.. mihin rahat? Sherifi käytti uutta emäntää pariisisissa ja kävi kello ostoksilla? Niinkö? Hienoa, että tuette epämääräisiä paikkoja.

ITSE EN.

12

1469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yllätys tosiaan 😁 käynpä katsoo. OIVARAPORTIT. Isossa osassa tulokasravintoiloissa ei oo kovin mairitteleva puhtaustilanne……

• Anonyymi

Mun suosimissa ruokapaikoissa pitää kaikissa olla KAIKKI OIVAHYMYT TÄYSIÄ HYMYJÄ.

• Anonyymi

En suosi epämääräisiä ruokapaikkoja. Arvostan itseäni.

• Anonyymi

Kierrän.

• Anonyymi

Joo kannattaa Suomessa yrittää ennakkoverot henkilö kohtaiset verot arvonlisäverot veroja veron perään. Sitte lupaasiat jokaiseen asiaan mitä yrittää tekee on oltava luvat. Huoneisto jossa yritys on on saatava lupa elinkeinon harjoittamiseen se maksaa. Lupa pitää mainoksia esim. Kadulla lupa pitää pöytiä ja tuoleja ulkona terassilupa anniskelulupa. Kaikki luvat maksaa. Tervetuloa vaan Suomeen yrittämään on niin yrittäjä ystävällinen maa. Ihan oikein yrittäjät lyökää luukut kiinni katsotaan sitte missä nää ihmiset käy töissä. Yks jossa käy sitte väkeä on kela niin kauan siellä rahaa riittää kun on yrittäjiä jotka maksaa duunareille palkkaa ja ne maksaa veroja. Sekin loppuu Suomessa yrittäjät lopettakaa valtion lypsylehminaolo

• Anonyymi

Yrittäjät lopettakaa hommat heittäkää nää duunarit pihalle muuttakaa suomesta muualle. Yrittäjiä on kusetettu ja haukuttu iät ajat. Valtio lyö jatkuvasti esteitä yrittämiselle. Suomi ei todellakaan ansaitse yhtään yritystä

• Anonyymi

Kyllä se varmasti kohta aukeaa uudelleen ja yrittäjä vaihtuu. Toivottavasti on parempi ravintola mitä tähän asti. Ruoka on ollut ihan hyvää mutta annoskoot vaihtelee ja laatu ei ole tasaista. Välillä on tullut runsaita ja todella hyviä annoksia. Seuraavalla käynnillä voinut olla reilusti pienempi. Miksi ei voi punnita ainesosia. Ei ole asiakkaalle kiva että on tuurista kiinni mitä tulee.

• Anonyymi

KOTIPIZZA ON PARAS. AINA VAAN.

• Anonyymi

Joko Da Max aukesi uudelleen uudella omistajalla?

• Anonyymi

Joo ovi oli auki ja näytti olevan auki

• Anonyymi

Nyt syömään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt syömään

Ei koskaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7515
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4153
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2426
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2368
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40