Peltikaton maalaus

A.K.

16

15460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lissu

Onko kellään kokemusta uulatuotteen graffitimaalista? Pitäisi olla vanha ja luotettava maali. Pitääkö ensin pohjamaalata ruosteenestomaalilla vai riittääkö paikkamaalaus? Mikähän maali sopisi alle?

• kattomaalari

Ehdottomasti RK:n maalia. Mitä sitä mitään uulaa laittamaan. Uula ei pysy ainakaan seinissä, miten sitten katoilla?!

• Suti

Mulla panssarimaali vuodesta 78 pysyy vieläkin hyvin 'onko nykyisillä vesiohenteisilla näin pitkää näyttöä?

• maalari

Vesiohenteinen TRK-tehtaan peltikattomaali on ollut 30vuotta markkinoilla.

• peltineuvos
        maalari kirjoitti:

Vesiohenteinen TRK-tehtaan peltikattomaali on ollut 30vuotta markkinoilla.

mutta onko ollut kattopellissä kiinni 25 vuotta

• TRK
        peltineuvos kirjoitti:

sehän siinä just mullistavaa onkin kun maali tuntuu pysyvän.. 25v. = NO PROBLEM!!
        Panssari = NEVER

• peltineuvos
        TRK kirjoitti:

sehän siinä just mullistavaa onkin kun maali tuntuu pysyvän.. 25v. = NO PROBLEM!!
        Panssari = NEVER

en usko näiden vesivärin sekoittajien juttuja alkuunkaan

• Minna
        peltineuvos kirjoitti:

Itse maalautin kattoni -96 tällä trk-maalilla ja pinta on ihan muuttumaton ollut kohta 10vuotta. Katto on vieläkin kuin uusi. =)

• Minna
        peltineuvos kirjoitti:

en usko näiden vesivärin sekoittajien juttuja alkuunkaan

niin ja kyllähän nuo tutkimuksetkin jotain osoittaa, vai? ;)

• maalari

myydäänkö vielä panssarimaalia??? oli susi jo syntyessään, mutta jollain piti kattojakin värjätä...
        kirjokin on jo huomattavasti parempi versio kattomaalille. On se hyvä että noi kattomaalitkin kehittyy. Meillä maalareilla loppuu vaan kohta hommat ku maalit alkaa pysyyn katoilla. *heh* Eipä sen välii, eläkeikä kohta jo koittaakin.
        Rautakaupan maaleja varoitan ostamasta. Kysykää hyvät ihmiset suoraan maalausliikkeiltä jos hyvää haluatte.
        Terv. Maalari Reino! -alavus

• Perttu
        Minna kirjoitti:

Itse maalautin kattoni -96 tällä trk-maalilla ja pinta on ihan muuttumaton ollut kohta 10vuotta. Katto on vieläkin kuin uusi. =)

minä maalautin taas rk:lla -80, nyt parivuotta sitten tehtiin huoltomaalaus. Vanha pinta oli vielä hyvässä kunnossa, mutta ihan varmuuden vuoksi ja värin vaihdonkin takia laitatin.

• ihmettelijä
        maalari kirjoitti:

myydäänkö vielä panssarimaalia??? oli susi jo syntyessään, mutta jollain piti kattojakin värjätä...
        kirjokin on jo huomattavasti parempi versio kattomaalille. On se hyvä että noi kattomaalitkin kehittyy. Meillä maalareilla loppuu vaan kohta hommat ku maalit alkaa pysyyn katoilla. *heh* Eipä sen välii, eläkeikä kohta jo koittaakin.
        Rautakaupan maaleja varoitan ostamasta. Kysykää hyvät ihmiset suoraan maalausliikkeiltä jos hyvää haluatte.
        Terv. Maalari Reino! -alavus

Miten voi muuten olla mahdollista että kattomaalausliikkeet myyvät maaleja jopa puolta halvemmalla kuin rautakaupat?! eikö se pitäis olla just toisin päin?

• remppamies
        ihmettelijä kirjoitti:

Miten voi muuten olla mahdollista että kattomaalausliikkeet myyvät maaleja jopa puolta halvemmalla kuin rautakaupat?! eikö se pitäis olla just toisin päin?

Itse olen miettinyt ihan samaa. Just tota RK maalia R-kaupassa myytiin 237e/18litraa, miten maalausliike voi myydä sitä 160euroon?

• itse saan ostettua 18 l rk kattomaalin johon sisältyy sävyt niin 133 ekuun ja se perustuu siihen että saa ammattikunta hinta ei normaalikuluttajan hinta

• kirjava katto

Konesaumakaton maalaus.13 vuotta vanha Kirjo lähtee pois tasaisesti, vaikka katto silloin pestiin peltipesu aineella ja ja maalattiin huollella.Mitä nyt maaliksi kun on näitä "vesivärejä" tullut markkinoille.Tekeekö näillä akryylimaaleilla mitään ?

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe