Sinä, jota ei kilot haittaa, ilmottaudu rohkeasti
Lihava nainen tarjolla
26
1113
Vastaukset
- Anonyymi
Rämesika tyrkyllä yök 🤢🤮
- Anonyymi
Tule vierailulle Säkylään?
- Anonyymi
Moi. Olet Mukavan Kokoinen Nainen.
- Anonyymi
Mitä missä milloin
- Anonyymi
https://youtube.com/shorts/nxWEEMVPqBc?si=yVvpAu5Ct5RtaIij
Tosta saat helposti ammatinkin jos pelkän kyrvän takia mulkkua etit nääs mullku on se joka kyrvän omistaa - Anonyymi
AP:lle: Täällä olisi yksi. Kilot ei todellakaan haittaa, itse asiassa pidän isoista.
- Anonyymi
KIK ja Telegram löytyy.
- Anonyymi
No kerro kerro
- Anonyymi
Kik nimimerkki?
- Anonyymi
Jos ei nyt hirveesti niitä ole ,niin ihan okei <3
- Anonyymi
Jos ei hirveesti ole ,niin ei haittaa
- Anonyymi
Telegram on Stormblade19034
- Anonyymi
Millainen pillu sulla Stormblade19034 on onko etu vai takapillu ja synnyithän myös naisena ihan?
- Anonyymi
Oon tosiaan 30v. En tiedä onko sillä väliä, mutta kerroinpa nyt kuitenkin. Aina pitänyt isommista naisista :)
- Anonyymi
Lihavat naiset on seksikkäitä. Seurustelin yli 130kg naisen kanssa ja minusta hän ei ollut vielä lihava vaan seksiäästi muodokas. Ite vaan hiukka reilu 60kg.
- Anonyymi
Ei uskois aikuisten kommenteiksi näitä. Ehkäpä nää ei olekaan.
- Anonyymi
Missä oot? Olen valmis.
- Anonyymi
Kotona mä olen. Tuu tänne.
- Anonyymi
Missä päin Suomea aloittaja on?
- Anonyymi
Mistäpäin sinä iso nainen olet?
- Anonyymi
Etelä-Pohjanmaalla asuu ap
- Anonyymi
Mä en itteni mielest ole lihava,mutta kylläki tukeva pullukka 166cm noi 83kg on tietty muotoja mut jämäkkää timmiä lihaa, kyllä kiihkeä tyylikäs mimmi olen,läheltä J:kylää.
- Anonyymi
No kyllä olet.
- Anonyymi
Miten saa yhteyttä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saa yhteyttä ?
Kertomalla miten itse on tavoitettavisssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertomalla miten itse on tavoitettavisssa
Nimenomaan.
duracellpupuksi (at) gmailpistecom kautta saa yhteyttä ja on tavoitettavissa
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738