Kuka omistaa Mestarin Grillin Tampereentie 1931 39150 Pentinmaa ?
Yalcin Ongu yllä pitää paikkaa eli Jaska ?
Kuka omistaa Mestrin Grillin ?
10
1892
Vastaukset
- Anonyymi
siis Jaska Jokunen.
- Anonyymi
Ottaako hyvin suihin.
- Anonyymi
Kavaltaja mulkku turkkilainen, vei omaan taskuun Pizpalasta 7000e kuussa ja kuulemma kusetti työntekijöitä.
- Anonyymi
Miten kun yllä pitää mestarin grilliä ja sieltä jää maksut maksamatta ja nyt lähtenyt nokialle c - titymarketin tiloihin toisen y - tunnuksella harjoittamaan taas grilliä .
Mulkulla on aidsi ja hepatiitti .
Mulkku panee ja myy paloletkuaan joka olematon pieni .
Haisee niin kauhealle krimaalille . - Anonyymi
Jaska seurusteli Marita Kiuru
ja otti velkaa Marita Kiurulta
ja lupoksi tyhjensi Pizpala grillin peliautomaatit .
- Anonyymi
Ei ollut ainakaan eilen auki, vaan salpa oli ovella.
- Anonyymi
Kerran kävin Pizpalassa kun mestari oli vuorossa, ikinä saanu niin kuivia siipiä ja vetistä lihistä ku sillon ja ertoi mulle vielä että on vastuussa keittiöstä, onnee vaan.
- Anonyymi
No pizpalassa ei taida juosta kuin valkoiset rotat
- Anonyymi
Kuka omistaa nykyään mestarin grillin? Olen muikkuja siinä myynyt ja kalaa ennen kun Sanna Mäkelä ku setti yritykseni multa.. Olisin ottanut yhteyttä nykyiseen omistajaan..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213481- 162362
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3751970Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371874- 271581
- 311577
- 321519
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671192- 141137
- 641049