Käykää ihmiset suihkussa riittävän usein

Anonyymi-ap

Ja peskää vaatteenne. Eräässä marketissa kävin tänään ja kyllä haisi voimakkaasti hielle nuori nainen joka valvoi itsepalvelu kassoja. Säikähdin että haisenko itse mutta en koska kävin suihkussa ennen kauppaan menoa. Mukava olla puhtaana.

20

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olikohan ollut hommissa ? Dödöä saa kyllä helposti kaupassa...

• Anonyymi

Itse en nykyään käytä dödöä vaan miesten suihkussampoota . Tulee hyvä tuoksu koko päiväksi ellei sitten kovin hikoile.

• Anonyymi

Hikoiluun on keksitty lääkkeitäkin,, jos iäkkäämmän ihmisen hikoilusta kysymys, esimerkiksi vaihdevuosioireet. Yleensä sellainen lääkäri määrää joka on asioista perillä:)

• Anonyymi

Lääkeuskovaiset syövät lääkkeitä varmaan nälkäänsäkin kunhan lääketehtaat vain mainostavat niitä. Lääkkeiden haitata ovat usein hyötyjä suurempia ja hikoilu on elimistön oma prosessi joka voi liittyä haitallisten aineiden poistamiseen kehosta tai normaaliin lämmönsäätely prosessiin, joka taas voi johtua fyysisestä rasituksesta tai ulkoisesta lämpötilasta.

Sellainen lääkäri joka on asioista perillä ei juuri mitään lääkkeitä määrää vaan sellainen lääkäri joka hyötyy lääkkeiden markkinoinnista.

• Anonyymi

Ei köyhillä ole varaa peseytyä. Kun tämä hallitus kiristämässä.

• Anonyymi

Ennen kyllä köyhät piti kunnia-asiana käydä pesulla ja laittaa puhtaat ehjät vaatteet päälle. Se oli kauhea häpeä jos haisi ja vaatteetkin olivat likaisia. Nyt kun jokaisella on varaa saippuaan ja vettä tulee hanasta ja suihkusta, niin kyllä ihmettelen että ei viitsitä suihkussa käydä ja eikä viitsitä laittaa puhtaita vaatteita päälle.

• Anonyymi

Tulee vielä muutoksia ynnä muita.

• Anonyymi

Ne muutokset eivät ole yhden henkilön allekirjoittamia. Usein moni asua vaikuttaa ja monesti on niin että tietty ihmisryhmä ikäänkuin nousee toista vastaankin.

• Anonyymi

Siitä oli taannoin kirjoitus rauhan tervehdyksessäkin. Tuosta asiasta. J.R.

• Anonyymi

Useinhan siinäkin lehdessä täysin turhaa juttua, mutta joskus osuvaaa

• Anonyymi

Moni nuori miespuolinen opiskelija haisee aivan kammottavalle hielle ja lialle. Kuten myös lenkkeilijät tuulipuvuissaan.

• Anonyymi

Jos pitää autolla ajaa lenkkeilemään ja sitten paluumatkalla käydä kaupassa niin ei sitä varten jaksa vaatteita vaihtaa ja pesulla käydä, kun voi samalla reissulla käydä kaupassa.

Itse vaikka olenkin autoharrastaja, käyn useimmiten pyörällä kaupassa, koska ei viitsi 200 metrin vuoksi lähteä autolla.

• Anonyymi

Kannattaa hikoilla lenkillä ja sitten suihkuun.

• Anonyymi

Matut kans haisee pahalle. Kaikki haittamaahanmuuttajat käyttävät samaa hajustetta. Kai sitä paskanhajua peitetään kun ei osaa suihkua käyttää.

• Anonyymi

Persu tuli vastaan ja sen pää haisi ihan jalkahieltä.

• Anonyymi

kerta viikossa riittää näinä aikoina.

• Anonyymi

Kelle riittää,kelle ei kerran viikossa.

• Anonyymi

Ei riitä. Mikä ongelma suihkussa käyminen on? Peskää ne perseenne ja kainalonne. Hyi! Ja vaihtakaa puhtaat vaatteet.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7515
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4143
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2426
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2358
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40