Olen 25v nainen ja mieheni on 27v. Olemme seurustelleet pian 4 vuotta, josta yhdessä olemme asuneet 3,5 vuotta. Mieheni tietää minun haluavan lähitulevaisuudessa naimisiin ja olen vihjannut kosinnasta.
Kosintaa ei kuitenkaan ole tapahtunut. Se tuntuu pahalta ja nakertaa itsetuntoani. Tulee tunne, ettei hän ole kanssani tosissaan ja odottaa sitä oikeaa, joka ei olekaan minä. Olen puhunut tuntemuksistani miehelleni, mutta hän loukkaantuu ja yrittää vaihtaa puheenaihetta. Olen sanonut, etten halua mitään kallista timanttisormusta enkä isoja häitä. Joten rahastakaan tuskin on kyse.
Hän sanoo kyllä rakastavansa minua, mutta miksi hän ei sitten voi kosia?
Mies ei kosi
9
446
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa a enpä tiedä, on olemassa termi haulikkohäät, että jos siitä osviittaa eteenpäin matkalla onneen? Vähän vanhanaikaisia mies nämä tarinallisuutesi, joiden keskiössä on aina enemmän tai vähemmän naisten itsetunto-ongelmat
- Anonyymi
Eikö ole itsellekin rasittavaa vainota täällä kaikkia ihmisiä näillä kuvitelluilla miehillä? Minulla pahaan oloon auttoi terapia ja lääkkeet, mutta kaikillahan nekään eivät toki toimi. Toivottavasti olosi helpottaa kuitenkin, ellet ole vain palstalle spämmäävä tekoäly.
- Anonyymi
Kuulostaa paljolti siltä, ettei mies osaa käsitellä tunteitaan, eikä sanoittaa niitä sinulle. Stressaantuu ja ahdistuu suhteen tilanteesta puhumisesta, eikä siis välttämättä halua ollenkaan naimisiin. Minulle kävi noin nuorempana ja olisi vaan pitänyt pystyä vaikka kirjoittamaan asiat auki, kun puhuminen oli liian vaikeaa, eikä pystynyt nostamaan kissaa pöydälle.
- Anonyymi
Avioliitto tekee naisesta seksuaalisesti haluttoman, ja on taloudellisesti vaarallinen miehen kannalta.
- Anonyymi
Ei halua kosia? Näin ulkopuolisena vaikea nähdä hänen pään sisälle. Ei uskalla, ei halua, ei koe tarvetta, ei halua sitoutua, joku näistä varmaankin syynä.
- Anonyymi
Alkuhuuman jo mentyä ohi, taitaa mies jo olla niin tottunut vaan olemaan siinä, eikä koe että avioliitto tois siihen mitään uutta ja ihmeellistä. Ehkä myös vähän pelkääkin sitä avioon joutumista.
- Anonyymi
No tapa se?
- Anonyymi
Siksi koska sun täytyy lähteä kävelemään. Ikävä tosiasia mutta ei hän halua koska muuten olisi tehnyt jotain sen eteen. Niin ja koska ei ole tikkua ristiin miksi haluaisit sellaisen miehen? Voit saada sellaisenkin joka pönkittää itsetuntoasi. Sitä kun mietit pitkässä juoksussa kuinka menet ja jaksat juosta muuten vaan kohti uusia pettymyksiä.
- Anonyymi
Sitoutumiskammo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995