S-Etukortti Visa Debit toimii myös marraskuussa 2024 (IS "klikkihuoraus" huijaa)

Anonyymi-ap

IS (tai sen osana oleva Taloussanomat) otsikoi: "Monien S-etukortti lakkaa pian toimimasta".

No, eihän tuo otsikko paikaansa pidä.

Siis:
S-Etukortti Visa Debit jatkaa toimintaansa myös marraskuussa (kk-maksu 0€ paikallisen S-ryhmään kuuluvan osuuskunnan jäsenille sekä heidän perheenjäsenilleen).

Sensijaan:
S-Etukortti Debit (joka EI ole Visa -kortti EIKÄ sisällä maksusirua) tosiaan lakkaa toimimasta 31. lokakuuta 2024. Mutta tämän kortin käyttäjiltä pankki on perinyt 3 €/kk kuukausimaksua jo vuodesta 2021 alkaen.

Tuon kuukausimaksun on ollut tarkoitus motivoida tuon ilman maksusirua olevan kortin käyttäjät vaihtaamaan se kortti S-Etukortti Visa Debitiin, jonka kuukausimaksu asiakasomistajille on 0€/kk.

Tuon vanhentuneen korttityypin käyttäjillä on siis ollut noin 3 vuotta aikaa vaihtaa korttinsa modernimpaan ja maksuttomaan korttityyppiin.

Jos joku harva siis ei ole 3 vuodessa ehtinyt korttiaan päivittämään, niin 31. lokakuuta 2024 tuon vanhentuneen kortin käyttö siis päättyy lopullisesti ja osassa toimipisteitä se käyttö voi päättyä jo ennen tuota.

Eli oikeasti "monien" kortti EI lakkaa toimimasta, vaan kyseessä on tyypillinen klikkihuorausotsikko, kun todellisuudessa vain hyvin harvan kortti lakkaa toimimasta.

Jos siis korttisi on S-Etukortti Visa Debit, sinun ei tarvitse tehdä mitään.

Mutta jos korttisi on kuukausimaksullinen S-Etukortti Debit, jossa ei ole maksusirua, niin kirjaudu verkkopankkiin ja tilaa sieltä itsellesi S-Etukortti Visa Debit heti, niin todennäköisesti ehtii saapua perille ennen kuin vanha korttisi vanhenee.

1

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen tyytväinen S-Pankin asiakas, mutta en juurikaan käytä tuota korttia maksamiseen missään. Käytän ulkomaisen pankin tyylikkään hopeanväristä kuottokrottia. Syy on tietenkin tuo S-Pankin koritn räikeän vihreä väri, josta yleensä tunnistaa kassalla ostoksensa Kelan piikkiin tekevän henkilön. Olen lähettänyt palautetta S.Pankille, jossa toivoin useampia värivaihtoehtoja, mutta vastaukseksi sain vain selvästi automaattisen kiitosviestin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7065
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3401
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2968
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2088
    Aihe