Ihan jokaiselle

HYVÄÄ JUHANNUSTA

Täältä Suomen kulttuurikaupungista Turusta toivottaapi

Uma sekä Griffonimme Emppu, Jussi, Tintti, Fanny, Sissi pennut sekä Pipsa Pippuri.

37

1604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunista juhannusta Umalle,sinne rannikolle,,kuin myös kaikille muillekin!

Toivoopi:
      Helli...sekä Koirat: Dimitri,Kiira,Nugga
      Kissat: Veijo,Remu,Pilkku,Herttanen

• tiara1402

Hyvää juhannusta kaikille!! Ja Uma onnea pennuista!! Miten sissi ja pennut voi?

T: Elina ja Rico koira

• wuffis

Hyvää juhannusta kaikille!

Ja onnea pennuista, olen kyllä taustalla seuraillut mutten saanut mitään aikaiseksi kirjoittaa;)

• NeljänSuora

Jännää että sulla on Pipsa Pippuri-niminen koirus,meidän Piparin 'virallinen' nimi on Piparminttu Pipsa.

Mammakoiralla alkoi juoksu,on taas niin kaveria kaikkien kanssa,että!

Ja kun se lopettelee tiputtelun,niin eiköhän Pipari aloita...

Ajattelin steriloida mamitsin,niin ei tarvi ottaa enää juoksuressiä,vaik on pieni,niin roiskeita riittää jonninverran.En halua käyttää hänellä juoksuhousuja,kun kuitenkin putsaa itseään aika tarmokkaasti.

Vieläkös joudut pentujen pyllyjä putsaamaan?

• Riva

ja kaikille muillekkin.

t. Riva, Manteli, Kaneli ja Minttu

• anne82

hyvää juhannusta myös sinun koko perheellesi! ilmoittele aina välillä mitä sissille ja pennuille kuuluu! olisi kiva tietää aina mitä on tapahtunut.

t. anne

• ja...

hyvää Juhannusta täältä harmaitten valtakunnastakin kaikille!
        T. Lissu& karvaiset ystävät:Jannu,Murre,Remu,Mosse-kissa ja muutama pupujussi.

• milie81

Myös täältä keski-suomesta...

Minna Poke&Rölli

• Rauhallista ja mukavaa juhannusta kaikille minunkin puolestani. Oma juhannus ollaan rauhassa kotosalla, mutta reissuun lähtevät: AJAKAA VAROVASTI

• realist56

Nyt on sitten juhannus julistettu virallisesti alkaneeksi, sieltä Suomen Turuust;)

Aurinkoista ja lämmintä juhannusta kaikille!

t: realist56 ja "partavillacockeri" Emma

• westend

OIKEIN HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE HEILUHÄNNILLE JA KOIRIEN JA MUIDEN ELÄIMIEN EHTOISILLE EMÄNNILLE JA ISÄNNILLE!!:))

KESÄTERVEISIN: ROUVA VANTAALTA JA "BASTARDI" KOIRUUS EPPU YNNÄ KISSAT OTTO-POIKA, MIISU JA KUNINGASJÄTKÄ.:))

• hatamm
        westend kirjoitti:

OIKEIN HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE HEILUHÄNNILLE JA KOIRIEN JA MUIDEN ELÄIMIEN EHTOISILLE EMÄNNILLE JA ISÄNNILLE!!:))

KESÄTERVEISIN: ROUVA VANTAALTA JA "BASTARDI" KOIRUUS EPPU YNNÄ KISSAT OTTO-POIKA, MIISU JA KUNINGASJÄTKÄ.:))

eli JUSSIA kaikille sivujen vakinaisille käyttäjille. Provoille ei niin väliä.
        Terveisin: hatamm ja spk Sani.

• Milla

Samaa toivottelee täältä Etelä- Suomesta seropimme Rada sekä kissamme Piku, Nala ja Valle. :)

Pysykäähän pinnalla ja nauttikaa suomen suvesta.

• Milla

Minä typerys unohdin listasta itseni. :> Eli minäkin tottakai toivottelen kaikille hyvät juhannukset.

• issu56

ihan sitä samaa teillekin sinne...siis ihan jokaiselle erikseen ja kaikille yhdessä!!

• koirienystävä

toivottaapi minun lisäkseni koirat Tito ja Pipa kisuliinit Nani, Kidi ja Bobo ja varmaankin Manta-marsukin haluaa osallistua toivotuksiin =)

• sudenkorento75

ja sitä samaa sinnekkin Uma ja pikkuiset!.

• toivottelen juhannusta kaikille. Umalle henk.koht. terkut ;)
        Ei auta juhlia, koska kylkiluut mennä napsahtivat yskiessä poikki :(

Sovitax näi? (seur. lupaus):
        Tänä juhannukse ei sit ryypät. Juttuha o simmone, ettei juhlatunnelma ain tartte ryyppämist. Voi sitä pittä muutenki hauska: juara kaffet ja muistella mennei simmotto muute vaa, vai kui?

Jos KUITENKI ryypätä, niin ryypätä iha vähä vaa. Oteta korkentas yhret tai kahre ja maistella niit hittaste niinku herrasmiähe. Sit voira otta vaik jotta viini, ettei ain kossu tai votka kauhioi määri.

Jos KUITENKI ryypätän paljo, niin ei ainaka ruvet laulama. Se on simmost ku juavuksis oleva ihmine laula, nii ei sitä miälelläs kuuntel. Eli ei sit laulet, olla juavuksis vaa.

Jos KUITENKI ruveta laulama juavuksis, niin ei laulet mittä härskei värssyi. Ei se loppuje lopuks ol mittä hauska, et ain tartte olla nii härski, voi sitä juavuksis olla siivostenki.

Jos KUITENKI lauleta härskei värssyi, niin ei laulet niin kovi, et joku naapuri tai isäntä tule valittama.
        Jos KUITENKI tulla valittama, niin pyyretä silt vaa iha kiltiste antteks, eikä ruvet tappelema.

Mut jos KUITENKI ruveta tappelema, nii tapella simmottis iha vähä vaa, ettei tul mittä yleist mellakka.
        Mut jos KUITENKI tulee simmone yleismellakka, niin lähretä aikonas pakko, ettei koko viikoloppu men iham piäle.

Jos koko viikolopp KUITENKI menee iham piäle, niin ei sit ryypät ens juhannukse yhtää! VAI KUI?

Oikein railakasta juhannusta kaikille!

• Hekotius

toivottelen minä ja koiramme! =)

• Hyvää juhannusta kaikille ja pysykää pinnalla. Ja Umalle onnea pennuista!!
      T. Tasuuttelija, Jopi, Panu ja Kille

• Nanne

Elkää ihmiset hukkuko! Hyvää Jussia. Mie tietenkin töissä, mut onneksi vaan öisin =D

• wulflady

täältä meiltäkin tän yön viel valvomassa mutta sitten riemu ratkeaa eli hyvää juhannusta kaikille toivoopi leopoika repa perheineen

• aggie

Oikein hauskaa juhannusta kaikille koiraimmeisille karvoihin katsomatta koko Suomen maahan! :) toivottaa kultsi poika Jalo laiturin nokasta ja kleini tytteli Tessa sohvatyynyltä. ;)

• provoista

hyvää jussia ja polttakaa makkarat mustaksi (ei vaan syöpäriski lisääntyy). eikä humalassa veneeseen. tapellaan taas virkistyneinä kun syysillat pimenee. älkää polttako koirianne kokoissa(hah) älkää itseä auringossa. olen suomi24 provoista paras. kunnioitan teitä vierailullani joskus syksyllä taas. iiihhhaaannnaaa kkkeeesssääää TOIVOO: en kerro kuka

• hatamm

mutta koska väittämäsi mukaan olet paras, niin provokaation makuista Juhannusta vain sinullekin.

• Provosi
        hatamm kirjoitti:

mutta koska väittämäsi mukaan olet paras, niin provokaation makuista Juhannusta vain sinullekin.

Miten niin ikävä. Olet sinäkin tarttunut onkeeni monesti. Varmaan myös nauttinut.
        Olen harvoin täällä koirissa. Muualla enemmän.
        Olen paras sillä lukijoita on ollut kymmeniä tuhansia. Täällä koirissa kuitenkin vain tuhansia.
        Itseasiassa olen hyvin miellyttävä ja kiva ihminen. Meistä voisi tulla ystäviä elävässä elämässä. Eihän sitä tiedä vaikka olisimme.
        Olen vastaajissani tunnistanut joskus jonkun tutun. Arvaa nauranko sisäänpäin kun näen tuon ihmisen.
        Vietä nyt kiva kesä niin tavataan ehkä syksyllä taas.

• realist56
        Provosi kirjoitti:

Miten niin ikävä. Olet sinäkin tarttunut onkeeni monesti. Varmaan myös nauttinut.
        Olen paras sillä lukijoita on ollut kymmeniä tuhansia. Täällä koirissa kuitenkin vain tuhansia.
        Itseasiassa olen hyvin miellyttävä ja kiva ihminen. Meistä voisi tulla ystäviä elävässä elämässä. Eihän sitä tiedä vaikka olisimme.
        Olen vastaajissani tunnistanut joskus jonkun tutun. Arvaa nauranko sisäänpäin kun näen tuon ihmisen.

saatat, mielestäni, olla hyvinkin tervetullut tällekkin palstalle "provoinesi".
        Provoilijoitakin on moneen lähtöön mutta ylläolevasta voisi kuvitella, että sinä kuulut provoilijoiden "eliittiin". Jos provot eivät ole täysin yliampuvia, ne herättävät ihan mielenkiintoista keskustelua. Saattavat saada ihmisiä ajattelemaan asioita ihan uudelta kantilta ja saavat jotkut jopa paljastamaan hieman todellista luonnettaan.
        Hyvää jussia vaan sinullekkin, provoilija.

• Harvinainen toivotus
        realist56 kirjoitti:

saatat, mielestäni, olla hyvinkin tervetullut tällekkin palstalle "provoinesi".
        Provoilijoitakin on moneen lähtöön mutta ylläolevasta voisi kuvitella, että sinä kuulut provoilijoiden "eliittiin". Jos provot eivät ole täysin yliampuvia, ne herättävät ihan mielenkiintoista keskustelua. Saattavat saada ihmisiä ajattelemaan asioita ihan uudelta kantilta ja saavat jotkut jopa paljastamaan hieman todellista luonnettaan.
        Hyvää jussia vaan sinullekkin, provoilija.

Taidat olla älykäs ihminen, etkä pelkää haastavaakaan väittelyä. Analysoit aivan oikein nuo varsinaiset huippuprovoni. Niissä minä en myöskään loukkaa ketään, vaan toimin keskustelun katalyyttinä.
        Oikein hyvää Juhannusta. Tulen kyllä tänne kylään kun sopiva aihe löytyy ja on otollinen hetki. Näihin kahteen ja toisia kunnioittavaan katalyyttinä oloon perustuu menestykseni.
        Ylläpito ei poista minun tekstejäni koskaan sillä niissä on korkea karisma ja tyyli.
        Haluan provoillani rakentaa en repiä.

• hatamm
        Provosi kirjoitti:

kuin ikävä ihminen. Olet kiusallisen ikävä ihminen, ja siksi muutankin provokaation makuiset Juhannus toivotukseni kiusallisen makuiseksi Jussin toivotukseksi.
        Mistä sitä paitsi arvelet, että olen joskus tarttunut onkeesi? Jospa se onkin ollut aivan toisin päin? Nautinto on voinut olla minulla, mutta koukussa oletkin ollut sinä.
        Ystäviähän me emme voi olla. Minä katsos valitsen ystäväni hyvin tarkkaan. Mutta tämän viimeisen viestisi jälkeen voin kyllä harkita asiaa, edellyttäen, että se mainitsemasi sisäänpäin nauraminen loppuu heti paikalla.
        No joo, hyvää kesää vaan sinullekin ja kun taas seuraavaksi tulee provoilun tarve, kerro heti alkuun että olet se kiusallisen ikävä ihminen.

• oot hauska.

ihan oikeesti mä tykkään susta!

• Koiramainen

Lähden tunnin päästä Pielisen rannalle ja huomenna ryven rantavesissä. Makkaraa menee varmaan 3 kiloa. Ja juhlan kunniaksi kokista. Tavallisesti juon piimää.
      Tavataan heinäkuun puolivälissä kun työ tuppaa niin rajusti Jussin jälkeen päälle.

• sixari

on ollut ilo lukea juttujasi. oma seropi sai antibiootti-kuurin suolistotulehdukseen. nyt alkaa elämä hänellä voittamaan.

• majorica1961

Hauskaa juhannusjuhlaa kaikille.
      T: Minä, Tyson, Belinda,Kisse,Trullet ja Pricken täältä Tukholmasta.

• koirallinen

juhannusta myös täältä! Ja onnittelut pentujen johdosta, arvaa vaan miten käy kateeksi, kun ees ajattelen miten saat seurata niiden kasvua ja kehitystä. Toivottavasti kaikki menee jatkossa hyvin.

Samoin hyvää juhannusta myös kaikille muille!

• Koirakko

ja toivottaa Hyvää juhannusta kaikille koiraihmisille ja koiruuksille.

• saara-spring

oikein hyvää juhannusta kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6635
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      668
      2842
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      93
      1220
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1215
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1123
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1120
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1089
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      232