STT Tänään 9:18-sano arabiaksi sama Antti

Anonyymi-ap

STT
Tänään 9:18

Eduskunnan puhemiesneuvosto ja eduskuntaryhmät keskustelevat tänään yhteisessä aamukoulussaan siitä, mitä eduskunnan täysistuntojen välihuudoissa saa sanoa.

Keskustelu liittyy perussuomalaisten kansanedustajan Jenna Simulan välihuutoon syyskuussa. SDP:n puheenjohtaja Antti Lindtman piti täysistunnossa osan puheenvuorostaan ruotsiksi, minkä päälle Simula huusi: "Saisiko arabiaksi saman?".

Simulan mukaan kyseessä oli huumorimielessä tehty viittaus Ylen arabian- ja somalinkielisiin uutisiin.

Perussuomalaisten hallituskumppanin RKP:n kansanedustaja Mats Löfström toivoi puhemiesneuvoston kokouksessa kuun alussa, että asiasta keskusteltaisiin aamukoulussa tänään.

14

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Saisiko venäjäksi saman?

• Anonyymi

Ps=petossuomalaiset

• Anonyymi

Se tuo simunen on kova työntämään yhteiskunnan verorahoja yksityisille sijoittajille.

• Anonyymi

Ahaa...mutta ei onneksi mamuille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, nuo mamut kun eivät vaivaudu edes tulemaan paikanpäälle, ottavat rahat etänä, ja Orpon hallitus on jakamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen yksityissijoittaja ja on väärin kun saan muutaman satasen vuodessa osinkoja. Ne muutamat sataset pitäisi laittaa tietenkin tehottomaan sosiaalidemokraattien toimintaan ja pakolaisten harrastustoimintaan, eikä mitenkään kantasuomalaisen keski-ikäisen valkoisen heteron hyvinvointiin. Voi valkoinen, oikeistoa äänestävä pullero vaikka lomailla niillä rahoilla viikon talvella. On se väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen yksityissijoittaja ja on väärin kun saan muutaman satasen vuodessa osinkoja. Ne muutamat sataset pitäisi laittaa tietenkin tehottomaan sosiaalidemokraattien toimintaan ja pakolaisten harrastustoimintaan, eikä mitenkään kantasuomalaisen keski-ikäisen valkoisen heteron hyvinvointiin. Voi valkoinen, oikeistoa äänestävä pullero vaikka lomailla niillä rahoilla viikon talvella. On se väärin.

Olen arabi-sijoittaja, ja saan muutamia kymmeniä tonneja kuukaudessa, myös Suomen Infrasta. Ne muutamat kymmenet tonnit laitan poikimaan lisää ostamalla lisää sijoituksia eri maiden infrasta ja monista eri yrityksistä, seuraavaksi muutamat tonnit ovatkin muutamia kymmeniä tonneja. Itse en laita tikkuakaan ristiin työn takia, tehkööt vaikka suomalaiset duunarit rahaa minulle, itse siis en tee mitään työtä, se on köyhiä varten ja he elättäkööt minut sekä ison törsäilevän perheeni. Sijoittamisen olen jo antanut pääosin ammattisijoittajien tehtäväksi, itse korkeintaan harrastelen sijoittamisen parissa ja pidän silmällä sijoituksiani. Talvea ei minulla edes ole, paitsi jos käymme laskettelemassa esim. Sveitsissä, mutta itse pidän kesästä ja asun siellä missä kesä milloinkin on. Onko se väärin, että elän luksuselämääni duunareiden kustannuksella maailmaa kierrellen ja lisää rikastuen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen arabi-sijoittaja, ja saan muutamia kymmeniä tonneja kuukaudessa, myös Suomen Infrasta. Ne muutamat kymmenet tonnit laitan poikimaan lisää ostamalla lisää sijoituksia eri maiden infrasta ja monista eri yrityksistä, seuraavaksi muutamat tonnit ovatkin muutamia kymmeniä tonneja. Itse en laita tikkuakaan ristiin työn takia, tehkööt vaikka suomalaiset duunarit rahaa minulle, itse siis en tee mitään työtä, se on köyhiä varten ja he elättäkööt minut sekä ison törsäilevän perheeni. Sijoittamisen olen jo antanut pääosin ammattisijoittajien tehtäväksi, itse korkeintaan harrastelen sijoittamisen parissa ja pidän silmällä sijoituksiani. Talvea ei minulla edes ole, paitsi jos käymme laskettelemassa esim. Sveitsissä, mutta itse pidän kesästä ja asun siellä missä kesä milloinkin on. Onko se väärin, että elän luksuselämääni duunareiden kustannuksella maailmaa kierrellen ja lisää rikastuen?

kiitos moktar gubta suomi24

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiitos moktar gubta suomi24

Mikä se on ja miksi sitä pitää kiittää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, nuo mamut kun eivät vaivaudu edes tulemaan paikanpäälle, ottavat rahat etänä, ja Orpon hallitus on jakamassa.

Kerro lisää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro lisää

Caruna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko luuseri kuuluvasi Wahlrosin tai miljonäärisijoittajien kanssa samaan porukkaan.
        Sinunlaisiasi korkeintaan säälitään tyhmyyden vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko luuseri kuuluvasi Wahlrosin tai miljonäärisijoittajien kanssa samaan porukkaan.
        Sinunlaisiasi korkeintaan säälitään tyhmyyden vuoksi.

Ja taas persu ei vain tajua koko asiaa, eli normaalia typerää ääliömäistä vouhkaamista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7685
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2601
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      61
      2474
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51