Päästä työntämään jäykkä kyrpäni naisen liukkaaseen kuumaan pilluun.
Tai kuumien ,raskaiden tissien väliin.
Nyt se seisoo ja värähtelee,näen sen eteusen suuresta peilistä ,seison alastomana kuin vanha kreikkalainen fallospatsas.
On se vaan upea kyrpä , vieläkin ,kova ja kuuma.Se tuntuu raskaalta kun hypytön sitä
kämmenellä.
Kaluni kokenut monta kuumaa pillua,suuta ja kättäkin.
Mutta nyt olen yksin,vain minä ja kyrpäni.
Täältä tuskin löytyy naista joka haluaa antautua vanhalle miehelle,työntää paljasta persettä naitavaksi ja voihkia - " nussi mua, nussi!!.
Kyrpä alkaa hitaasti vajota alemmaksi, kutistua turhaan odotukseen kyllästyneenä ,kunnes se on
säälittävännäköinen pippeli.
Pallit sen alapuolella ovat nekin rutistuneet pieniksi lùmuiksi.
Paras mennä pukemaan ja lähteä lenkille,ehkä siellä voi nähdä niitä naisiakin...
Seisokin nousu ja lasku eli yksinäisen miehen aamu
Anonyymi-ap
6
302
Vastaukset
- Anonyymi
Voisiko tuota enää runollisemmin ilmaista?
Supliikkimies kun näytät olevan niin eiköhän se kullisikin vielä pääse herkkuvakoa kyntämään.- Anonyymi
Tyynyjen väliin joutuu nussimaan.
- Anonyymi
Et pilkkua osaa käyttää oikein, aina väärässä paikassa.
- Anonyymi
Tulee mieleen vanha väkäleuka äidinkielen opettaja näistä kommenteista piste
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee mieleen vanha väkäleuka äidinkielen opettaja näistä kommenteista piste
Et osaa sääntöjä!
Tai kuumien ,raskaiden tissien väliin. - Anonyymi
Kyylä on hereilläpiste
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184