Kun ette oikein oo juttu tuulella. On vähän tylsä ruokis, kun oon yksin täällä, eikä mulla opiskeluakaan enää.
Tiistaiko masentaa
21
264
Vastaukset
No ei teistä saa sanoja ulos hohtimillakaan kiskomalla. Mä jatkan töitä ja lähen ostaa pölypusseja.
- Anonyymi
Oisko projektia tai teoriaa tarjolla? Tulee mieleen se ug-räppibiisi minkä lopussa pari jätkää höpöttelee että joku kakara tuli kysymään niiltä että "keksikää mulle tekemistä". Sitten panama rayo haukkui sen pataluhaksi 😅. Ei siis naamatusten vaan vasta jälkilikapyykkinä. Mä tiedän milloin posse heräisi ja alkaisi kirjoittelemaan huolella. Ratkaisuna on että kirjoittajille alettaisiin rahtaamaan viinaa joita naukkailla shotteina. Nousuissa monet alkaisivat kirjoittelemaan enemmän juttuja.
Jonneista tuli mieleen että mitäköhän nuorille hurjille tätä nykyä kuuluu? Ovatko Nesquikin johtajia vaiko linnassa? Sitä ihmettelen kuinka pikkulapset ovat elämänkoululaisia yhä enenevässä määrin. Sivistymättömyys, uho ja kirosanat ovat indikaattoreita sekä todisteita siitä että lapsi on sellainen. Minkälaisia ne ovat aikuisina? Eivät ainakaan minun ystäviäni. Ei saa yleistää mutta huonokäytöksisyys on yleistyvä trendi. Some, kasvatuksen löyhyys ja koko yhteiskunnallinen demoralisaatio (jotkut puhuvat mädätyksestä, minäkin) ovat kontribuuttoreina tässä taustalla. - Anonyymi
Laitanpa jotain tiistaille.
Kävin haravoimassa muutamaksi kasaksi lehtiä.
Tulipa hiki. Liian paksu puolitoppis.
Ja pipo. Joulupukki toi sen viime vuonna. Se jotenkin oli kohonnut ja sen pipon pää nuokkui otsaa päin. Näytti tosi rivolta. Mun naisen päässä.
Muutoin oli hyvän tuntuinen. Sopivan lämmin. Mitä nyt välillä putoili, kun päätä silittivät oksat.
Nyt pitäisi kehitellä syötävää. Meen ja tuun.
Vilma- Anonyymi
Vähän niinkö puuilon mainos tuli tuun sanasta mieleen eli naapurin mies tai muuan ohikulkumatkalla oleva mies kysyy vilmalta tuutko hakeen täältä kikkelii niin vilma vastaa en tovin päästä tuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän niinkö puuilon mainos tuli tuun sanasta mieleen eli naapurin mies tai muuan ohikulkumatkalla oleva mies kysyy vilmalta tuutko hakeen täältä kikkelii niin vilma vastaa en tovin päästä tuun
15:09
No hehheh ja hihhih.
Puuilosta saa ilon ja vasaran.
Nyt olen leuhka, kun mulla on tehoharava. Naapur kysyi sitä kaupasta tuodessani, että jaksanko haravoida sillä ja hymyili veikeesti.
Ai kikkelii. Mikä se on? Sanana muistuttaa Mikkelii. Riimittelyyn sopiva. Vikkelii.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
15:09
No hehheh ja hihhih.
Puuilosta saa ilon ja vasaran.
Nyt olen leuhka, kun mulla on tehoharava. Naapur kysyi sitä kaupasta tuodessani, että jaksanko haravoida sillä ja hymyili veikeesti.
Ai kikkelii. Mikä se on? Sanana muistuttaa Mikkelii. Riimittelyyn sopiva. Vikkelii.
VilmaJaa jaa vai sai kikkeli sana oikein runoilemaan ja veikeäksi vai niin
Joo, mä oon ihmetellytkin, kun ihmisillä näyttää olevan vähän liikaa vaatetta, vaikka ei siellä vielä mitään pakkasta ole. Mulle ainakin tulis kuuma. Nuorisokin käyttää noita ihme untuvatakkeja. Ja käyttänyt jo jonkin aikaa. Luulis tulevan kuuma ja on ne nii rumiakin.
Ja sitten toisilla jo nastarenkaat, vaikka ei ees yöpakkasia oo. Mä laitoin jo kitkat mutta ihan vaan siks, kun kävin pohjoisessa. Ne ei kuluta teitä.- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Joo, mä oon ihmetellytkin, kun ihmisillä näyttää olevan vähän liikaa vaatetta, vaikka ei siellä vielä mitään pakkasta ole. Mulle ainakin tulis kuuma. Nuorisokin käyttää noita ihme untuvatakkeja. Ja käyttänyt jo jonkin aikaa. Luulis tulevan kuuma ja on ne nii rumiakin.
Ja sitten toisilla jo nastarenkaat, vaikka ei ees yöpakkasia oo. Mä laitoin jo kitkat mutta ihan vaan siks, kun kävin pohjoisessa. Ne ei kuluta teitä.Ne on syystakkeja.
Niitä on ollut 80-luvulta asti, poika.
Jo silloin ihmisille vttuiltiin, että tarkeneeko. Sanottiin, että on kylähullu jos pukeutuu vielä vappuna sellaiseen -1 takkiin, kun ulkona on -1.
Se on Keski-Eurooppalaista muotia, mutta suomalaiset eivät vielä tunne sitä. Anonyymi kirjoitti:
Ne on syystakkeja.
Niitä on ollut 80-luvulta asti, poika.
Jo silloin ihmisille vttuiltiin, että tarkeneeko. Sanottiin, että on kylähullu jos pukeutuu vielä vappuna sellaiseen -1 takkiin, kun ulkona on -1.
Se on Keski-Eurooppalaista muotia, mutta suomalaiset eivät vielä tunne sitä.Kyllä mä syystakit ymmärrän, mäkin laitoin tänään ekaa kertaa, mutta sitten noi mitkä on kun pelastusliivit, kauheet pullukka. Jo syyskuussa näytti joillakin oppilailla olevan, kun yläkoulun remonttia tein.
- Anonyymi
Ei sitä aina tarvitse olla äänessä. Oikeus ja vapaus olla hiljaakin.
- Anonyymi
14:46
Äänessä?
Mehän emme kirjoittaessamme tiedä, vaikka hyräilisit jotain biisiä esim. Monday, Monday:ta ja sehän oli eilen. Tai saatat noitua V P S, kun jokin menee pieleen esim. pudotti sokeripalan pottuvarpaallesi.
Vilma
Tulin, näin, söin. En mä silti tuppisuistakaan ymmärrä. Oli mulla tänään työkavereitakin. Joo, mutta Ukrainasta, ei osannut suomee. Eikä venäjää, oikeestaan venäjää mä vähän osaankin.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
En mä silti tuppisuistakaan ymmärrä. Oli mulla tänään työkavereitakin. Joo, mutta Ukrainasta, ei osannut suomee. Eikä venäjää, oikeestaan venäjää mä vähän osaankin.
Kun on intron ja extron cocktail, on välillä ehkä ylipuhelias ja sitten tykkään olla omissa oloissa hissunkissun.
Tarvitsen kumpaakin tilaa.
Kielitaidottomuus rajoittaa sosiaalisia mahdollisuuksia.
Olen aikoinaan opiskellut venäjää muutaman vuoden. Ensin pitää oppia kyyrilliset kirjaimet ja sitten vasta lukemaan saati ääntämään. Muistaakseni 7 eri ässää.
Vilma
Missä kaikki on?
Ai niin, se on taas tiistaiNo eipä auta, kuin jatkaa mykkänä töitä. Kokoomaan paloaseman pohjaa, kun on aseman alla pohjaton mutakerros, niin siinä työtä riittää.
- Anonyymi
Minulla vatsa teki kuperkeikkoja aamulla.
Liikkeellä jotain?
Ei ole kovin eloisa olo.
Kaurapuuro ehkä rauhoittaa.
Vilma Anonyymi kirjoitti:
Liikkeellä jotain?
Ei ole kovin eloisa olo.
VilmaNoi vatsavaivat on ikäviä. Ainakin töissä on ikävä oksentaa. Lattiakaivosta on tarttunut mulle joskus jotain ihme pöpöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikkeellä jotain?
Ei ole kovin eloisa olo.
VilmaOta pari tuhtia tujausta konjakkia.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Noi vatsavaivat on ikäviä. Ainakin töissä on ikävä oksentaa. Lattiakaivosta on tarttunut mulle joskus jotain ihme pöpöjä.
En tarkenna. Toinen suunta. Öhöm.
Vilma Anonyymi kirjoitti:
En tarkenna. Toinen suunta. Öhöm.
VilmaSe lattiakaivojuttu on just se toinen suunta. Kannattaa käyttää kumihanskoja, sen oon oppinu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota pari tuhtia tujausta konjakkia.
Ai pari. Ois tuota juomaa kyllä. Pommac toimisi paremmin.
Vilma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007