STT
Tänään 9:18
Eduskunnan puhemiesneuvosto ja eduskuntaryhmät keskustelevat tänään yhteisessä aamukoulussaan siitä, mitä eduskunnan täysistuntojen välihuudoissa saa sanoa.
Keskustelu liittyy perussuomalaisten kansanedustajan Jenna Simulan välihuutoon syyskuussa. SDP:n puheenjohtaja Antti Lindtman piti täysistunnossa osan puheenvuorostaan ruotsiksi, minkä päälle Simula huusi: "Saisiko arabiaksi saman?".
Simulan mukaan kyseessä oli huumorimielessä tehty viittaus Ylen arabian- ja somalinkielisiin uutisiin.
Perussuomalaisten hallituskumppanin RKP:n kansanedustaja Mats Löfström toivoi puhemiesneuvoston kokouksessa kuun alussa, että asiasta keskusteltaisiin aamukoulussa tänään.
STT Tänään 9:18-sano arabiaksi sama Antti
14
333
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010756345.html
PS on suuri- Anonyymi
Saisiko venäjäksi saman?
- Anonyymi
Ps=petossuomalaiset
- Anonyymi
Se tuo simunen on kova työntämään yhteiskunnan verorahoja yksityisille sijoittajille.
- Anonyymi
Ahaa...mutta ei onneksi mamuille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, nuo mamut kun eivät vaivaudu edes tulemaan paikanpäälle, ottavat rahat etänä, ja Orpon hallitus on jakamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yksityissijoittaja ja on väärin kun saan muutaman satasen vuodessa osinkoja. Ne muutamat sataset pitäisi laittaa tietenkin tehottomaan sosiaalidemokraattien toimintaan ja pakolaisten harrastustoimintaan, eikä mitenkään kantasuomalaisen keski-ikäisen valkoisen heteron hyvinvointiin. Voi valkoinen, oikeistoa äänestävä pullero vaikka lomailla niillä rahoilla viikon talvella. On se väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yksityissijoittaja ja on väärin kun saan muutaman satasen vuodessa osinkoja. Ne muutamat sataset pitäisi laittaa tietenkin tehottomaan sosiaalidemokraattien toimintaan ja pakolaisten harrastustoimintaan, eikä mitenkään kantasuomalaisen keski-ikäisen valkoisen heteron hyvinvointiin. Voi valkoinen, oikeistoa äänestävä pullero vaikka lomailla niillä rahoilla viikon talvella. On se väärin.
Olen arabi-sijoittaja, ja saan muutamia kymmeniä tonneja kuukaudessa, myös Suomen Infrasta. Ne muutamat kymmenet tonnit laitan poikimaan lisää ostamalla lisää sijoituksia eri maiden infrasta ja monista eri yrityksistä, seuraavaksi muutamat tonnit ovatkin muutamia kymmeniä tonneja. Itse en laita tikkuakaan ristiin työn takia, tehkööt vaikka suomalaiset duunarit rahaa minulle, itse siis en tee mitään työtä, se on köyhiä varten ja he elättäkööt minut sekä ison törsäilevän perheeni. Sijoittamisen olen jo antanut pääosin ammattisijoittajien tehtäväksi, itse korkeintaan harrastelen sijoittamisen parissa ja pidän silmällä sijoituksiani. Talvea ei minulla edes ole, paitsi jos käymme laskettelemassa esim. Sveitsissä, mutta itse pidän kesästä ja asun siellä missä kesä milloinkin on. Onko se väärin, että elän luksuselämääni duunareiden kustannuksella maailmaa kierrellen ja lisää rikastuen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen arabi-sijoittaja, ja saan muutamia kymmeniä tonneja kuukaudessa, myös Suomen Infrasta. Ne muutamat kymmenet tonnit laitan poikimaan lisää ostamalla lisää sijoituksia eri maiden infrasta ja monista eri yrityksistä, seuraavaksi muutamat tonnit ovatkin muutamia kymmeniä tonneja. Itse en laita tikkuakaan ristiin työn takia, tehkööt vaikka suomalaiset duunarit rahaa minulle, itse siis en tee mitään työtä, se on köyhiä varten ja he elättäkööt minut sekä ison törsäilevän perheeni. Sijoittamisen olen jo antanut pääosin ammattisijoittajien tehtäväksi, itse korkeintaan harrastelen sijoittamisen parissa ja pidän silmällä sijoituksiani. Talvea ei minulla edes ole, paitsi jos käymme laskettelemassa esim. Sveitsissä, mutta itse pidän kesästä ja asun siellä missä kesä milloinkin on. Onko se väärin, että elän luksuselämääni duunareiden kustannuksella maailmaa kierrellen ja lisää rikastuen?
kiitos moktar gubta suomi24
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitos moktar gubta suomi24
Mikä se on ja miksi sitä pitää kiittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, nuo mamut kun eivät vaivaudu edes tulemaan paikanpäälle, ottavat rahat etänä, ja Orpon hallitus on jakamassa.
Kerro lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää
Caruna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko luuseri kuuluvasi Wahlrosin tai miljonäärisijoittajien kanssa samaan porukkaan.
Sinunlaisiasi korkeintaan säälitään tyhmyyden vuoksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko luuseri kuuluvasi Wahlrosin tai miljonäärisijoittajien kanssa samaan porukkaan.
Sinunlaisiasi korkeintaan säälitään tyhmyyden vuoksi.Ja taas persu ei vain tajua koko asiaa, eli normaalia typerää ääliömäistä vouhkaamista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477685
- 334263
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 612474
- 512398
- 402349
- 162296