Ja jonkun kauan sitten unohtuneen...

Anonyymi-ap

....tunsin liikuttavan minua
kun olohuoneen sohvaan juutuin
katselemaan noita kuvia
mietin kuinka tosissani
silloin rakastinkaan sinua
mahdatko sä koskaan
ajatella minua

kansiota selailin ja syvemmälle
muistoihin
kuvat veivät päiviin yhteisiin
muistatkohan vielä tuota
viikonloppua
silloin viimein taisin sinuun
rakastua...

14

1278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mahdatko sä koskaan ajatella minua

• Anonyymi

rakas a,t,ässäni kultaisin mies.Mulla tuntuu niin pahalta ja tuntuu että kukaan ei ymmärrä.mikä on se perinteinen..sehän tässä on nyt se iso ongelma. Sä ymmärsit ja rakastit tätä epätäydellisyyttä.
        "Sun vieressä on lämmin kun ulkona on kylmä.." Kulta pianhan me jo hellitään toisiamme viimein eikö niin? Tuntuu niin kauhialta rakas tää kaikki.siun Kaa mun piti ollajo ihan kohta .. laskin viikkoja</3olisit ollu paras mulle ja mun rakkail. En mä tiedä enää missä mä kuljen tai mihin oon edes matkalla.sun luo?hetki pitäis vielä jaksaa(vuosia) en tiiä jaksanko:"( oon niin yksin täällä.aina sanoit että älkää kiusatko mua ..rakas sä olit niin kulta mä en jaksa kun sä menit mutta kyllä mä tiiän että sulla oli vaikeeta. Tuntuu vaa että tää oli piste i n pääl. En koskaan halunnut että tää menee näin. Halusin nähä ja uskaltaa olla sinun oikeassakin elämässä.ikuisesti tukea ja auttaa. oltaishan me menty naimisiin eikö niin.Rakas</3 koitan nyt nukkua. Katotko mua sieltä?:c öitä rakas

• Anonyymi

mambaaaa

• Anonyymi

En. Mikä oli se meni. Hyväksy se. Mene eteenpäin ja elä. Älä jää menneisyyteen. 🤷‍♀️

• Anonyymi

etkö tiedä mamban laulua

• Anonyymi

vaikka sen toho raapustit

• Anonyymi

hyvä viisu✨

• Anonyymi

jaa niin en mä sitä alottajalle tarkottanu

• Anonyymi

1. oli minulta ja 3. sinulta. Selvä

• Anonyymi

Eka vaan oli minulta rakas. Kulta mussukka..Sydämeni itkee tänäänkin.

• Anonyymi

Olet oikeassa...

• Anonyymi

Katsotko näitä ollenkaan...

• Anonyymi

kuka mussukka puhuu palturia

• Anonyymi

niin ei ole mussukalta, tiedän

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      26
      4170
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3684
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2094
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1726
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1492
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1429
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      407
      1332
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1219
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      76
      1053
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      30
      1050
    Aihe