Haluaisiko joku imutella ison lihavan isoja rintoja? Ei mitään imetysleikkiä tms. Itsellä on ajatuksissa pyörinyt vanhempi (+50 v) mies imemässä ja hellimässä mun rintoja oikein hartaasti.
Olen isokokoinen 172cm/130kg reilu 30v.
Alue K-H/P-H
Bbw naiselle tissien imijää
30
1391
Vastaukset
- Anonyymi
+60ukm haluisi hieroa ja imeä sun isoja rintojasi, saanko samalla edes vähän sormella koittaa pillusi kiimaa ja lopuksi vaikka runkata isoa kovaa kulliani kunnes antaisin spermani lentää isoille rinnoillesi, saatko sinä nänni orkkuja kun pidempään imee?
- Anonyymi
Onko sulla kik? Vois jutustella ainakin...
Ap
- Anonyymi
keikkamiehesi (at) gmailpistecom hoitaa kyllä tämänkin täydellä luottamuksella ja tyytyväisyys-sekä tyydytystakuulla
- Anonyymi
Haluis mielellään. En vaan täsmää ikä kriteeriin (32v). P-H onnistuisi mainiosti. 😍
- Anonyymi
Mainitulla alueella. Kovasti tisuista pitävä vanhempi, mukava mies tarjolla. Ajan kanssa hyväilyä.
- Anonyymi
Onkos isotissisellä kik käytössä?
Kyllä olis kiva tulla imemään sun rintoja
Olen kanta Hämeestä
- Anonyymi
Olisin kiinnostunut! Mistä löytäisin sinut?
- Anonyymi
En halua edes nähdä hirviörintoja enkä rumapainoisia naisia.
- Anonyymi
Kyllähän tää kiinnostaa.
- Anonyymi
saaks pilluu kans
- Anonyymi
Liikutko pyörätuolilla? Kävely ei taida enää onnistua?
Kiinnostaa kyllä 😍 rakastan isoja rintoja ja isoja naisia
- Anonyymi
Moi,Juu minä voin Kik Espoo30.Olen 32v
Laitapa viestiä!
- Anonyymi
Piere ikeniis urpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piere ikeniis urpo
Vankila paskiainen taas kommentoimassa🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Mikä paikkakunta voisin tulla.
- Anonyymi
Et sä voi
Voi laittaa viestiä Kik: tontsa994
- Anonyymi
Kiinnostaisiko vähän nuorempi äijä? Oon 22v hoikka mies. Valmis hyväileen oikeen kunnolla
- Anonyymi
M40 p-h alueelta moi!
- Anonyymi
Olishan se kiva nuoremman.naisen rintoja hyväillä ja vaikka imee myös
M 53v Kuopion seudulla Kyllä imisin ja hyväilisin
Olen kanta Hämeestä
- Anonyymi
Kapis100 minkä ikänen olet ja onko sul kik?
Ap
- Anonyymi
Olis kiva imeä ahnaasti isoja rintoja pitkää. (hämeessä)
- Anonyymi
Täällä yksi tykkäisi. 49v P-h.
- Anonyymi
Hei, Haluan naida sut tätä viikonloppu?
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728