Kaipaan sinua yhä edelleen.
Mies syntynyt -66
15
564
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin olet itse syntynyt?
- Anonyymi
Naiselta ei sovi ikää kysyä
- Anonyymi
Moni 66- v. on jo mullan alla, siinä vähän ajattelemisen aihetta?
- Anonyymi
Moni minkä ikäinen tahansa on jo mullan alla. Aika turhaa tuijotella tilastoja ja todennäköisyyksiä, asioita vaan tapahtuu ihmisille tilastoista huolimatta.
- Anonyymi
Syntymävuosi, jonka palstamies täkyksi pisti ei ymmärtääkseni ole sama asia, mutta ehkä en oo vaa hyvä matikassa
- Anonyymi
Yksi 66-v on vankilassa ja pitkään. sivusta
- Anonyymi
Mies ei ole 66-vuotias.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei ole 66-vuotias.
Monet on 👀
- Anonyymi
Laura?
- Anonyymi
En ole.
- Anonyymi
Saat kaivata hän on ja pysyy varattuna😅❤️😊👍
- Anonyymi
.inä rakastan yhtä -75 syntynyttä naista, hän ei sitä ehkä tiedä.
- Anonyymi
Siis lasta rakastat ?
- Anonyymi
❤️×5.
- Anonyymi
Minäkin kaipaan -66 syntynyttä hän on rakkaani ollut jo kohta 40 v. Elämä on ollut ihanaa yhdessä nyt viime vuosina olemme painineet kriisissä välillä helpottaa kun minun mustasukkaisuuteni lievittää tai ei ole päällimmäisenä. Tiedän sairasta eikä minulla tietääkseni ole aihetta eikä pelkoa, mutta ikä tekee epävarmaksi elämässä. Rakkaani kyllä sanonut että meidän elämänlanka on ja pysyy ja minä olen hänen rakkaansa kuten olen ollut ja hän minun. Miten tästä olotilasta pääsee koska rakastamme toisiamme tämä asia ahdistaa aina välillä enemmän,.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402919
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010