Palestiinan tunnustaminen valtiona on väärin

Anonyymi-ap

On vain ajan kysymys , milloin tunnustaminen tapahtuu kokoomuksen painostuksena. Stuppelo ja Valtonen ovat jo liikahtaneet siihen suuntaan.

11

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis mitä helvettiä?” Soini kirjoittaa blogissaan, jota hän plokiksi kutsuu.

Presidentti Stubb on useaan otteeseen sanonut, että on ajan kysymys, milloin Suomi tunnustaa Palestiinan. Soini taas argumentoi blogissaan, ettei Suomen pidä tunnustaa Palestiinaa, koska Suomi ei tunnusta hallintoja vaan valtioita.

• Anonyymi

Kuka Soinin mielipidettä kysyi?

• Anonyymi

Ei Soinilta tarvitse kysyä. Soini puhuu ja media kuuntelee ja kirjoittaa

• Anonyymi

Nyt näyttäisi siltä, että hallituksen toimet menevät täysin metsään. Värisuora kokoomuksessa ajaa suomea täysin suohon.

• Anonyymi

Perussuomalainen Puolue kuihtuu pois.

• Anonyymi

Äänestys meni Suomen osalta oikein.

Kylläpä vanhoihin uskonnollisiin tarinoihin perustuvat toimet vielä nykyaikana koulutetussa Suomessa saa kristilliset ja persut hyppimään seinille.

Voitaisiinko, myös Päivi Räsänen, unohtaa politiikassa uskonto ja toimia ongelmakysymyksissä loogisesti.

Eli on täysin loogista ottaa kantaa asioihin kansainvälisen oikeuden päätöksien kautta. Eli juuri niin kuin Suomi teki Valtosen toimesta.

Liian monimutkainen politikointi vie pienen Suomen kansainvälisillä areenoilla solmuun.

• Anonyymi

Aloitettaikos nämä tunnustamiset vaikka sillä että Palestiina itse ensin tunnustaisi Israelin valtion olemassaolon ja oikeutuksen olemassaoloon? Hamas-palet eivät nimittäin ole sitä vielä tehneet.... Mun mielestä ennenkuin se tapahtuu niin on aika ennenaikaista ja naurettavaa että Suomi käy tunnustamaan yhtään mitään. Siis ihan kun hommaa kaupunkilaisjärjellä ajattelee?

• Anonyymi

Ei niitä voi tunnustaa,täysin rovoporukan halinnassa.Ei vaåaita vaalia ollut koskaan.Kansaivälisellä avulla elätetty porukka.Ei osaa muuta kun Israilin tuhomista. heidän koko elämä.Fiksummat käy isrealissa homissa. Ei pysty elämään itsenäisesti. Ei ole Valtio on sisiryhmien epäjärjestys. Tämä on tosi.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tätähän vihreät ja äärivasemmisto haluaa myös Suomeen.

• Anonyymi

Miksi demarit ajavat tätä asiaa? liittyykö se jotenkin yleiseen wokeen, siihen afgaani demariin vai vasemmistossa niin kovin yleiseen antisemitismiin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7545
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4163
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40